Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kulkeeko lauantain ja sunnuntain välisenä yönä bussia Turusta Paimioon?

Vierailija
04.02.2016 |

Tietääkö joku?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://reittiopas.foli.fi/

Näyttäisi viimeinen menevän klo 1. En ole turkulainen enkä paimiolainen, joten joku muu korjatkoon.

Vierailija
2/13 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkahuolto.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen kvg vähän lisää, ja Pohjolan liikenne kulkee klo 02, J Vainion Liikenne 03:28 ja Pohjolan liikenne taas 04, J Vainion Liikenne 05:58 jne.

Vierailija
4/13 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku?

miks pitää tommosii älyttömii kysellä,mee matkahuolllon sivuille,höh?

Vierailija
5/13 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakkonen kvg vähän lisää, ja Pohjolan liikenne kulkee klo 02, J Vainion Liikenne 03:28 ja Pohjolan liikenne taas 04, J Vainion Liikenne 05:58 jne.

Tämän mäkin löysin, mutta meinasin Paimion keskustaa, jäi täsmentämättä se.

Jos tuo föli sivujen kautta 1 aikaan lähtevä bussi liikkuu, maksaako matka muka "vaan" 4e? Täällä päin vastaava matka (30km) maksaisi 8e luokkaa, vai olenko ymmärtänyt hinnan väärin?

Vierailija
6/13 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

käppyrä-- kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku?

miks pitää tommosii älyttömii kysellä,mee matkahuolllon sivuille,höh?

En ole paikkakunnalta, joten onko jollain käytännön kokemusta?

Vierailija
7/13 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo föli sivujen kautta 1 aikaan lähtevä bussi liikkuu, maksaako matka muka "vaan" 4e? Täällä päin vastaava matka (30km) maksaisi 8e luokkaa, vai olenko ymmärtänyt hinnan väärin?

Kyl se hinta pitää paikkansa. Taas maksetaan muille palvelut..

Vierailija
8/13 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyl se hinta pitää paikkansa. Taas maksetaan muille palvelut..

Jos tuo on vain 4e niin tulee halvemmaksi mennä bussilla keskustaan ja ottaa taksi loppumatkaksi. :)

Vierailija
9/13 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fölissä taitaa olla yötaksa klo 22 vai 23 jälkeen. Alle kympin kuitenkin jos fölibussilla meet.

Vierailija
10/13 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku?

En nyt oikeasti ymmärrä, että miksi sen tiedon etsiminen on noin saakelin vaikeaa? Tänne kyllä tehdään avauksia, mutta samassa ajassa sinä olisit löytänyt tiedot itse. Ja yleensä täällä annetuista vastauksista vähintään puolet ovat päin mäntyä.

Vierailija
11/13 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku?

En nyt oikeasti ymmärrä, että miksi sen tiedon etsiminen on noin saakelin vaikeaa? Tänne kyllä tehdään avauksia, mutta samassa ajassa sinä olisit löytänyt tiedot itse. Ja yleensä täällä annetuista vastauksista vähintään puolet ovat päin mäntyä.

Minä olen etsinyt tietoa, googlettanut ja miettinyt monia eri tapoja. Mutta haluan olla varma että klo 1 yöllä kulkee oikeasti bussi, eli joku joka on käyttänyt bussia. Itse en asu Turun suunnalla lainkaan, joten ei ole kokemusta.

Vierailija
12/13 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku?

Tietää.

Vierailija
13/13 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku?

Minä olen etsinyt tietoa, googlettanut ja miettinyt monia eri tapoja. Mutta haluan olla varma että klo 1 yöllä kulkee oikeasti bussi, eli joku joka on käyttänyt bussia. Itse en asu Turun suunnalla lainkaan, joten ei ole kokemusta.

Aika jännä homma.

No esimerkiksi näistä saattaa olla apua:

http://www.tlo.fi/assets/pdf/syksy_12/Paimio%201.4.pdf

http://reittiopas.foli.fi/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi