Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Onko penkkarikarkit tarkoitettu myös kotiäitien lapsille? ov

Vierailija
16.02.2006 |

Toisessa ketjussa kysellään aikataulua penkkariajelulle, kun joku haluaa lapsensa sinne viedä. Olen käsittänyt että alakoululaisille on tämä karkkien heittely. Ei kotiäideille, heitelköön parvekkeelta nameja.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan niitä karkkeja ottaa vaikka aikuiset jos kiinni saavat! Me ainakin mennään niitä karkkeja nappaamaan!

Vierailija
2/8 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne ole kaikille tarkoitettu, mitä tuostakin alat nassuttaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kaikki kynnelle kykenevät katuja reunustamaan! Sitä hauskempaahan abeilla on mitä enemmän siellä on lapsia ja aikuisia hurraamassa ja karkkeja nappaamassa :)

Vierailija
4/8 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin heittävät vain kouluilla, ei katujen varsilla. Luulin että joku menee sinne koululle niitä hakemaan.

Vierailija
5/8 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on itse asiassa hyvä idea heittää kouluilla. Meillä Espoossa heitetään kaduilla, ja tämä kun on harvaan asuttu pitäjä ;) niin ei siellä katujen varsilla liikaa porukkaa totisesti ole ja tylsäksi tulee.

t. 5

Vierailija
6/8 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrajee mä oon vanha :D

t. 5

Vierailija
7/8 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

just soitin pojan kummitädille, ja kyllä toivoi meitä paikalle ( epävarmaa kun poika vaikuttaa flunssaiselta) eikä tod. olla menossa karkinkeruulle, kun niitä kaupastakin saa, vaan hurraamaan kummitädille, joka saa viimein keväällä palkkansa ahkerasta opiskelusta, ja tämä siitä ensimmäinen merkki :)

Vierailija
8/8 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan ole tiennyt että niitä heitellään kaduilla! Meillä vain kouluissa!