Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tökkiikö muilla Netflix jatkuvasti? :(

Vierailija
04.02.2016 |

Taidan lopettaa koko Netflixin. Turha maksaa palvelusta, joka ei edes kunnolla toimi. Tuntuu että yhteys pätkii koko ajan, siis koko ajan, ja koko palvelussa on jotakin pahasti vialla. Vaikka itse nettiyhteydessä ei ole mitään vikaa, kaikki muut ohjelmat ja laitteet toimii kyllä moitteettomasti.

Elokuvat/sarjat ei tunnu latautuvan riittävän nopeasti (palkki latautuu max. puoleenväliin asti ja sitten ohjelmasta näkee aina n 3 sekuntia jonka jälkeen lataus alkaa uudelleen ja sitten näkee seuraavat 5 sekuntia ja taas ladataan....) tai sitten se kaikista tyypillisin: "Emme voi yhdistää sinua Netflixiin. Yritä uudelleen tai katso ohjeita osoitteesta xxxxxx".

Onko tää vain meidän television ongelma? Mikä vikana? Harmittaa ja turhauttaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin toimii ihan moitteettomasti? Meillä taas hbo:n sisäänkirjautumisen kanssa jatkuvasti ongelmia, ajattelinkin lopettaa palvelun.

Vierailija
2/12 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole juuri ollut ongelmia. Meillä on valokuitu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei töki, sulla on ap vaan huono ja liian hidas nettiyhteys.

Vierailija
4/12 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii hyvin.

Huomioi että Netflix tulee netin kautta eli olisiko syy siinä mitä nettifirmaa käytät.

Vierailija
5/12 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perunalla ap yrittää Netflixiä pyörittää? Mulla toimii täysin moitteettomasti jopa niin, että jään puhelimen nettiyhteyden.

Vierailija
6/12 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmaa koskaan, aitiossa kokoajan. Ainoa ongelma netflixissä etten saa tekstiä näkymään kokonaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Netflix tökkii niin se johtuu siitä, että teillä on aivan liian hidas nettiyhteys. TV:n kanssa tällä ongelmalla ei ole mitään tekemistä.

Vierailija
8/12 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on liian hidas nettiyhteys, se aiheuttaa tökkimisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta uus ATK

Vierailija
10/12 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaan teidän television ongelma, koska Netflix ei töki television takia. Sen sijaan se on vaan teidän nettiyhteyden vika, joka on liian hidas ja aiheuttaa tökkimisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian hidas nettiyhteys. Etteikö testanneet teidän yhteysnopeutta ennen palvelun ostamista? Siinähän olisitte samantien saaneet tietää, ettei teidän netillä paljon Netflixiä katsella.

Vierailija
12/12 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaan teidän television ongelma, koska Netflix ei töki television takia. Sen sijaan se on vaan teidän nettiyhteyden vika, joka on liian hidas ja aiheuttaa tökkimisen.

Itse asiassa, pakko vähän korjata, saattaa johtua myös televisiosta. Meillä Sonysta löytyy Netflix valmiina päävalikosta ja aina silloin tällöin on pakko bootata televisio kun se ns. "menettää" jostakin omituisesta syystä nettiyhteyden. Vaikea selittää. Ei siis johdu netistä itsestään vaan televisiosta ja television omasta liitännästä. En tiedä onko Sonyjen tyyppivika, mutta meillä tätä usein tapahtuu.