Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Metallinen naksutus nenässä?

Vierailija
04.02.2016 |

Tietääkö kukaan, mistä voi johtua ja miten tän saa loppumaan?
Toisessa sieraimessa/toisella puolella nokkavartta rustossa käy jatkuvasti sellanen "metallinen naksutus". Ei liity hengittämiseen mitenkään, vaan tuntuu että se tulee jostain sen nenäruston sisältä tms?? Kuuluu IHAN KOKO AJAN noin 2 naksausta sekunnissa.. Outoa ja helvetin ärsyttävää.. En kestä!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku rusto lepattaa verisuonen sykkiessä

jos et kestä sitä ja se ei lähde pois, voi lääkäri varmaan vähän leikata sitä.

Vierailija
2/6 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama! En oo uskaltanut mennä lääkäriin, kun ajattelen, että leikkaavat koko nenän pois...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama! En oo uskaltanut mennä lääkäriin, kun ajattelen, että leikkaavat koko nenän pois...

aika tyhmä ajatus. jos olisit lääkäri, leikkaisitko potilaan nenän pois naksutuksen takia?

Vierailija
4/6 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joku rusto lepattaa verisuonen sykkiessä

jos et kestä sitä ja se ei lähde pois, voi lääkäri varmaan vähän leikata sitä.

ok, kuulostaa järkevältä. vissiin pitää soittaa tk:hon tai jonnekin.. Vähän vaan tuntuu naurettavalta: "mulla naksuu nenä, auttakaa!"

Vaikka siis oikeasti tämä naksutus ajaa mut vielä huulluuteen, naks naks naks naks yötä päivää naks naks... Voin vaan kuvitella kuin kauheeta on niillä, joilla on jatkuva tinnitus päällä...:O

ap

Vierailija
5/6 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinnitus on pientä nenän naksumiseen verrattuna,

Vierailija
6/6 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku toimintahäiriö siihen on tullut. Ei tuollaisia yleensä korjata, vaan vaihdetaan uusi nenä tilalle. On ihan rutiinitoimenpide, eikä maksa paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi