Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopiiko oma hiusvärisi välttämättä sinulle?

Vierailija
04.02.2016 |

Kysymys vaikuttaa ehkä vähän typerältä jonkun mielestä, mutta uskotko siihen että oma hiusvärisi on juuri se sopivin sinulle? Olen jonkun verran kasvattanut hiuksiani ja tullut siihen tulokseen että oma tyvivärini ei sovi yhtään esim. silmieni sävyyn. :D

Ja toisaalta tunnen ihmisiä joiden hiusväri on muuttunut (vaaleasta tummaan ja toisinpäin) ihan luonnostaan. Eli ei se oma hiusvärikään ole aina jokin tietty niin siksi tätä aloin miettiä...mutta toisaalta miksi päässäni kasvaisi jotain mikä ei "sovi" minulle?? :D

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se väri ei kyllä ihan heti näytä siltä värjäyksen jäljiltä mitä se on oikeasti. Väri kun on muussa tukassa, näyttää oma väri väistämättä erilaiselta kuin että koko tukka on oman värinen. T. Värin pois kasvattanut.

Vierailija
2/23 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri kasvatti oman värisen tukan ja ei sopinut. Tylsä, valju. Tummempi värjätty sopii paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi. Olen vaalea ja tummat hiukset sopii kaikkien mielestä mulle paljon paremmin.

Vierailija
4/23 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se väri ei kyllä ihan heti näytä siltä värjäyksen jäljiltä mitä se on oikeasti. Väri kun on muussa tukassa, näyttää oma väri väistämättä erilaiselta kuin että koko tukka on oman värinen. T. Värin pois kasvattanut.

tämä

Vierailija
5/23 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan, kasvatin omaa väriä yli vuoden ja kyllähän se näytti ihan hyvältä ja luonnolliselta mutta teki musta myös vanhemman ja entistä kalpeamman näköisen. Oma hiusvärini on siis hyvin viileä tummanvaalea/vaaleanruskea. Mielestäni mulle sopii paremmin keskivaaleat "beiget" hiukset tai oma väri vaaleammilla raidoilla.

Vierailija
6/23 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tämä

Oonko liian väsyny vai miks en tajua tätä tekstiä. Luen moneen kertaan enkä ymmärrä :D

Vierailija
7/23 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyven väritys on vain osa hiustesi luonnollista kokonaisväristystä, jos nyt et aio aivan sänkitukkaa pitää. Olen huomannut, että monet värjäävät hiuksiaan itselleen aivan väärän sävyisiksi. Oma väri on monesti paras. Jos käyttövesi värjää hiuksia esim vihertäväksi, niin silloin ei tietenkään. 

Vierailija
8/23 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tämä

Oonko liian väsyny vai miks en tajua tätä tekstiä. Luen moneen kertaan enkä ymmärrä :D

Siis tarkoittanee tätä:

Oma hiusväri, joka lähtee kasvamaan sieltä juuresta värjäyksen jälkeen, (eli jo kuukauden päästä on sentti näkyvissä omaa väriä) ei näytä samalta, kuin jos olisi kaikki hiukset ihan oman värisiä. Koska hiusvärit on aika kirkkaita ja syviä, niin oma hiusväri sentin matkalta saattaa näyttää hyvinkin huonolta / valjulta sitä vasten. Mutta näyttäiski se oma väri sitten tosi kauniilta, jos ois kaikki hiukset sitä omaa luonnollista väriä kauttaaltaan ilman tekovärin tuomaa kontrastia.

Vierailija
9/23 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja omaan väriin tulee ajan kuluessa sävyeroja, aurinkoraitoja ym. Mulla on myös osa omista hiuksista mattapintaisia ja osa "kultaisia" :-)

Vierailija
10/23 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullon oma väri tainnu olla viimeksi 12-vuotiaana. Sellanen kamala hiirenharmaanmaantienruskea :D en pitäis vaikka jonkun mielestä sopiski.

Vierailija
11/23 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei tullut omaan väriin mitään aurinkoraitoja vaikka vietin suht paljon aikaa auringossa ainakin puolet vuodesta, myöskään kamomilla tai sitruuna ei auttanut. Tuntuu että oma värini on ehkä asteen liian tumma ollakseen sellainen nätti tummanvaalea sävy, höh!

Vierailija
12/23 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oma väri ei sovi. Oma väri tumma luonnonvaalea (ajatelkaa Jaajo Linnanmaan hiuksia, ja miettikää sopiiko se väri hänellekään). Se voisi sopia kesällä, kun olen ruskettunut, mutta talvella se ei sovi äärimmäisen kalpeaan ihonväriini (bonuksena vielä tummat silmänaluset). Olen kokeillut kaikkea, ja mielestäni minulle sopii vaaleat raidat tai maltillinen vaalennus. Myös punertava hiusväri sopisi sinisiin silmiini, mutta siitä en ole enää kiinnostunut.

Vierailija
13/23 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nykyään oma väri. Ja se on paljon parempi kuin mitä tyvikasvusta olisi voinut päätellä, kivan aurinkoraitainen ja luonnollinen. Moni on luullut raidoitetuksi/ombreksi. En enää lähtisi värjäyskierteeseen, vaikka voisin hitusen paremman näköinen olla jollain toisella värillä.

Vierailija
14/23 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tämä

Siis tarkoittanee tätä:

Oma hiusväri, joka lähtee kasvamaan sieltä juuresta värjäyksen jälkeen, (eli jo kuukauden päästä on sentti näkyvissä omaa väriä) ei näytä samalta, kuin jos olisi kaikki hiukset ihan oman värisiä. Koska hiusvärit on aika kirkkaita ja syviä, niin oma hiusväri sentin matkalta saattaa näyttää hyvinkin huonolta / valjulta sitä vasten. Mutta näyttäiski se oma väri sitten tosi kauniilta, jos ois kaikki hiukset sitä omaa luonnollista väriä kauttaaltaan ilman tekovärin tuomaa kontrastia.

kiitos, nyt tajusin!

Vierailija
15/23 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö, että hiusvärin myrkyt kiertävät elimistössänne vielä noin kaksi viikkoa värjäyksen jälkeenkin.

Että jatkakaa vain.

Vierailija
16/23 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmille sopii, mutta yhdellä kaverilla (suomalaisella) oli tutstuessa melkein musta tukka ja luulin vuosia sen olevan hänen oma värinsä, koska se sopi niin hyvin ihon väriin, tosin kuin monella suomalaisella ja oli todella luonnollinen. Oli melkoinen ylläri, että hän olikin oikeasti blondi. Kasvatti myöhemmin oman värinsä takaisin ja en koskaan tottunut siihen näkyyn. Kulmakarvatkin olivat hyvin tummat, vaikkei niitä koskaan värjännyt.

Vierailija
17/23 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoititko, että juurikasvusi väri ei sovi sinulle? Minulla ainakin on hiukset juuresta ja latvoista eriväriset, juuresta paljon tummemmat. Jos annan kasvaa pitkäksi, latvat muuttuvat punertaviksi.

Tuntuu, että useimmille sopii se oma väri parhaiten. Niin minullekin, vaikka minulla on juuri se "tylsä" maantie. Ehkä olen sitten tylsä tyyppikin.

Tietysti jos on tottunut jonkun kaverinsa näkemään aina vaikka tummaksi värjätyssä letissä, ja yhtäkkiä sillä onkin omanvärisensä paljon vaaleampi tukka, se voi tuntua valjulta. Samoin, jos joku värjää mustaksi sen oman vaalean, johon on tottunut, vaikutelma on usein räikeä.

Vierailija
18/23 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt noin 10-15 senttiä omaa väriä kasvatettuna. Vaikea sanoa sopivuudesta, koska eri valaistuksissa näyttää niin erilaiselta. Näin pimeään aikaan sisätiloissa näyttää tosi tummalta (ihan hyvältä), luonnossa sitten haaleammalta. Kyllähän tuo sävy sinänsä itselleni sopii, ettei se riitele muiden värien kanssa, mutta vaikutelma on sitten myös luonnollinen (luonnollisestikin), jonkun mielestä ehkäpä mitäänsanomaton. Eli jos haluaa näyttää räväkämmältä tai mieleenpainuvammalta tai jotain, niin varmaan sitten kannattaa värjätä sävyä tai paria tummemmalla tai vaalentaa hiukan. En oikein tiedä vielä olenko sinut tämän oikean värini kanssa. Lapsena väri oli upea kun tukkaan tuli kesäisin hieno raidoitus auringossa, mutta en tiedä tuleeko enää. Täytyy ehkä sinnitellä tulevaan kesään värjäämättä, niin näkee paremmin voiko tämän kanssa elää jatkossakin.

Vierailija
19/23 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei . Oma hiusväri on surullisenkuuluisa maantie eikä sovi minulle yhtään!

Vie värin kasvoistani ja vanhentaa..

hillutyn kuparinpunainen taas tekee ihostani kuulaan selä hehkuvan ja korostaa silmieni vihreää vivahdetta

Vierailija
20/23 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei . Oma hiusväri on surullisenkuuluisa maantie eikä sovi minulle yhtään!

Vie värin kasvoistani ja vanhentaa..

hillutyn kuparinpunainen taas tekee ihostani kuulaan selä hehkuvan ja korostaa silmieni vihreää vivahdetta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi