Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen lihava ja käytän xs-koon vaatteita

Vierailija
04.02.2016 |

No jos rehellisiä ollaan, riippuu vaatteen mallista. Omistan myös joitain m-kokoisia jne. Mutta xs on myös yleinen koko.

Olen 155/69 ja rakenteeltani niin pieni ja siro, että minulla on "varaa lihoa" mahtuen vielä pieneen kokoon. En tunge itseäni pienimpään mikä mahtuu, vaan ostan koon joka näyttää hyvältä, luki lapussa mitä kirjaimia hyvänsä.

Naispuoleinen ystäväni on reilu 170 cm ja hän ostaa L-kokoisia housuja ja takkeja, vaikka vartalonsa on sopusuhtainen eikä lihava.

Pointtini ja silkka totuus: vaatekoko ei kerro mitään.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdat olla näky. Kuin nakki kuoressaan.

Vierailija
22/26 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin käytin 77 kiloisena XS/S tai 34/36 yläosia, mutta alaosat oli aina L/XL (42/44), ellei olleet vyötäröltä leveneviä hameita. Nykyään 64 kiloisena XS yläosat on liian isoja, siis ihan oikeasti huonosti istuvia, ei silleen "iik, en tursua=liian iso". Alaosissa tosin mennään M/Lllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Itse olen 153cm pitkä ja 47 kg ja tuurilla joku vaate saattaa olla kokoa xs tai 34. Kun aikoinaan painoin 60 kg, niin xs-kokoiset vaatteet olisivat revenneet päälläni 😁

Vierailija
24/26 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 157cm ja 58kg. En kyllä sais sullottua itseeni xs-koon vaatteisiin.

Vierailija
25/26 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minö myös 155 cm ja 65 kg. No käytän samoja vaatekokoja kuin kaverini joka 172 cm (en tieä painoa mutta alipainoinen) enkä kehtaa puhua vaatekoistani hänelle kun tiedän ettei uskoisi että olen samaa kokoa (xs-s). Parempi olla hiljaa ja antaa sen elää luulossa että joku m on pienin mikä menee. Nökäjään av-palstallakin on hankala uskoa asiaa. 

Vierailija
26/26 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas käytän kokoja L tai 40/42. Olen 164cm ja 60kg. Pienemmät vaatteet kiristävät hartioista, käsivarsista ja pohkeista. Olen sitten luultavasti jotekin oudon mallinen, kun täytyy olla näin isot vaatteet.