Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenkkihäät, tyhmä kysymys

Vierailija
05.02.2016 |

Miksi noissa tvn jenkkihäissä on ensin joku cocktail hour, joissa on ruokaa. Ihan notkuvat pöydät. Ja sitten heti perään 3 ruokalajin illallinen. Mikä järki siinä on? Onko niillä noin oikeasti vai vaan tvssä? Miten ne jaksaa syödä noin paljon?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin tarkoituksena on, että siinä vaiheessa saa seurustella rauhassa vähän kaikkien kanssa, esimerkiksi sen morsiusparin. Ne coctailit ja alkupalat on siinä oheiskivana ( ja auttavat jaksamaan illalliselle asti). Suomen häät on mukavia, mutta onhan se vähän ikävää että pitää samantien mennä pöytiin joissa vietetään iso osa illasta. Morsiuspari tietenkin yksin erillisessä pöydässään.

Vierailija
2/5 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillisesti noiden cocktailien aikana hääpari käy valokuvattavana. Sinä aikana sitten muut seurustelevat ja nauttivat alkupaloista. Ainakin niissä jenkkihäissä, joissa olen itse ollut, nuo alkupalat eivät olleet kovin täyttäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käsittääkseni se cocktail hour on nimenomaan siksi, että illallisen aloittamisessa kestää. Riippuu toki varmasti häistä, mutta vihkimisen jälkeen on cocktail hour ja sen jälkeen hääpari saapuu ja on heidän tanssinsa vuoro. Sitten voidaan tanssia pidempäänkin, ja vasta sen jälkeen on illallinen, jonka jälkeen on lisää tanssia.

Vierailija
4/5 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Suomessa sitten vaan vieraat pyörii ja odottelee, mieluummin itse siinä samalla ottaisin drinksun ja jotain naposteltavaa. 

Juuri siitä en häissä tykkää kun pitää istua siinä pöydässä paikallaan. 

Vierailija
5/5 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut kuin kaksissa jenkkihäissä, mutta juuri näin. Morsiusparilla meni varmaan 2h tulla paikalle mutta eipä haitannu:) sitten sisäänmarssi, pari puhetta tms ja neljän ruokalajin illallinen pöytiin tuotuna. En kaivannut buffettijonoa missä kaavitaan lusikalla savulohta omalle lautaselle seurojentalolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi