Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä perusteli rajua lihomistaan kilpirauhasen vajaatoiminnalla, sain tietää että se oli vale

Vierailija
03.02.2016 |

Hän oli käynyt kilpirauhasarvojen mittauksessa ja väitti että olivat korkeat ja lihominen johtunut siitä. Nyt silppusin turhia papereita ja löysin sen paperin missä arvot mainittiin, ja olivat aivan normaalit. Hän oli siis unohtanut silputa sen ja se oli pudonnut silppurin taakse.

Minua harmitti valehtelu ja otin asian puheeksi. Hän alkoi itkeä ja myönsi että jos ne arvot olisivat olleet korkeat niin minun olisi hänen mielestään ollut helpompi hyväksyä se ja niin hänellä olisi jokin muu syy lihomiseen kuin laiskuus ja liika syöminen.

Mitäs nyt sitten? Toki häntä rakastan paljon. Olemme olleet yhdessä kolme vuotta ja nyt viimeisen vuoden aikana painoa kertynyt parikymmentä kiloa (tarkkaa lukemaa en tiedä koska hän ei käy minun nähteni vaa'alla)

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä on tapahtunut että lihoo vuodessa noin paljon? Onko ollut alipainon puolella kiikkuva aktiiviurheilija aiemmin? Lopettanut urheilun kuin seinään? Ei terve ihminen liho noin paljoa vuodessa.

Vierailija
2/29 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, varmaan jatkatte yhdessä ja yritätte yhdessä parantaa elintapoja? Tyttöystävänkin varmasti helpompi laihduttaa kun on tukea lähipiiriltä :) Valehtelu on tietysti aina väärin, mutta mielestäni tämä oli enemmänkin valkoinen vale johtuen suuresta häpeästä ja pelosta ettet hyväksy häntä. Tietysti jos omasta mielestäsi kyseessä oli hyvinkin vakava vale tai et hyväksy valehtelua missään tilanteessa niin teidän täytyy vakavammin miettiä suhteenne tulevaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän painoi vuosi sitten 65 kiloa, nyt (ehkä n.85kg) En halua vaatia häntä kertomaan painoaan kun hän on muutenkin tilanteesta ahdistunut.

Ap

Vierailija
4/29 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Aika vastenmielinen akka.

Vierailija
5/29 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se emakko.

Vierailija
6/29 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen tuo kilpirauhanen joillakin ihmisillä. Joillakin se näemmä toimii niin että ihminen juo aivan liikaa alkoholia, mättää mäkkäriruokaa, pizzaa ja lihapiirakoita sekä levykaupalla suklaata. Lisäksi muutama pussi sipsejä ja karkkeja viikossa on myös seurausta ainoastaan ja vain kilpirauhasen kummallisesta toiminnasta. Valehtelu ja säälinkerjuuitku johtuu myös kilpirauhasesta. Sekä myös itsekurin ja älyn puute. Montako kilpirauhasen hommaamaa siideriä löytyy jääkaapista?

Vierailija
7/29 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastat häntä niin pystytkö keskittymään nyt häneen? Miksi hän koki tarvetta valehdella? Olen itse nainen ja en ikinä valehtelisi miehelle jota rakastan ja jonka koen rakastavan minua. Voitko sanoa hänelle ettei hänen tarvitse valehdella ja voi aivan rehellisesti kertoa sinulle totuuden, et tuomitse. Lihominen on paha paikka naisille ja häntä varmasti nolottaa. Kysy mikä häntä laiskistuttaa: tuntuuko elämä tylsältä? Ahdistaako häntä? Sano että voit auttaa häntä saamaan sisältöä elämään jos hän haluaa. Käytte vaikka yhdessä lenkillä, et syö kamalasti herkkuja hänen nähdensä, kehut jos käy salilla, motivoit aloittamaan uudestaan jonkun vanhan harrastuksen tai autat kotitöissä niin että hänellä aikaa nähdä vaikka kavereita. Jos tämä piristää häntä niin hyvä! Jos hän lihoo ja lihoo niin asia on huolestuttava. Hänen terveytensä takia siis! Reilusti ylipainoiset eivät elä terveenä kauaa ja se on hieman törkeää sinullekin katsoa kun oma rakas syö itsensä hengiltä.

Vierailija
8/29 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, rakastan häntä ja se merkitsee minulle enemmän kuin ulkokuori. Eli en ole tuon takia jättämässä. Toki toivon että hänen terveytensä ei ole vaarassa ja kannustan liikkumaan, usein laitamme yhdessä kevyitä ruokia jne.

Ap

Vierailija
9/29 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

FÄTI mikä FÄTI

Työnnä se iso muhkurainen perunasäkki kellariin, pois silmistä.

Vierailija
10/29 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras mitä voit tehdä on sanoa hänelle ettei hänen tarvitse hävetä. Jos hän itse kokee itsensä vastenmieliseksi, lohduta häntä ja näytä ettei vaa'an numero vähennä rakkauttasi häntä kohtaan. Jos valehtelu oli mielestäsi ylitsepääsemätön asia, kannattaa pohtia suhteenne tulevaisuutta. Jos ei, osoita hänelle tukesi ja miettikää yhdessä keinoja painonhallintaan. Kaikkea hyvää! :)

Vierailija
11/29 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tynnyri ( look ) ei oo cool

Vierailija
12/29 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

7. olemme molemmat siis naisia. Olen häntä sillointällöin saanut lenkille mukaan mutta salille ei lähde, kun "siellä läskeille nauretaan"

Vierailija
13/29 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

FÄTI mikä FÄTI

Työnnä se iso muhkurainen perunasäkki kellariin, pois silmistä.

No tuossa rasvasäkissä ei kyllä perunamaisen kovaa kohtaa ole. Haiseekin enemmän Hesburgerin roskikselta kuin perunamaalta.

AP

Vierailija
14/29 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän oli käynyt kilpirauhasarvojen mittauksessa ja väitti että olivat korkeat ja lihominen johtunut siitä. Nyt silppusin turhia papereita ja löysin sen paperin missä arvot mainittiin, ja olivat aivan normaalit. Hän oli siis unohtanut silputa sen ja se oli pudonnut silppurin taakse.

Minua harmitti valehtelu ja otin asian puheeksi. Hän alkoi itkeä ja myönsi että jos ne arvot olisivat olleet korkeat niin minun olisi hänen mielestään ollut helpompi hyväksyä se ja niin hänellä olisi jokin muu syy lihomiseen kuin laiskuus ja liika syöminen.

Mitäs nyt sitten? Toki häntä rakastan paljon. Olemme olleet yhdessä kolme vuotta ja nyt viimeisen vuoden aikana painoa kertynyt parikymmentä kiloa (tarkkaa lukemaa en tiedä koska hän ei käy minun nähteni vaa'alla)

Eron paikka. Tyttöystäväsi on valehtelija. Mitä muuta on valehdellut.

En voisi luottaa enää mihinkään.

Vierailija
15/29 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaat häntä ja kysyt että : onko tämä kaikki toisaan minun ? :D

Vierailija
16/29 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

VM

Vierailija kirjoitti:

Halaat häntä ja kysyt että : onko tämä kaikki toisaan minun ? :D

VMP.

Vierailija
17/29 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap chicagoiidan poikaystävä :D

Vierailija
18/29 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ennen valehdellut minulle mistään (tai ei ole jäänyt kiinni)

Ap

Vierailija
19/29 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

18, olen nainen myös.

Ap

Vierailija
20/29 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18, olen nainen myös.

Ap

Ja tämäkään kommentti siis EI ollut ap:n!

Olen mies 28v, älkää tarttuko tuohon provoilijaan!

Oikea AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän