Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V

Vierailija
04.02.2016 |

Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!

Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:

"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."

Kommentit (2047)

Vierailija
1041/2047 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni ihan tosi hyvin jo, ennenkun näin sun kuvas ig:s äsken.

Okei mä en IKINÄ pääse tästä ihastuksesta.

Kylläpä tämä kuulostikin ihan aikuisen kirjoittamalta...😆

No ei silleen, tämä ihastus on saanut mut käyttäytymään muutenkin kuin teini. Unelmoin, huokailen, peilailen, hengailen sun nurkilla, punastelen...

Vierailija
1042/2047 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni ihan tosi hyvin jo, ennenkun näin sun kuvas ig:s äsken.

Okei mä en IKINÄ pääse tästä ihastuksesta.

Kylläpä tämä kuulostikin ihan aikuisen kirjoittamalta...😆

No ei silleen, tämä ihastus on saanut mut käyttäytymään muutenkin kuin teini. Unelmoin, huokailen, peilailen, hengailen sun nurkilla, punastelen...

Ja välillä haukun mustasukkaiseksi ämmäksi... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/2047 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysyä miksi sinulle ei kelpaa nainen, jolla on 1. avioliitto takana ja kersat hankittu? 

Vierailija
1044/2047 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok täältä tulee nyt niitä kaivattuja etukirjaimia: J, J, J, K, T, T näin aluksi ja sukunimien kirjaimia S, M, K, T, K, C. Joko on tarpeeksi? Jos vielä annan paikkakuntien kirjaimia: H, O, S, V, H, T. Jos vielä tarkennusta niin puhelinnumeron vikanumero: 7, 4, 0, 1, 4, 3. Näin tällä erää :).

Vierailija
1045/2047 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että tämä juttu meni vihaamiseksi, haukkumiseksi ja riitelyksi. Toisaalta mitä muuta olisi voinut odottaakaan, kun kaikki viestintä tapahtuu vain ja ainoastaan av:lla? 

Vierailija
1046/2047 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok täältä tulee nyt niitä kaivattuja etukirjaimia: J, J, J, K, T, T näin aluksi ja sukunimien kirjaimia S, M, K, T, K, C. Joko on tarpeeksi? Jos vielä annan paikkakuntien kirjaimia: H, O, S, V, H, T. Jos vielä tarkennusta niin puhelinnumeron vikanumero: 7, 4, 0, 1, 4, 3. Näin tällä erää :).

Aika tuhma oot :)

Vierailija
1047/2047 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako kysyä miksi sinulle ei kelpaa nainen, jolla on 1. avioliitto takana ja kersat hankittu? 

Mulle kelpais, jos olisin etsimässä naista. Mutta kun en ole, niin ei ole myöskään tuota ongelmaa :)

Vierailija
1048/2047 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh.. Mä aina lähetän vaimolles terveisiä ja muutenkin kyselen kohteliaasti teidän kuulumisia. Oikeesti ei mua kiinnosta. Oikeesti mä haluaisin vaan hyppää sun kaulaan ja ajaa syrjäiselle metsätielle. Ja unohtaa kaikki muut ihmiset meidän elämässä.

Vierailija
1049/2047 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi, että tämä juttu meni vihaamiseksi, haukkumiseksi ja riitelyksi. Toisaalta mitä muuta olisi voinut odottaakaan, kun kaikki viestintä tapahtuu vain ja ainoastaan av:lla? 

Ennalta-arvattavissa tämä oli. Ajattelen usein, että oltaisipa saatu yksi tapaaminen järjestettyä ja pakottauduttu vaikka jonnekin kahville. Siinä olisi heti huomattu miten epäsopivia ollaan. 

Vierailija
1050/2047 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saitko nukuttua?

Vähän huonosti. Mietin sinua unissani ja heräämishorroksessa. Aamulla kun olisi pitänyt keskittyä ihan muuhun tekemiseen, ajatukseni harhaili sinussa. 

Vierailija
1051/2047 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saitko nukuttua?

Vähän huonosti. Mietin sinua unissani ja heräämishorroksessa. Aamulla kun olisi pitänyt keskittyä ihan muuhun tekemiseen, ajatukseni harhaili sinussa. 

Nyt kun tiedät missä meni vikaan, niin toimi huomenna eri tavalla.

Vierailija
1052/2047 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennalta-arvattavissa tämä oli. Ajattelen usein, että oltaisipa saatu yksi tapaaminen järjestettyä ja pakottauduttu vaikka jonnekin kahville. Siinä olisi heti huomattu miten epäsopivia ollaan. 

Mä en oo täällä riidellyt tai vihannut. Ja ne viestit, jotka toivon tulleen mulle, ei oo sisältänyt vihaa. Voitais yrittää pitää tää ketju kivana ja olla haukkumatta ja vihaamatta. Lähetetään vaan rakkautta tai ystävyyttä. Mä lähetän sitä M alkukirjaimiselle miehelle.

Vierailija
1053/2047 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saitko nukuttua?

Öö... Ensinnäkin, haaveilu on kivaa, vaikka uni jäisikin vähäiseksi, joten mitään ei varsinaisesti mennyt vikaan (kauhean negatiivinen oletus). Toisekseen, ei uniaan voi valita.

Vierailija
1054/2047 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saitko nukuttua?

Öö... Ensinnäkin, haaveilu on kivaa, vaikka uni jäisikin vähäiseksi, joten mitään ei varsinaisesti mennyt vikaan (kauhean negatiivinen oletus). Toisekseen, ei uniaan voi valita.

"Aamulla kun olisi pitänyt keskittyä ihan muuhun tekemiseen....." Eli et aivan onnistunut. 

Vierailija
1055/2047 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin itseni tuosta aseksuaalit-sivustolta. Olisinpa tajunnut jo aiemmin. 

Vierailija
1057/2047 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh, onko sulla näin monta hoitoa eri kaupungeissa joita pyörittelet?! Oletko mies vai nainen?

Vierailija
1058/2047 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin hauska :D

http://www.vauva.fi/keskustelu/2503261/miehet_minua_saa_lahestya_vaikka…

Samoin ssss:n jutut! Kyyneleet silmissä saa nauraa.

Vierailija
1059/2047 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiaiselle:

Do we always stick together?

Does it really matter

if we go insane, my darling?

Vierailija
1060/2047 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistin itseni tuosta aseksuaalit-sivustolta. Olisinpa tajunnut jo aiemmin. 

Minä oon tunnistanut kans, mutta tykkään kuitenkin läheisyydestä. Tarvisin jonkun jota sais vaan halailla ja paijata. Ihastukseni tulee kyllä pettymään kun kuulee, ei varmaan sen jälkeen kykene enää ymmärtämään miten käsittämättömän paljon silti hänestä tykkään... tai oikeastaan melkein rakastan.

Ketju on lukittu.