MENIHERMO! lähetän kaverille salasähköpostistani viestin jossa narautan sen miehen viiden vuoden salasuhteen
Viis vuotta äijä säätäny. kaveri välillä epäilly ja nostanu myrskyn mutta ukko vaan kieltää. moni meistä tietää ja nyt saa myös frendi tietää itte. haluisin että mullekin kerrottaisi eikä naureskeltaisi tai päiviteltäisi selän takana.
Kommentit (25)
Minä? oon kaverini puolella mutta tiedättehän sanonnan että viestintuojat ammutaan. en halua mulle sitä taakkaa
ap
Toihan on parhain tapa hoitaa asia, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Minä? oon kaverini puolella mutta tiedättehän sanonnan että viestintuojat ammutaan. en halua mulle sitä taakkaa
ap
Siinä sanonnassa kai sanotaan: "Älä ammu viestintuojaa", ei "Ammu aina viestintuoja" tai "Viestintuojat ammutaan".
Mihin sulla hermo meni? Siihen että kaverin mies ei yrittänyt sua. Ootte kaikki ns. hyvät ystävät odottaneet vuoroanne pimpero kosteana, mutta ukko säätää vain sen yhden horatsun kanssa. Hermohan siinä menee.
Et sitten esim. ensimmäisen puolen vuoden jälkeen tai vaikka kahden vuoden jälkeen vielä kertonut mitään.
Jos kyseessä on ystäväsi ihmettelen vain kuinka olet moista tietoa pantannu 5 VUOTTA. Itse olisin kertonut ystävälle heti! Hyvä sinä! :)
Mitäpä luulet kaverin ajatteleva, kun pihtaat tietoa viisi vuotta ja sitten täräytät sen anonyymisti? Varmista nyt ainakin, että et tule tehneeksi ilmoitusta mahdollisimman aralla tai vaikealla hetkellä.
Uskoisin, että frendikin tietää. Hän ei vaan halua ottaa tilanteestaan vastuuta.
Salaisesta postista lähetetyn viestin ottaisin vaan kiustantekona. Miehenkin on helppo puhua tilanne takaisin mustasta valkoiseksi, joku kateellinen panettelee.
Ota ensin selvää, miten kaverisi kestää uutisen.Sitten vasta työnnät nokkasi muiden asioihin.Asia ei ole lainkaan kevyt uutinen, se voi syöstä kaverisi pahaan mielenterveyshäiriöön.
Nainen tuskin tulee uskomaan vieraasta sähköpostista tullutta viestiä. Nimim. nähty on vierestä. Itkee aikansa kuinka ihmiset osaa olla ilkeitä ja oma mies siinä vieressä komppaa ja lässyttää korvaan kuinka ei ikinä voisi pettää ja heti kun silmä välttää niin on taas vieraan tuheron kimpussa.
Tai sitten voisit vain keskittyä omiin asioihisi etkä työntää kärsääsi asiaan joka ei oikeastaan kuulu sinulle mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ota ensin selvää, miten kaverisi kestää uutisen.Sitten vasta työnnät nokkasi muiden asioihin.Asia ei ole lainkaan kevyt uutinen, se voi syöstä kaverisi pahaan mielenterveyshäiriöön.
Oikeesti?? Sua ei jäis harmittamaan että tuli tuhlattua vuosia pettäjään kun kukaan ei viitsinyt kertoa? Toivottavasti minun lähipiiristä ei löydy tuommoisia!
Ei todellakaan jäisi.Jos olisi vaikka pieniä lapsia, miksi haluaisin tietää.Äitinä lasten hyvinvointi menisi edelle.En haluaisi menettää mielenterveyttäni tiedolla, joka voi odottaa.
Yllättävän usein petetyt kyllä tietävät pettämisestä, mutta syystä tai toisesta antavat asian olla.
Mä epäilin mun nykyistä exää pettämisestä ja purin tuntojani eräälle hyvälle ystävälleni. Tämä ystäväni oli olevinaan myötätuntoinen ja lupasi kertoa jos saa tietää jotain. Yritti kovasti puolustella miestäni ja oli ihan varma ettei ole pettävää sorttia. Myöhemmin mies jäi kiinni ja tämä ystäväni otti oikein asiakseen ilmoittaa mulle, kuinka oli tiennyt jo pidemmän aikaa.
Ehdottomasti pitää kertoa. En tiedä, onko sähköposti oikea tapa. Ystäväsi ei välttämättä usko ja jos joskus saa tietää, että panttasit tietoa voi ystävyyskin olla mennyttä.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän usein petetyt kyllä tietävät pettämisestä, mutta syystä tai toisesta antavat asian olla.
Minä tiedän ja tiedän pari muutakin, jotka tietää. En teidä voiko sitä enää kutsua pettämiseksi. Tässä on vaan niin paljon muuta, että nyt ei ole aika käsitellä tätä juttua.
Parissa muussa tapauksessa lapset ja talous sitoon niin paljon, että asian on vaan annettava olla.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan jäisi.Jos olisi vaikka pieniä lapsia, miksi haluaisin tietää.Äitinä lasten hyvinvointi menisi edelle.En haluaisi menettää mielenterveyttäni tiedolla, joka voi odottaa.
Odottaa mitä? Että mies ehtii kaataa enemmän perheen yhteisiä rahoja siihen toiseen naiseen? Mies ehtii järjestellä uutta asuntoa paremmin ja piilottaa yhteisiä rahoja, jotta hänen tarvitsee vaan ilmoittaa ja häippästä. Ei tarvitse nähdä vaimonsa kyyneliä, eikä vastata lapsiensa kyselyyn miksi isi ei enää rakasta äitiä, miksi ei rakasta heitä kun haluaa muuttaa pois? Että mies saa elää kauemmin kahden naisen rakkaudessa? Vakuuttaa vaimolleen, että hullu se on, kun epäilee hänen pettävän häntä?
En usko, että kukaan kritisoisi sitä, joka pettäjän käräyttää, jollei itse ole, tai ainakin ole joskus ollut pettäjä...
Tai sitten häntä ei ole koskaan petetty.
Minua petettiin. Kyllä se on kamalinta mitä sain tietää ihmisestä, jota rakastin, johon luotin, mutta osasinpa katsoa tulevaisuutta kirkkaasti, valheiden poistuttua sumentamasta silmiäni. Ja vaikka pääni olikin sekaisin surusta, ei kukaan enää voinut väittää minua hulluksi epäillessäni pettämistä.
Olin ja olen yhä pettynyt ystävääni, joka pettämisen minulta salasin, vaikka ymmärsin, että se pistää hänet hankalaan välikäteen. Joten jos et itseäsi halua paljastaa, pistä jotain faktaa peliin, jolla pettäjä kärähtää, muuten hän jälleen kerran voi väittää naista ja sitä viestin kirjoittajaa hulluksi, joka haluaa vaan rikkoa heidän välinsä.
Ilkeetä, että kerrot vasta viiden vuoden jälkeen ja noin raukkamaisesti.
Jos mimmi on epäillytkin, niin miksei silloin kukaan kompannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apSiinä sanonnassa kai sanotaan: "Älä ammu viestintuojaa", ei "Ammu aina viestintuoja" tai "Viestintuojat ammutaan".
No arvaapa miksi sellainen sanonta on olemassa? Varmaan siksi, että se viestintuoja joutuu usein tahtomattaan tulilinjalle.
Okei