Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen tehtävä on yrittää näyttää nätiltä ja...

Vierailija
04.02.2016 |

olla hiljaa.

N29

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*haukotus*

Vierailija
2/6 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se olisi ainoa tehtäväni? Ehkä sellaisen naisen onkin, joka ei ole käynyt kouluja, joka keskittyy vain ulkonäköön eikä osaa keskustella mistään, joka elää puolison tuloilla. Tällaisen näyttelykapineen varmaan kuuluukin olla vain nätti ja hiljaa.

Itse arvostan itseni korkeammalle. Olen tutkijana luonnontieteellisellä alla, omaan vastuullisen työn, koen työni tärkeäksi, minulla on perhe, joka on myös tärkeä. En koe, että minun pitäisi vain olla nätti ja hiljaa.

N37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se olisi ainoa tehtäväni? Ehkä sellaisen naisen onkin, joka ei ole käynyt kouluja, joka keskittyy vain ulkonäköön eikä osaa keskustella mistään, joka elää puolison tuloilla. Tällaisen näyttelykapineen varmaan kuuluukin olla vain nätti ja hiljaa.

Itse arvostan itseni korkeammalle. Olen tutkijana luonnontieteellisellä alla, omaan vastuullisen työn, koen työni tärkeäksi, minulla on perhe, joka on myös tärkeä. En koe, että minun pitäisi vain olla nätti ja hiljaa.

N37

Ei kannata vastata tälle, tämä tyyppi trollaa täällä päivät pitkät, kun ei muutakaan elämää ole.

Vierailija
4/6 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Miksi oletat mielipiteesi kiinnostavan meitä?

Vierailija
5/6 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan kuulostaa ihan unelmalta. Harmi vain että nykypäivänä tuntuu vaatimuksena olevan nuo edellä mainitut ja sen lisäksi korkea koulutus ja hyvä työpaikka ja pyrkimys menestykseen. Eläisin todella mielelläni ajassa jossa naisen tehtävä oli todella vain hoitaa kotia ja lapsia ja näyttää hyvältä.

Vierailija
6/6 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa miten tosikkoja naiset yleensä on. Ettekö te osaa nauraa itsellenne? Elämä voisi olla mukavampaa ja sressittömämpää niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä