Miehet ei näe muuta kuin tissit!
Ärsyttävää. Olen menestynyt yrittäjä ja mielenkiintoinen persoona. Mistä miehet kiinnostuvat ja muistavat minut? No G-kupista tietenkin :(
Kommentit (44)
Joo siis itse olen mieheni valinnut ihan vain luonteen mukaan..se paistoi kauas..
Vierailija kirjoitti:
Ota housut pois niin kyllä me sitä pimppaakin mielellämme katsellaan.
En muutenkaan ymmärrä miksi naiset kuvittelevat miesten hakevan jotain "mielenkiintoista persoonaa" ja muuta liirum laarumia. Sitä varten meillä on kaverit. Niitä ei kuitenkaan viitsi panna, siihen tarvitaan se nainen.
No mutta mikäs se sellainen kaveri on jota ei hätätilassa voi panna!
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävää. Olen menestynyt yrittäjä ja mielenkiintoinen persoona. Mistä miehet kiinnostuvat ja muistavat minut? No G-kupista tietenkin :(
Näen kyllä tissien lisäksi perseen, sääret ja pimpsankin. Ja kasvot, jos ne näyttävät hyvältä.
Yrittäjänä ollessani oli erittäin selkeää se, että nais ja mies yrittäjät lasketteli keskenään melko raisua flirttiä. Oisko tissit nyt nielaisseet sen? Kyllä tuli reilusti kaksmielistä juttua naisilta.
Siis lappu kaulaan, minulle ei saa flirttailla, koska se on tissien takia seksuaalista ahdistelua. Miehille tietenkin tiedottaa että naista jolla on tissit, ei kannata huomioida mitenkään.