Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt meni hermo ja löin anoppia turpaan

Vierailija
05.02.2016 |

Niin anoppi oli meilä syömässä kutsuttuna. Tein kalaruokaa vaikka en itse tykkää. Mies kehui mInua. Ruuan jälkeen the anoppi löysi moittimista ruuasta, kattauksesta ja jopa tuikuista ruokapöydässä. Ja kodista ja ihan kaikesta, sanoi vielä että olis toivonut pojalleen korkeammin koulutettua puolisoa (olen sh).

Tässä vaiheessa mulla meni hermo, läppäsin anoppia nyrkillä nenuun, ämmä meni sanattomsks ja mies läks viemään anoppia kotiin.
Saas nähdä minkälainen keskustelu käydään, kun mies kotiutuu.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanotaan anopille jolla on kaksi mustaa silmää??Ei mitään, joku on sanonu sille jo kahdesti..

t.#hästäkjännämies#

Vierailija
2/36 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne Luumäet: Onnellinen perhe

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin anoppi oli meilä syömässä kutsuttuna. Tein kalaruokaa vaikka en itse tykkää. Mies kehui mInua. Ruuan jälkeen the anoppi löysi moittimista ruuasta, kattauksesta ja jopa tuikuista ruokapöydässä. Ja kodista ja ihan kaikesta, sanoi vielä että olis toivonut pojalleen korkeammin koulutettua puolisoa (olen sh).

Tässä vaiheessa mulla meni hermo, läppäsin anoppia nyrkillä nenuun, ämmä meni sanattomsks ja mies läks viemään anoppia kotiin.

Saas nähdä minkälainen keskustelu käydään, kun mies kotiutuu.

Jep. Tiedän tapauksen, asutte porvoossa.

Vierailija
4/36 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä väkivallasta, mutta tuskin moittii sinua enää :D ainakaan sun kuullen, eri asia sitten mitä kertoo lähipiirille...

Vierailija
5/36 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä varmaan lennät sieltä pihalle kuin leppäkeihäs, kun mies tulee kotia..

Vierailija
6/36 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkillä nekkuun sitä joka tuikkuja haukkuu! (vanha suomalainen sananlasku)

Vierailija
7/36 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi anoppi polilla kuin kymmenen kylässä miniällä (vanha suomalainen sananlasku)

Vierailija
8/36 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta sinähän teit väärin lyödessäsi. Ois vaan pitäny lähettää anoppi kotiinsa, eikä päästää enää teille, ennen kuin itse tajuaa, jos tajuaa, että tuollainen miniän halveksunta ei ole oikein. Ei kantsi itse tehdä tyhmyyksiä, jos toinen jo tekee. Toivottavasti ei tee rikosilmoitusta. Toivottavasti mies pysyy vaimonsa rinnalla, eikä taannu äitin pojaksi puolustamaan äitiään. Kun pöly laskeutuu, pyydä anopilta anteeksi lyömistäsi ja sano, että oli viimeinen kerta, kun arvostelee sinua, taitojasi ja kotiasi, jos haluaa, että pidätte yhteyttä.

Vierailija
9/36 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan toi törkeää anopiltasi. Ehkä nyt oppii pitämään mölyt mahassaan. Teillä on varmasti pidempiaikainen suhde takana ja olet joutunut kuuntelemaan samantyylistä puhetta ennenkin. Mun appiukkoni on samaa rataa. Näen häntä nykyään tosi harvoin, koska pelkään juuri samanlaista reaktiota itseltäni.

Vierailija
10/36 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi anoppi polilla kuin kymmenen kylässä miniällä (vanha suomalainen sananlasku)

Satakunnassa on käytössä myös muoto "parempi anoppi paareilla kuin kymmenen minuuttia miniällä"

Vierailija
11/36 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein sille sätkättävälle lehmälle. Olisit ennen turpaan lyöntiä kysynyt, että onko horolla hiekkaa vitussa.

Vierailija
12/36 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vastustan väkivaltaa, mut tää sai mut nauramaan vähän ääneen :D go girl!

Vierailija
13/36 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mies soitti kun anoppi itkee hysteerisennä autossa, ei päästä eteen ei taakse. Mitäpä minä siihen, muuta kuin että vie se kotiin. En tunne sääliä. Mies aikoo sitten jäädä äitinsä luokse yöksi. No jep!

Vierailija
14/36 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se tee siitä rikosilmoituksen.

Vierailija
15/36 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi miniää soimaa, musta silmä kummallakin (vanha suomalainen sananlasku )

Vierailija
16/36 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko provo. Ei okein irtoo

Vierailija
17/36 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin poika menee muille maille....lalalalallal

Vierailija
18/36 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eik mies oo vieläkään lähtenyt pihasta viemään äitiään pois. Ei helv. Autohan heiluu. Ne panee siellä! Yöks!

Vierailija
19/36 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti anoppi tekee rikosilmoituksen. Todennäköisesti myös mies ottaa eron.

Itse en ainakaan hetkeäkään katselisi ämmää, joka pahoinpitelisi äitiäni.

Vierailija
20/36 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkunlainen litsari olisi vielä mennyt läpi, mutta nyrkki nenään - syvä huokaus. "Mies jää anopin luokse yöksi" sivulla 1. on jo säälittävää. Miksi nykyiset provokirjoittajat ovat tuollaisia kliseelinkoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän