Arvaillaan toistemme ammatteja!
Eli kuvaile ammattiasi, mitä teet työssäsi, mutta älä kerro missä olet töissä.
Olen se, josta kukaan ei pidä ja jonka kanssa asioiminen kertoo yleensä ongelmista jollain elämän osa-alueella, kuka olen?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Olet sosiaalityöntekijä.
Minunkaan luokseni ei tulla kuin pakosta.
En itseasiassa, jopa vielä epätoivotumpi kuin sosiaalityöntekijä.
Vierailija kirjoitti:
Olen se, josta kukaan ei pidä ja jonka kanssa asioiminen kertoo yleensä ongelmista jollain elämän osa-alueella, kuka olen?
Työvoimaneuvoja, jonka erikoistumisalaa on syrjätymisvaarassa olevat pitkäaikaistyöttömät. Ennen sanottiin syvennetyt palvelut, mutta nykyistä nimikettä en tiedä.
Ulosottoviranomainen?
Paiskin pitkiä päiviä isolla palkalla ja käytän valtaa muita kohtaan.
Olen se, jonka luokse tulet, kun iskee hetken mieliteko. Multitaskaan läpi päivän.
Vierailija kirjoitti:
Ulosottoviranomainen?
Ministeri?
Istun lähes koko päivän aloillani ja piirtelen vaan hiirellä. Joskus kirjoittelen tai lasken jotain. Palavereissakaan en käy juuri koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Ulosottoviranomainen?
Bingo. Ap on siis ulosottoviranomainen.
Vierailija kirjoitti:
Olen se, jonka luokse tulet, kun iskee hetken mieliteko. Multitaskaan läpi päivän.
Prostituoitu? Hesen työntekijä? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prostituoitu? Hesen työntekijä? :D
Toteutan monenlaisia mielitekoja. Ei vain yhtä pahetta.
Kohtaan työssäni jatkuvasti haastavia ihmisiä, ja koetan organisoida työyhteisöäni toimimaan heidän parhaakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulosottoviranomainen?
Paiskin pitkiä päiviä isolla palkalla ja käytän valtaa muita kohtaan.Ministeri?
Istun lähes koko päivän aloillani ja piirtelen vaan hiirellä. Joskus kirjoittelen tai lasken jotain. Palavereissakaan en käy juuri koskaan.
Ei liity politiikkaan. 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulosottoviranomainen?
Paiskin pitkiä päiviä isolla palkalla ja käytän valtaa muita kohtaan.Ministeri?
Mulle tuli vaan röhönaurut ja mielikuva stubbista vauvapalstalla :D
graafikko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulosottoviranomainen?
Paiskin pitkiä päiviä isolla palkalla ja käytän valtaa muita kohtaan.Bingo. Ap on siis ulosottoviranomainen.
Voihan ammatillani tehdä sitäkin roskaa, mutta ei.
Sanotaanko, että liittyy veronkiertoon.
Vierailija kirjoitti:
Olen se, josta kukaan ei pidä ja jonka kanssa asioiminen kertoo yleensä ongelmista jollain elämän osa-alueella, kuka olen?[/quote
Verovirkailija+
Juoksen pää kolmantena jalkana paikasta toiseen, työstä en saa kiitosta. Hyvä, että ruokataukoja ehtii pitää. Tykkään kuitenkin työstäni kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Juoksen pää kolmantena jalkana paikasta toiseen, työstä en saa kiitosta. Hyvä, että ruokataukoja ehtii pitää. Tykkään kuitenkin työstäni kovasti.
Sairaanhoitaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitaja
Oikein :D
Vierailija kirjoitti:
Juttelen myös yksinäisille vanhuksille.
Olet sosiaalityöntekijä.
Minunkaan luokseni ei tulla kuin pakosta.