Olen lihonnut alle kolmessa kuukaudessa 8kg!!
Lopetin liikkumisen, ahdistaa ja masentaa.
Syön uskomattomia määriä - koko ajan! Rahaa palaa ja itseinho kukoistaa:(
En ole koskaan (ennen) kärsinyt syömishäiriöistä.
Olen ollut normaalipainoinen/hoikka.
Nyt ei mahdu vaatteet päälle!
Kommentit (10)
Toivottavasti et sano että " otin itseäni niskasta kiinni" ....sitä kun on yritetty:(
Enpä uskonu, että ikinä tällaista valittelisin.
Ajattelin, että jos joskus jostain syystä lihoaa, sitten vaan syövähemmän ja liikkuu enemmän, laihtuu.
ap
Paino on tällä hetkellä 80-82 kiloa ja normaalisti painoin 68-70 kiloa. Olen pitkä, mutta silti näytän pyöreältä. Minulla lihomisen taustalla on synnytyksen jälkeinen masennus ja sen jälkeinen yleinen flegmaattisuus. Kilot sitten tulivat hetkessä, kun aloin herkutella.
Nyt tosin yritän laihdutella. Aamulla kaksi ruisleipää, Profeel -jogurtti ja kahvi. Loppupäivän kituuttelen mehukeitolla ja Nutrilett -pusseilla.
-2-
ehdit kyllä mainiosti kesään mennessä karistaa nuo 8 kg ja mahdut taas vaatteisiisi! Kyllä sä onnistut!
ja lenkille en pääse..huomenna vois mennä kuntosalille, mutku en mahu verkkareihini...
Pitäs ensin laihtua ja sitten liikkua..
Voi nyyh.
ap
Tanssi vaikka kotona, kunhan ähky laantuu, ja lopeta se ahmiminen. Ei koko tätä päivää ole menetetty!
Vaikka et lenkille pääsisikään, niin ehkä tunnin reipas kävely ulkona onnistuisi? Jo tänään?
Tuntuu ihan uskottavalta tuo arvelu, että saattaisit olla masentunut. Mikä laukaisi ahmimisen ja sai lopettamaan liikunnan?
perehtykää painonvartijoiden ohjeisiin - niillä saa oikeasti syödä riittävästi ja silti laihtuu, ja ohjeilla jaksaa " laihduttaa" pidempäänkin, eli riittävän pitkään. paluu arkielämään tapahtuu myös hallitusti.
t: eräs, joka lihoi, laihtui pv:n avulla ja on edelleen normaalimitoissa.
vaan kunnon ruokaa ja paljon vihanneksia kaappiin. Telkkarin ääressä saa napostella vain salaattia ja porkkanoita.
Laihtumiseen ei ole oikotietä. Valitettavasti vain itsekuri puree ja loppu sujuu jo itsestään.
Minulle on käynyt samoin, mutta ne 8 kiloa eivät lähde pois 3 kk:ssa!