Mitä sinulle tulee mieleen hammaslääketieteen opiskelijasta?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Ei päässyt lääkikseen.
Tän joudun tulee ampuu nyt heti, koska lääkikseen ja hammaslääkikseen ei voi hakea samalla kertaa. Pitää valita toinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei päässyt lääkikseen.
Et voi hakea kuin toiseen samana vuonna?
Ehkä fiksuin mahdollinen koulutusvalinta ;) heh, terveisin tänä vuonna ensimmäistä kertaa hakeva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei päässyt lääkikseen.
Tän joudun tulee ampuu nyt heti, koska lääkikseen ja hammaslääkikseen ei voi hakea samalla kertaa. Pitää valita toinen.
Parin epäonnistuneen haun jälkeen voi vaihtaa hampaalle.
Mun kaverin lapsi haki monta kertaa lääkikseen eikä päässyt. Lopulta pääsi hanmaslääkikseen ekalla yrityksellä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä fiksuin mahdollinen koulutusvalinta ;) heh, terveisin tänä vuonna ensimmäistä kertaa hakeva
Ja yleiselle hakemista en ole muuten edes vakavasti harkinnut, hakisin ehdottomasti hampaalle vaikka se olisi se vaikeampi sisäänpääsyltään
Naapurin miniä. Iso ja vaalee. Ja naapuri on kun Viirun ja Pesosen Pesonen.
Pikkutarkka, toivottavasti kätevä käsistään. Perusfiksu.
Vierailija kirjoitti:
Ei päässyt lääkikseen.
Aina ensimmäisenä tulee mieleen tämä.
Kovia bilettäjiä. Missä tahansa opiskelijabileissä olet, niin aina on joukko hammaslääkäriopiskelijoita iskemässä naisia. Ovat usein myös melko komeita.
Sillä on varmaan tosi hyvät hampaat. Suorat ja luonnostaan valkoiset.
Mua kiinnostaisi lääkis, myös hammaspuoli, mutta en voi ajatella hakevani kun omat hampaani ovat niin kamalat. Tosin jo pelkkä ajatuskin hammaslääkärissä olosta alkaa vihloa hampaita, joten ehkä ei olisi mun ala muutenkaan. Sinänsä kyllä suun ja hampaiden terveys kiinnostaa.
Tuleva työkaveri :) t. hammashoitsu
Keskinkertaisuus, joka ei päässyt lääkikseen.
Kalajoella juhannuksena rinnat paljaana varattujen miesten edessä "tissidiskossa" tanssiva ja yhteissaunova Anne.
Ei päässyt lääkikseen.