Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ei näe muuta kuin tissit!

Vierailija
05.02.2016 |

Ärsyttävää. Olen menestynyt yrittäjä ja mielenkiintoinen persoona. Mistä miehet kiinnostuvat ja muistavat minut? No G-kupista tietenkin :(

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annas kun arvaan: Itse pukeudut niin että mahdollisimman paljon niistä tisseistä näkyy. Ja sitten valitat kun miehet tuijottavat niitä. Menikö oikein?

Joku poolokaulus nyt vain entisestään korostaa tissejä, ja löysät paidat saavat näyttämään satakiloiselta. Huomaa, ettet ole pukenut tällaista kroppaa.

T. Eräs, jonka tissit on nirunarutopissa vähemmän huomiota herättävät kuin poolopaidassa.

Vierailija
22/44 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majuri ja herrasmies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleistä lisää. Itse homona näen ne riipputissisi lähinnä oksettavina.

Ton takia mä väitänkin että liivit on kiihottavammat, vaikka olis ne suomalaisennaisen bileliivit eli anttilan sportrintsikat. Mut miten te homot kestätte vanhempien miesten roikkupallit? Nehän on ihan yhtä etovat riipparit...[/quote

Kuvittelet että homomiehet on kaikki vanhempien miesten lompakkoloisia, niin kuin naiset tekevät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä sinäkin jatkossa alle 15cm pikkupilit mäkeen ;)

Vierailija
24/44 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ollaan itse itselleen kuvittelemallaan ansiottomalla jalustalla?

Vierailija
25/44 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, että taas elämästä vieraantuneet miehet provoamassa ja kommentoimassa :)

Peittävä vaatetus EI tee rintoja pienemmiksi tai huomaamattomiksi keskikokoisiksi. Pahin tilannehan on juuri erityisen siroilla naisilla, joilla on iso kuppikoko, jolloin rintojen häivyttäminen on turha taistelu. On vain pakko kestää miesten jatkuva häiriköinti.

Vierailija
26/44 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Majuri ja herrasmies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleistä lisää. Itse homona näen ne riipputissisi lähinnä oksettavina.

Ton takia mä väitänkin että liivit on kiihottavammat, vaikka olis ne suomalaisennaisen bileliivit eli anttilan sportrintsikat. Mut miten te homot kestätte vanhempien miesten roikkupallit? Nehän on ihan yhtä etovat riipparit...

Kuvittelet että homomiehet on kaikki vanhempien miesten lompakkoloisia, niin kuin naiset tekevät?

ei vaan oletan että aijankulku koskee myös homomiehiä, joskus heidänkin palleista tulee roikkupallit ja tämä asia tulee eteen.

Toki tunnetuin homopari suomessa lienee Haavisto ja hänen nuorempi miehensä..

Vierailija
27/44 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ne muustakin kiinnostuneita..kuten tekoripsistä,perseestä,kynsistä,vaatetuksesta ja valkoisista hampaista!

Muuta ei tarvita kuin hieno ja mahdollisimman keinotekoinen ulkokuori.

JÖÖÖÖÖHHHH!!!!!

Eikös naiset laittaudukaan ihan vain itseään varten ?   ; )

Niin väsynyttä provoa.

Provoa? Näinhän te itse aina väitätte.

Onhan se. Mietipä asiaa syvällisemmin jos siihen kykenet.

Vierailija
28/44 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on muuten hyvä tietää, minulla on tissit.

Vierailija
29/44 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei miehet kirjottele, akat kaakattaa toisilleen kun AP provosoi.

Vierailija
30/44 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota housut pois niin kyllä me sitä pimppaakin mielellämme katsellaan.

En muutenkaan ymmärrä miksi naiset kuvittelevat miesten hakevan jotain "mielenkiintoista persoonaa" ja muuta liirum laarumia. Sitä varten meillä on kaverit. Niitä ei kuitenkaan viitsi panna, siihen tarvitaan se nainen.

No en mä ainakaan mitään tyhjäpäätä halua kämppääni asumaan, ihan sama millaset tissit sillä on jos on tyhmä tai ärsyttävä

M28

Vierailija
31/44 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei miehet kirjottele, akat kaakattaa toisilleen kun AP provosoi.

Sovinisti ja yrität esiintyä vielä sen päälle naisena.

Että voi joku vajota noin alas.

Vierailija
32/44 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissisi ovat maapallon keskipiste? Not.

Vierailija
33/44 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni näin miehenä ainakin kiinnostaa tissejä huomattavasti enemmän:

- takalisto

- vartalo kokonaisuutena, sen sopusuhtaisuus jne.

- kasvot/silmät/hampaat/hiukset/jne.

Tissit, oli ne sitten minkälaiset tahansa, jotka ovat kiinni muuten luotaantyöntävässä yksilössä, ylipainoisessa tms. eivät kiinosta pätkääkään.

Ja tisseissäkin terhakkuus, kimmoisuus ja kiinteys ovat paaaaaaaaljon tärkeämpiä ominaisuuksia kuin puhdas koko.

Vierailija
34/44 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amen.

Vierailija
35/44 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mies eivätkä "tissit" kiinnosta. Kasvot, hiukset, jalat ja vartalossa vatsamakkarat kiinnostavat eniten jos niitä on. Muuten ei vartalo kiinnosta. Selkämakkarat ja käsivarret myös sekä vaatetus. Takapuolikaan ei kiinnosta. Nännit suorastaan ällöttävät. Rinnoista ja takapuolesta ajattelen vain että hyvä jos eivät ole liian pienet/isot muuhun vartaloon nähden. Ei ole hyvä jos lihavalla on huomattavan isot rinnat ja takapuoli mutta maha ei kovin iso, kumpuileva ja roikkuva. Näitä on paljon. Tosin tämä on vähemmän paha verrattuna siihen että rinnat ja takapuoli ovat erityisen pienet verrattuna muuhun kroppaan, tämmöisiä on onneksi vähän. Sama jos on lihava keskivartalo ja tikkujalat.

Vierailija
36/44 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissisi ovat maapallon keskipiste? Not.

on ne

Vierailija
37/44 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ne muustakin kiinnostuneita..kuten tekoripsistä,perseestä,kynsistä,vaatetuksesta ja valkoisista hampaista!

Muuta ei tarvita kuin hieno ja mahdollisimman keinotekoinen ulkokuori.

JÖÖÖÖÖHHHH!!!!!

Eikös naiset laittaudukaan ihan vain itseään varten ?   ; )

No niin niin..laittautuvat joo! Jos et ole mah. laiteettu niin yksikään mies ei kiinnostu..mielellään kaikki luonnotonta niin hyvä on,unohdin vielä hiuspidennykset!

Mää oon itte susiruma persejalkainen perinteinen suomalainen nainen jolla on valtavat komiat tissit..niillä saa miehen kuin miehen..

Tää on just niin saatanan mielenkiintoinen kysymys koska olen itse työssä firmassa jossa kauluspaidat ja melko kireät vermeet..Mun ois pitäny varmaan leikata tissini pois koska naisten mielestä se oli väärin että mun rinnat nyt yleensä näkyy vaatteiden alta..

Saan melko paljon paskaa niskaani siksi että mulla on rinnat..vittu mää oon imettäny niillä kolme lasta ja hyvin on toiminu..vielä kolmekymppisenäkin ne on melko komiat.

Mutta kyllä on saanut töäissäkin kyyryssä kulkea ja itseään hävetä kun jokainen naispuolinen työkaveri valitti että mulla näkyy rinnat liikaa sen paidan kanssa.

"Et eikö tuolle voisi sanoa että muutamaa kokoa liian suuri paita tai joku miesten paita ettei sen rinnat näy,asiakkaatkin pahoittaa noista mielensä"

Vitun tissit,ihan sama hei!!!!

Vierailija
38/44 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävää. Olen menestynyt yrittäjä ja mielenkiintoinen persoona. Mistä naiset kiinnostuvat ja muistavat minut? No L-letkusta tietenkin :(

Vierailija
39/44 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt varmaan ihan niinkään ole mutta totta kyllä jos on kookkaat maitomunat siinä framilla niin lähes tahtomattaankin katse lähtee vaeltamaan kohti massiivista povea .

On ihan normaalia ja ole ylpeä että sinulla on jokin tekijä mikä kerää huomiota

Vierailija
40/44 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen mie perseen ja sääretkin. M22

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi