Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä antaa kissansa juoda hanasta, harkitsen eroa

Vierailija
05.02.2016 |

Hyi s*atana.
Olin hänen luonaan, ja yhtäkkiä pokkana kääntää hanan auki kun katti hyppää tasolle. Katon suu auki kun kissa lipittää ihan hanan juuresta vettä. Mies ällistyy kun huomaa mun ilmeeni. Kysyin, että kuinka usein teet tätä? Ja vastasi, että on tehnyt aina. Meinasi tulla oksennus, oli pakko lähteä kotiin.
En vaan kestä ajatella, kuinka usein olen juonut vettä siellä mitään aavistamatta. Minulla on koira enkä IKINÄ suostuisi juomaan samasta kupista tai hanasta mitä koira on lipittänyt.
Kylmät väreet menee kun mietin kaikkia niitä suun bakteereja ja ihmisiin tarttuvia tauteja mitä kissan suussa asuu.
Mä en vaan voi ymmärtää miten toi on mahdollista.. Harkitsen oikeasti eroa, koska jos ihmisellä on tuollainen käsitys hygieniasta niin en usko, että koskaan tulee muuttumaan.
Yök, yök, yök!! Oon niin vihainen hänelle

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sulle on ok li

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sua ei haittaa, että kotieläin "maistelee" ruokaasi?? Joitko siitä lasista?? Mulle tulee oksennus kun mietin, että antaisin koiran "maistella" mun lautaselta. En todellakaan anna nuolla mua suuhun kuten jotkut kuvottavat ihmiset. Sua ei tippaakaan haittaa, että eläin nuolee persettään ja sitten sun ruokaa?? Ootko sä ihan pimeä?

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli eilen olohuoneen pöydällä vesilasi ja sitten eräs kissani tuli siihen pöydälle tutkimaan, ja alkoi uittaa tassuaan lasissa ja sitten nuoli vedet tassustaan. Monta kertaa uitti tassuaan lasissa ja minua huvitti suuresti. Joskus nuo kissat maistelevat ruokaani lautaselta, ei se minua haittaa.

No en minäkään KOIRAN antaisi...

Eli sulle on ok syödä samaa ruokaa, mitä kissa on nuollut? Nuollut samalla kielellä jolla on nuollut persettään?

Sä oikeasti luulet kissan perseen olevan jotenkin puhtaampi? Mitä luulet, kumman suun bakteerit ovat vaarallisempia, kissan vai koiran purema?

Lopeta jo toi vouhotus, sä oot ihan dorka.

Vierailija
22/29 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, itse aikanaan töissä eräällä kasvattajalla kuumana kesäpäivänä join hevosten laitumen vesiastiasta kun oli pirun jano, ja laitumet olivat kaukana tallista (vesi kuljetettiin sinne autolla) :D että joku kissa vesihanasta, ei paljon hetkauta.

Sä oot ihana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sulle on ok li

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sua ei haittaa, että kotieläin "maistelee" ruokaasi?? Joitko siitä lasista?? Mulle tulee oksennus kun mietin, että antaisin koiran "maistella" mun lautaselta. En todellakaan anna nuolla mua suuhun kuten jotkut kuvottavat ihmiset. Sua ei tippaakaan haittaa, että eläin nuolee persettään ja sitten sun ruokaa?? Ootko sä ihan pimeä?

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli eilen olohuoneen pöydällä vesilasi ja sitten eräs kissani tuli siihen pöydälle tutkimaan, ja alkoi uittaa tassuaan lasissa ja sitten nuoli vedet tassustaan. Monta kertaa uitti tassuaan lasissa ja minua huvitti suuresti. Joskus nuo kissat maistelevat ruokaani lautaselta, ei se minua haittaa.

No en minäkään KOIRAN antaisi...

Eli sulle on ok syödä samaa ruokaa, mitä kissa on nuollut? Nuollut samalla kielellä jolla on nuollut persettään?

Sä oikeasti luulet kissan perseen olevan jotenkin puhtaampi? Mitä luulet, kumman suun bakteerit ovat vaarallisempia, kissan vai koiran purema?

Tässä on puhuttu saman ruuan/juoman nauttimisesta.Puremat ovet erikseen, siinä bakteerit pääsevät verenkiertoon. Mitä et nyt oikein ymmärrä?

Suomessa arvioidaan syntyvän

vuosittain noin 50 000 koiran tai kissan

puremaa, joista koiranpuremien osuus on noin

80 % (Vuento 1996). Vakavien puremien uhrit

ovat usein lapsia tai vanhuksia, joilla puremat

ovat myös useammin sairaalahoitoon tai kuole-

maan johtavia. Yli 70 %:ssa tapauksista purija

on oma tai tutun henkilön lemmikkieläin (Bro-

gan ym. 1995, Blackman 1998). Jos eläin nuo-

lee aiemmin syntynyttä haavaa tai raapaisee

ihoa niin, että syntyy ihotulehdus, on hoito

suunnattava samoja taudinaiheuttajia kohtaan

kuin puremahaavoissa.

Vierailija
24/29 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka puhtaaksi luulette ihmisen suuta?

Artikkeli

Ensiapu: Eläimen tai ihmisen purema

Lue lisää aiheesta: Ensiapu ja akuutit tilanteet

Yleistä

Lapset ovat vaarassa tulla purruiksi leikkiessään eläinten kanssa. Yleisimpiä ovat koirien ja kissojen puremat, mutta myös muut kotieläimet, maatilan eläimet tai villieläimet voivat purra lapsia. Valitettavasti lapset voivat myös purra toisiaan.

Vaikka useimmat puremat eivät ole vaarallisia, tämäntyyppinen vamma on aina otettava vakavasti. Jos lapsi on tullut purruksi ja iho on rikki, vie hänet lääkäriin, sillä hän on vaarassa saada infektion puremahaavasta.

Huomaatteko, sama ohje koskee ihmisen puremaa...

Vierailija
25/29 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokson saa syömällä medium piffejä, pesemättömiä hedelmiä ja vihanneksia ennemmin, kuin siivoamalla kissanhiekka-astiaa. Harvemmin sitä kissanpaskaa lapioidaan käsillä pönttöön/roskikseen/suuhun. Kädetkin yleensä pestään. Tiedä sitten mitä raskaana olevat naiset tekee kissan jätöksille?

Niin ja ap, muista ottaa lääkkeet.

Vierailija
26/29 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraansa suukottelevat sanovat, ettei harrastus voi vahingoittaa, sillä koiran suussa on bakteereja vähemmän kuin ihmisillä. Tutkijoiden mukaan hauvojaan pussaavien pitäisi olla yhtä varovaisia kuin ihmistenkin kanssa: Koiran ja ihmisen suussa on suunnilleen yhtä paljon bakteereita.

http://www.iltalehti.fi/elintavat/2009110610556293_el.shtml

Asiantuntijat, kuten tri Paul Maza Cornellin yliopistosta, ovat kommentoineet tutkimusta:

"Koska suurin osa koiran suussa olevista bakteereista ja viruksista ovat samoja kuin ihmisen suussa, on turvallista pussailla koiraa, niin kuin ihmistäkin. Saatat altistua suuremmalle määrälle bakteereja pussaamalla ihmistä kuin koiraa tai kissaa."

http://www.evira.fi/portal/fi/elaimet/elainten+terveys+ja+elaintaudit/e…

Vierailija
27/29 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissamiehet on ihania.

Vierailija
28/29 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa on ihan saatanan typerä eläin. Typeryyden lisäksi siitä ei ole kuin haittaa. Jotkut vielä päästää näitä säälimättömiä tappajia vapaaksi ulos. Kissahan lienee ainoa nisäkäs joka tappaa huvikseen joidenkin psykopaattien ihmisten lisäksi. 

Vierailija
29/29 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että tää on joku todella huono vitsi... Onko puhtaampaa eläintä kuin kissa xDD omassa suukussas on kuule pikkasen enemmän juttui kuten esim.. Miehesi kusiputki?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi