Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vainoharhainen kaveri

Vierailija
05.02.2016 |

Millä ihmeellä saan kaverini uskomaan, etten ole hänen miestään iskemässä?? Edes mun raskausvatsa (rv34) ei auta sitä uskomaan etten niin ole tekemässä. Itsekkin seurustelen tai asun avoliitossa. Mutta ei, aina sama tappelun aihe "Nyt pidät näppis eros mun miehestä! Blablabaa......" Jos me vietetään yhteisiä iltoja niin en saa jutella ollenkaan tämän kaverin miehen kanssa, en edes vaihtaa muutamaa sanaa! Tunnen itseni jotenkin töykeäksi silloin jos en huomioi kaikkia tasapuolisesti... En vaan jaksa inttää ja tapella jatkuvasti sama asiasta. Muutenkin itselläni oma perhe kohta ja naimisiinmeno edessä, niin silti pitää tapella tuollaisesta! Kyllähän mun kaverin pitäis osata luottaa muhun mutta näköjään ei vissii osaa! Auttakaa! Kiitos!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on Porvoossa. Kannattaa pistää välit kokonaan poikki.

Vierailija
2/14 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään täysijärkisellä ei ole syytä sietää tuollaisia kavereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko flirtti? Nautit huomiosta?

Ehkä kaverisi mies on sanonut kaverillesi, että raskaana olevat naiset ovat kauniita/hellyyttäviä/herättävät huolehtimisvietin tms. (Oma mieheni on sanonut ajattelevansa näin)

Et tiedä kaikkea, joten voisitko vain kunnioittaa ystävääsi? Mikä miehessä kiehtoo niin paljon, että sinun pitää jutella juuri hänelle. Puhu kaikille pöydässä oleville yhteisesti.

Vierailija
4/14 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, ettei ap kirjoita Porvoosta. Sairaalloista mustasukkaisuutta voi esiintyä myös Espoossa ja Toholammillakin.

Vierailija
5/14 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteisiin iltoihin miehesi mukaan niin luulisi auttavan. Ei kai kaverisi niin sekaisin sentään ole,  että luulisi sinun yrittävän hänen mistään oman miehesi nenän alla?

Vierailija
6/14 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko flirtti? Nautit huomiosta?

Ehkä kaverisi mies on sanonut kaverillesi, että raskaana olevat naiset ovat kauniita/hellyyttäviä/herättävät huolehtimisvietin tms. (Oma mieheni on sanonut ajattelevansa näin)

Et tiedä kaikkea, joten voisitko vain kunnioittaa ystävääsi? Mikä miehessä kiehtoo niin paljon, että sinun pitää jutella juuri hänelle. Puhu kaikille pöydässä oleville yhteisesti.

En kyllä millään tavalla mikään flirtti tai huomionhakuinen... Vaan yleensä morjestan molempia ja joskus kyselen mitä kuuluu.. Joskus saatan kysyä töistäkin jotain niitä näitä, ihan perus juttuja... Ja nämä yleensä tapahtuvat aina niin, että kaveri on aina mukana siinä vieressä jos jotain kyselen. Mutta aina hiiltyy ja muuttuu punaiseksi kiukusta kun kysyn jotain.. Tuntuu todella ikävältä et kaveri pitää minua kamalan L........ maisena! :( vaikken edes ole sellainen!

Vierailija
7/14 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä juttele sen miehen kans jos haluut pitää kaveruuden,mulla kaveruus mennyt ton takii,jotkut vaan on mustasukkaisempia kuin muut.

Vierailija
8/14 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota yhteisiin iltoihin miehesi mukaan niin luulisi auttavan. Ei kai kaverisi niin sekaisin sentään ole,  että luulisi sinun yrittävän hänen mistään oman miehesi nenän alla?

Kuule, kun on tarpeeksi sekaisin päästään, kaikki on mahdollista.

Vierailija
9/14 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika ja iske sen mies!

Vierailija
10/14 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ku me aina yhdessä ollaan jos vietetään iltaa, syödään jotain hyvää ruokaa ja katsotaan elokuvia neljästään. Tuntuu ihan kummalliselta ettei saa edes moikata tai jutella toiselle, kun samantien otetaan syyttävä sormi esiin!

Vierailija
11/14 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on sairas. Tuo ei ole millään tavalla normaalia...

Vierailija
12/14 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nuoruuden kaveri pyllisteli irstaasti mun silloiselle poikkikselle, nuoleskellessaan omaa poikkistaan.

Myöhemmin poikkikseni tunnusti nuoleskelleensa tuon ******** kanssa. Niin se sitten siitä kaveruudesta.

Ja vamppasi muuten myös muidenkin "ystäviensä" ihastuksia ja poikkiksia.

Että niinpä, kaikki on mahdollista, kun tarpeeksi viiraa..

Vierailija
13/14 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuule saatanan horo yritä valehdella, kaikki tietää että oot mun miehen perässä ja yrität sitä iskeä. 

Vierailija
14/14 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kuule saatanan horo yritä valehdella, kaikki tietää että oot mun miehen perässä ja yrität sitä iskeä. 

Joo niin varmaan :D :D huono trolli!