Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kokemuksia ärhäkästä rintasyövästä?

Vierailija
03.02.2016 |

Itselläni ärhäkkä muoto, kainalolevinneisyys ja olen ihan sekaisin pelosta onko jo levinnyt muualle....kuvaukset parin viikon päästä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätini yksi niistä kokeneista. Yksi toinenkin, jonka tiedän ja hyvin vaikea tapaus. Kolmannella kans vaikea. Kaikki kolme hengissä ja rintaan säästävä leikkaus.

Tsemppiä sulle. Et sinä tähän kuole, lääketiede on erinomainen ja uskomaton.

Vierailija
2/7 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta, mutta halaus ja kovasti voimia sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla todettiin 9 vuotta sitten aggressiivinen rintasyöpä. Tehtiin rinnan osapoisto, ja myöhemmin myös kainalon imusolmukkeiden poisto, koska yhdestä löytyi syöpäsoluja. Sain raskaimmat hoidot, kemon, säteet ja 10 vuotta hormonihoitoa. Lääkitys on kohta loppumassa, ja toivon pysyväni edelleenkin terveenä.

Vierailija
4/7 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Takana tosiaan kokopoisto kahden kasvaimen vuoksi ja kainalon imusolmukkeet vietiin.

Kunpa nuo levinneisyystutkimukset olisi puhtaat, sitä minä pelkään hoitojakin enemmän.

ap

Vierailija
5/7 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paljon tsemppiä sulle!

Rintasyöpähoidot ovat ihan viime vuosina kehittyneet todella paljon. Ja et ole yksin, joka kymmenes nainen sairastuu rintasyöpään elämänsä aikana. 

Vierailija
6/7 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/7 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla erittäin ärhäkkä 5 cm patti, hormonipositiivinen, HER-positiivinen, kainalolevinneisyys 3/18, koko rinta pois, kainaloevakuaatio...tuleva pelottaa...