Tyttöystävä perusteli rajua lihomistaan kilpirauhasen vajaatoiminnalla, sain tietää että se oli vale
Hän oli käynyt kilpirauhasarvojen mittauksessa ja väitti että olivat korkeat ja lihominen johtunut siitä. Nyt silppusin turhia papereita ja löysin sen paperin missä arvot mainittiin, ja olivat aivan normaalit. Hän oli siis unohtanut silputa sen ja se oli pudonnut silppurin taakse.
Minua harmitti valehtelu ja otin asian puheeksi. Hän alkoi itkeä ja myönsi että jos ne arvot olisivat olleet korkeat niin minun olisi hänen mielestään ollut helpompi hyväksyä se ja niin hänellä olisi jokin muu syy lihomiseen kuin laiskuus ja liika syöminen.
Mitäs nyt sitten? Toki häntä rakastan paljon. Olemme olleet yhdessä kolme vuotta ja nyt viimeisen vuoden aikana painoa kertynyt parikymmentä kiloa (tarkkaa lukemaa en tiedä koska hän ei käy minun nähteni vaa'alla)
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
18, olen nainen myös.
Ap
Ja tämäkään kommentti siis EI ollut ap:n!
Olen mies 28v, älkää tarttuko tuohon provoilijaan!
Oikea AP
Ei, minä olen oikea Ap, 6-vuotias cockerspaniel Iitistä!
Ap
Taidanpa mennä tästä saksimaan likkaani kun ei teistä ole mihinkään.
Ap
2 girls 1 cup.
Meillä vaan toi läski syö sen cupin aina yksin tyhjäksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Halaat häntä ja kysyt että : onko tämä kaikki toisaan minun ? :D
Mies omistaa naisen? Nyt mulla kyllä pyörii Unionin kukkahattu päässä, niin tuohtunut olen patriarkaalisesta ehdotuksestasi!
t. Kukka-Maaria
Arvoisa 24-27, onko sinulla liikaa vapaa-aikaa? Mene vaikka tekemään lumiukko.
T. Oikea Ap
Onko kellää siis miita vinkkejä? Jollei niin ryhdyn homoksi ja rupeen naapurin Markon kaa.
T. Oikea Ap
Oh, anteeksi! Mulla taas turhia oletuksia :)
Tällä hetkellä hän on varmaan aika epävarma omasta vartalostaan ja salille meneminen voi tuntua vastenmieliseltä. On hyvä teko heittää ajatus mukavalla tavalla ilmaan ja luottaa siihen että hän jää sitä pohtimaan. Kun terveellisen syömisen ja esimerkiksi sinun kanssa lenkkeilyn jälkeen hän alkaa taas saada itsevarmuutta ja kokee että itse pystyy vaikuttamaan vartaloonsa niin salilla käyminen voi alkaa maistumaan. Muistakaa kuitenkin että elämässä on todella paljon muutakin kuin laihdutus eli ei se ettei halua nyt käydä salilla muuta loppupeleissä mitään. Kaikki ei mässäillen vietetty aika on hyvästä, oli se urheilua tai ei ja yhdessä vietetty aika vahvistaa suhdetta!
t. 7 ja masennukseen sairastunut sekä sen johdosta lihonut joka nyt on onnistunut laihduttamaan