Kiitos Presidentti Niinistö!
Hieno puhe, jossa lyötiin viimeinen naula suvakkien arkkuun. Suomea ja Eurooppaa ollaan vetämässä vessasta alas ja hyysäristö jatkaa untansa. Nyt on aika herätä!
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinistö puhui myös siitä, että toistemme syyttely ei kannata ja että öyhöttäminen on väärin.
Asiayhteydestä irrotettu tyhmä kommentti.
Eipä ole asiayhteudestä irrotettu eikä todellakaan tyhmä kommentti. Niinistö ei ole yllyttänyt eikä hyväksynyt väkivaltaa ja huonoa käytöstä mistään suunnasta.
Kukaan ei ole tässä väkivallasta puhunut kuin sinä. Yritys provosoida väkivaltaan ja sitä kannattavaan kommentointiin kuihtui omaan kommenttiisi.
En yhtään ymmärrä mitä tarkoitat ja olen todella loukkaantunut kun väität minun koittavan saada väkivaltaa kannattavaa keskustelua aikaan. Kommentoin sen edellisen kommenttia että ei ole asiayhteydestä irrotettu eikä tyhmä, Niinistö ON koko ajan vastustanut agressiivisuutta sekä suvaitsevaisten, kriittisten että rasistien puolelta. Mikä sen toteamisessa on tyhmää tai miten se ei liity presidentin puheeseen? Tai miten sen voi tulkita väkivältapuheisiin provosoimiseksi jos toteaa että Niinistö tuomitsee kaikenlaisen väkivallan ja kiihkoilun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinistö puhui myös siitä, että toistemme syyttely ei kannata ja että öyhöttäminen on väärin.
Eipä ole asiayhteudestä irrotettu eikä todellakaan tyhmä kommentti. Niinistö ei ole yllyttänyt eikä hyväksynyt väkivaltaa ja huonoa käytöstä mistään suunnasta.
Kukaan ei ole tässä väkivallasta puhunut kuin sinä. Yritys provosoida väkivaltaan ja sitä kannattavaan kommentointiin kuihtui omaan kommenttiisi.
En yhtään ymmärrä mitä tarkoitat ja olen todella loukkaantunut kun väität minun koittavan saada väkivaltaa kannattavaa keskustelua aikaan. Kommentoin sen edellisen kommenttia että ei ole asiayhteydestä irrotettu eikä tyhmä, Niinistö ON koko ajan vastustanut agressiivisuutta sekä suvaitsevaisten, kriittisten että rasistien puolelta. Mikä sen toteamisessa on tyhmää tai miten se ei liity presidentin puheeseen? Tai miten sen voi tulkita väkivältapuheisiin provosoimiseksi jos toteaa että Niinistö tuomitsee kaikenlaisen väkivallan ja kiihkoilun?
Kuten itse totesit; et yhtään ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten itse totesit; et yhtään ymmärtänyt.
No tämän ^ lauseen kirjoittaja ei edes yritä ymmärtää. Vai riitaa haluaa haastaa muuten vaan vielä jankkaamalla.
Nolo.
Viime vuonnahan näitä tuli Eurooppaan miljoona ja joku viisas totesi, että tänä vuonna tulee toiset miljoona. Hohhoijaa. 2-3 miljoonaa on lähempänä. Ja tämä on vasta alkua. Kertoisiko joku, missä se raja menee? Voin kertoa, että maailmassa on miljardeja köyhiä ja lähtijöitä on satoja miljoonia. Pelkästään Intiasta voi lähteä äkkiä 200 miljoonaa ihmistä sanomaan rajalle "turvapaikka". Afrikassa on nyt miljardi ihmistä, alle 100 vuoden päästä neljä miljardia.
364 kirjoitti:
Ihan hyvä keskustelu mutta täällä jaksetaan olla kiinnostuneita jostain laulajista ja pettämisestä.
Ei kiinnosta meitä kaikkia kosketavat asiat. Ne missit..
Ei kiinnosta vanhojen silmäpussimiesten jutut.
Vierailija kirjoitti:
Sale puhui järkeä. Kukaan muu ei ole uskaltaut sanoa asioita ääneen. Sipiläkin vaan vatuloi ja jappastelee, eikä saa mitään aikaseksi, vaikka se on itse vallankahvassa kiinni. Aika saamatonta sakkia. Sauli on äijä!
Kuinka kauan sinun kesti tajuta Saulin sukupuoli? Eikö nyt nimikin että urospuolinen on. Minkä ikäinen oikein olet?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Sale ja Tanja erosivat?
Miksi haluat tämän ketjun poistoon?
Jos ilmoittaisit itse oman kommenttisi asiattomaksi, niin saadaan ehkä säilytettyä tämä jokaista suomalaista koskeva ketju.
Jos Suomeen otetaan uusia kansoja, hommaa ei pysty seuraavat sukupolvet perumaan.
Leirit lähgömaiden elintason ja kulttuurin maihin ja meidän tahaa siihen. Se on oikea ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Todella upeaa, että presidentti otti vahvasti kantaa tähän hulluun ja täysin järjettömään pakolaisten tulvaan.
On ollut niin mieletöntä menoa ollut, ihan tavan perusihminen ymmärtää, ettei nykymensota seuraa mitään hyvvää.
Oikeat apua tarvitsevat jäävät ilman apua kun nuoret sotilaspojat tulevat tänne täsyhoitoon, `meidän rahoja `noutamaan ..
Onhan se todettu jo, et rikollisuus lisääntynyt jo pienellä aika välillä.
Suomalaisten verot nousseet, jotta saadaan maksettua ns pakolaisten oleskelu
ja sehän ei tähän loppuisi jollei joku loppua sille tehtäisi meidän toimesta, koko EU yhdessä tehtävä päätökset ja loppu tuolle showlle
Kiitos presidentti, nyt vaan niitä tekoja ja todella pikaisesti
Apua niille lapsille ja naisille sinne missä ovat, sinne kunnon leirejä ja ruokaa ja opetus , terveydenhoito
Et sitten ole montaa minuuttia uhrannut suomen kielioppisäännöille? Onko kielemme jotenkin ruma sinusta vai etkö vain viitsi? Ja lukihäiriö ei tälläkään kertaa kelpaa selitykseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ilmoittaisit itse oman kommenttisi asiattomaksi, niin saadaan ehkä säilytettyä tämä jokaista suomalaista koskeva ketju.
Niin eikö tässä ketjussa puhuta Saulista? Minua kiinnostaa tietää miksi erosivat? Se asia koskee Suomen valtiota. Tanja voisi olla Suomen ensimmäinen nainen.
Itseäni harmittaa koska kärsin silmäpusseista ja joudun katsomaan lehtiä jossa Sauli on. Mietin, että näyttääkö minunkin silmäni tuollaisilta. Apua. Suositelkaa hyvää plastikkakirurgia. Siis minulle.
Toivon viisauden lisääntyvän tämän puheen myötä. Kiitos presidentille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen. Täällähän joka toisessa ketjussa pohditaan eroja ja välirikkoja. Sale ja Tanja ja heidän eronsa on kyllä aikansa elänyt asia, nyt pohditaan Junon ja Jannan eroa.
Vierailija kirjoitti:
Hieno puhe, jossa lyötiin viimeinen naula suvakkien arkkuun. Suomea ja Eurooppaa ollaan vetämässä vessasta alas ja hyysäristö jatkaa untansa. Nyt on aika herätä!
Äänestin siis oikeaa miestä pressanvaaleissa ja näyttää siltä että halutessaan Niinistö menee heittämällä toiselle kaudelle. Ei muuten tarvitse paljoa vaalikampanjaa käydä -ja se on hieno juttu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestin siis oikeaa miestä pressanvaaleissa ja näyttää siltä että halutessaan Niinistö menee heittämällä toiselle kaudelle. Ei muuten tarvitse paljoa vaalikampanjaa käydä -ja se on hieno juttu!
Eikö hän ole jo aika iäkäs? Tuon ikäistä miestä alkaa väkisinkin vaivaamaan erilaiset sairaudet. Osteoporoosi ja sen sellaiset. Minusta nuorennusleikkaus tekisi terää.
Varmasti miettii myös itse asiaa Jennin kannalta. Jenni ehkä haluaa tehdä muutakin kuin olla edustusrouva. Se on aika tylsää. Jenni on kyllä ihana, susiensuojelija ja runoilija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella upeaa, että presidentti otti vahvasti kantaa tähän hulluun ja täysin järjettömään pakolaisten tulvaan.
On ollut niin mieletöntä menoa ollut, ihan tavan perusihminen ymmärtää, ettei nykymensota seuraa mitään hyvvää.
Oikeat apua tarvitsevat jäävät ilman apua kun nuoret sotilaspojat tulevat tänne täsyhoitoon, `meidän rahoja `noutamaan ..
Onhan se todettu jo, et rikollisuus lisääntynyt jo pienellä aika välillä.
Suomalaisten verot nousseet, jotta saadaan maksettua ns pakolaisten oleskelu
ja sehän ei tähän loppuisi jollei joku loppua sille tehtäisi meidän toimesta, koko EU yhdessä tehtävä päätökset ja loppu tuolle showlle
Kiitos presidentti, nyt vaan niitä tekoja ja todella pikaisesti
Apua niille lapsille ja naisille sinne missä ovat, sinne kunnon leirejä ja ruokaa ja opetus , terveydenhoito
Et sitten ole montaa minuuttia uhrannut suomen kielioppisäännöille? Onko kielemme jotenkin ruma sinusta vai etkö vain viitsi? Ja lukihäiriö ei tälläkään kertaa kelpaa selitykseksi.
Sinulleko ei tule muuta syytä mieleen ?
Minulta onl leikattu aivosyöpä, ja sain sytostaatteja puolivuotta, epilepsiakohtaus tuli ja siitä todettiin iso kasvoin aivoissa.
LEikkaus päässä aiheutti minulle aivovamman, joka mm aiheutti ongelmia sanojen muistamisessa, kirjoittaminen siksi vaikeaa, minun tarvitsee miettiä miten ja missä järjestyksessä kirjaimet tulevat kirjoituksessa.'
koneella vaikeempaa kirjoitta, kun monella sormella nopeaan on kirjoitettava, joku sormi painaa näppäintä nopeamin kuin toinen.
Olen sairaseläkkeellä siksi kun olen saanut aivovamman
Vierailija kirjoitti:
Jos Suomeen otetaan uusia kansoja, hommaa ei pysty seuraavat sukupolvet perumaan.
Leirit lähgömaiden elintason ja kulttuurin maihin ja meidän tahaa siihen. Se on oikea ratkaisu.
Olisi kyllä toci mageeta kun tänne otettais esim Viikingit, nehän on sigakomeita cellasii 190 cm vaaleita tosimiehiä. Tai joku GoT:n kansa, uuh.
Ihan hyvä keskustelu mutta täällä jaksetaan olla kiinnostuneita jostain laulajista ja pettämisestä.
Ei kiinnosta meitä kaikkia kosketavat asiat. Ne missit..