Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopiiko oma hiusvärisi välttämättä sinulle?

Vierailija
04.02.2016 |

Kysymys vaikuttaa ehkä vähän typerältä jonkun mielestä, mutta uskotko siihen että oma hiusvärisi on juuri se sopivin sinulle? Olen jonkun verran kasvattanut hiuksiani ja tullut siihen tulokseen että oma tyvivärini ei sovi yhtään esim. silmieni sävyyn. :D

Ja toisaalta tunnen ihmisiä joiden hiusväri on muuttunut (vaaleasta tummaan ja toisinpäin) ihan luonnostaan. Eli ei se oma hiusvärikään ole aina jokin tietty niin siksi tätä aloin miettiä...mutta toisaalta miksi päässäni kasvaisi jotain mikä ei "sovi" minulle?? :D

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö, että hiusvärin myrkyt kiertävät elimistössänne vielä noin kaksi viikkoa värjäyksen jälkeenkin.

Että jatkakaa vain.

No niin jatkankin. Käytän myös meikkiä, syön silloin tällöin ranskanperunoita ja sama hammasharja on ollut mulla yli 3kk. En vaihda lakanoita joka viikko, joskus juon maitoa suoraan purkista ja päänsärkyyn (silloin harvoin kuin sitä on) nappaan Buranan. Ihan joka päivä en syö puolta kiloa kasviksia, ja noin kerran kuukaudessa juon jopa alkoholia. Minulla on kännykkä.

Eli luultavasti saan syöpäsalmonellasikavirussäteily-infektion. Sitä odotellessa ajattelin elää. Koska kaikki on vaarallista tätä nykyä, koen eläväni reunalla ;)

Vierailija
22/23 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopii oma värini. Olen kasvattanut vuosia omaa väriäni takaisin, ja huomaan että tämä vaalean/kullanruskea sävy on ainoa joka sopii hyvin.

Testattu on (itse ja kampaajalla) kaikki värit tummanruskeasta punaisen kautta täysin blondiin, ja aina on näyttänyt kuin olisi vedetty peruukki päähän 😄

Olen nyt vihdoin (23 vuotiaana) itsekin oppinut tykkäämään omasta väristäni, ja onhan se kiva ettei tarvitse koko ajan olla värjäämässä.

Toisin on taas avomiehelläni; hänen luonnollinen värinsä on niiiin epäsopiva kuin vain voi olla, kun taas purkista pistetty väri sopii kuin nakutettu. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän