Raskaaksi raskaana apua!
Hei
Odotan ensimmäistä lasta kuudennella kuulla ja ollaan poikaystävän kans mietitty että tehtäis toinen heti perään niin lapsille ei tulis kovin suurta ikäeroa. Ollaan nyt kaks kuukautta yritetty, mutta Ens usko että toinen lapsi on vielä saanut alkuaan, ainakaan raskaustesti ei anna kuin kaksi viivaa, eli odotan edelleen vain yhtä lasta. Ollaan mietitty myös keinohedelmöitystä, koska en kohdussa jo olevan lapsen turvallisuuden vuoksi haluaisi enään harrastaa seksiä.
Onko kellään muulla siis kokemusta että miten parhaiten voi raskausaikana tulla raskaaksi! Asialla on kiire, ku toivottais että lapsille tulee mahollisimman pieni ikä ero!!
Kommentit (18)
Heko heko.
Vähän olisit voinut hioa vielä tuota aloitusta, ei ole ollenkaan uskottava.
No mut aattele jos se sun vauva onkin nyt raskaana kun kerran olette yrittäny :O.
Hyi kauheeta kun ootte vastuuttomia.
Työnnä sisääsi jotain millä saat kohdunsuun avautumaan. Virkkuukoukku on kätevä. Jos sinä ja lapsi satutte molemmat selviytymään operaatiosta niin eikun uutta pullaa uuniin siinä vaiheessa kun et ole enää vaarassa vuotaa kuiviin.
Ja jos oikein hyvin käy niin tämä esikoinen voi mm. henkisen kehityksen puolesta olla oikein rattoisaa seuraa kaikille tuleville sisaruksille ennen vuoden ikää. Kannattaa hankkia mahdollisimman monta lasta niin siinä samalla sen uusimman tulokkaan rinnalla voi sitten sujuvasti syöttää ja vaihtaa vaippoja myös esikoiselle :)
Tsemppiä ap! Lakkaa nyt yrittämästä niin eiköhän se kolmas viiva tikkuun pamahda kun et enää stressaa.
Heko itelles. Tosi hauskaa joi. Ollaan oikeesti tosissaan ja halutaan lapset pienellä ikäerolla! Tajuu kyllä et ei oo kaikkien juttu perustaa perhettä mut jos et oikeesti osaa auttaa nii älä kommentoi turhaa
http://www.terve.fi/raskaus-ja-odotus/nainen-tuli-raskaaksi-raskaana-ol…
Se on sitäpaitsi täysin mahollista. Turhaan tuutte vinkumaan tänne et ei oo
..mee nukkumaan, pikkulapsien aika meni jo :D
6 kk raskaana yritetään toista lasta ja ei onnistu :D
Vierailija kirjoitti:
6 kk raskaana yritetään toista lasta ja ei onnistu :D
Kyllä se on oikeesti mahollista, oon lukenu semmosia juttuja missä joku on raskaana tullu raskaaksi. Opetellaan käyttään Googlea jos ette usko!
Mää luulin et täällä saa kysyä apua jos sitä tarvii
Ei kaik ukaan oiekesti luullu, et ap on tosissaan?
Mua jotenkin nolottaa niiden ihmisten puolesta, jotka alkavat kommentoimaan tosissaan jotain vitsialoituksia.
Nyt te olette mokanneet. Jos olet raskaana, et voi tulla saman aikaisesti raskaaksi etupyllystä. Kokeilkaa takapyllyä eli niin sanottua anaaliraskautumista.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaik ukaan oiekesti luullu, et ap on tosissaan?
Mua jotenkin nolottaa niiden ihmisten puolesta, jotka alkavat kommentoimaan tosissaan jotain vitsialoituksia.
Mikä vitun ap?
Mua nolottaa sun puolesta ku tuut tänne lässyttämään että kuka on tosissaan ja kuka ei.
Eikö oo muuta tekemistä ku tulla apua kysyville aukomaan naamaa? Säälittävää
Mikä vitun ap:D aijjai!!! No, leikilläshän sinä, mutta mites aattelit tuon synnytyksen puolen hoitaa jos sattuskin onnaamaan, pysyykö toinenki kohdussa:D
Minusta tämä oli aika hausta, enkä ollut lukenut sitä mistään aikaisemmin. Annan 9 pistettä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vitun ap:D aijjai!!! No, leikilläshän sinä, mutta mites aattelit tuon synnytyksen puolen hoitaa jos sattuskin onnaamaan, pysyykö toinenki kohdussa:D
No samallalailla ku muutki on hoitanut ketkä on ollu samassa tilanteessa. Enköhän mä naisena sen synnytyksen hoida. Haloo
Mee sä jo muualle nitiseen ku ei sulla kerran oo järkevää sanottavaa. Eiks sulla oo tosiaan muuta tekemistä ku aukoa päätä täällä toisille?
Kun esikoisemme syntyi, vaimoni odotti kuopustamme jo viidennellä kuulla.
jos sie ny oikeasti oot kotoisin tynnyristä nii mene takas biologian tunnille. jos on jo raskaana, EI voi tulla raskaaksi ennenku lapsi on saatu ulos ja on taas hedelmällinen (eli menkat alkaa taas.. taino vähä sitä enne toki)
Mitä vittua