Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kestääkö Wanhojen meikki yön yli?

valkyrie
04.02.2016 |

Hei!

Minulla on ongelma wanhojen meikkien kanssa:

Vanhojentanssit on edessä kahden viikon kuluttua. Olen varannut kampaajan ja meikkaajan samasta paikasta.

Nyt kuitenkin tajusin, että Wanhat on meillä kahtena päivänä, torstaina ja perjantaina. Meikkaaja minulla on kuitenkin varattu vain torstai-iltapäivälle. Mietin meikit päällä nukkumisen mahdollisuutta.

Aamulla voisin korjailla meikkiä painelemalla rasvaisuuden pois, siistimällä varisseet silmämeikit ja tietenkin lisäämällä omaa puuteria ja huulipunaa. Ihoni ei ärsyynny meikeistä ja osaan nukkua istuma-asennossa (myös kampauksen takia).

Onko kenelläkään kokemuksia meikit päällä nukkumisesta? En halua maksaa kahdesta meikkauskerrasta, mutta en osaa itse tehdä kuin arkimeikin. Meikin pitäisi kestää n. 24 tuntia.

Vinkkejä otetaan vastaan myös muista vanhojen tansseihin liittyvistä asioista, kiitos! :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata meikkien kanssa nukkua! Eikö joku kaveri taikka vaikka äiti auttaa meikin teossa perjantai aamulla ja kahdessa viikossa opit itse tekemään meikin voit vaikka katsoa YouTubesta ohjeita!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi