Menee hermo ku äijä aina vaan nukkuu!!!
Ihan oikeasti, MITEN neljääkymmentä ikävuotta hätyyttelevä mies jaksaa jatkuvasti kuorsata perse homeessa 15 tuntiakin putkeen??
Nyt tosin on nukkunut "vasta" 10h. Koetin herätellä suukottelemalla tossa tunti sitten, mutta paskat, ku kääntää vaan kylkeä ja aina se sama "Vähän aikaa vielä.." Sanomattakin selvää, ettei meillä harrasteta aamuseksiä ikinä. On vaan niin julmetun tylsää, kun ikinä mitään tehdä yhdessä kun yks vaan v*ttu NUKKUU!
Lähden uudestaan ulos kun korpeaa niin helvetisti. Kiitos kun sain avautua.
Kommentit (25)
Sama ongelma meilläkin, vaimo nukkuu aamulla pitkään. Tosin vaimon pitää ehtiä heti kymmenen jälkeen nukkumaankin, joten melko vähiin jää laatuaika.
Ei, mies opiskelee, minä töissä. Sillä on tänään etäpäivä. Prkl kun ei voi edes musiikkia kuunnella, kun yks nukkuu. 11. tunti menossa. En vaan käsitä. Eikös sen pitäny mennä niin päin, että vanhemmiten unentarve vähenee...?
ap
sairas? Kannattais käydä varmaan lekurissa
Miksei voi musiikkia kuunnella?
Nuorempana minulla oli pienempi unentarve, nykyään tarvitsen 9-10h unta yössä jotta jaksan.
Vierailija kirjoitti:
sairas? Kannattais käydä varmaan lekurissa
Kysymässä mitä? "Tykkään nukkua ihan naurettavan paljon, mitä voin tehdä?". Se mitään sairas ole, kun laiska. Nousee kyllä herätyskellon soittoon aamuisin, jos on pakko.
ap
Sama meillä, rouva laittaa nukkumaan klo 10 ja herää 8. Mä laitan nukkumaan klo 1 ja herään 6. Mun mielestä nukkumisessa menee joillain koko elämä. Ei näe ikinä elokuvia ainakaan loppuun asti ja juuri kun voisi seksiä harrastaa, niin nukkuu. Aamuseksistä ei kannata haaveillakaan, mä oon jo töissä, kun hän herää.
Vierailija kirjoitti:
Miksei voi musiikkia kuunnella?
Nuorempana minulla oli pienempi unentarve, nykyään tarvitsen 9-10h unta yössä jotta jaksan.
Tykkään kuunnella aika kovalla, enkä kuitenkaan viitsi olla niin ilkeä, että herätän musiikin huudatukseen. Mutta se on okei, teen niinkun yleensä, eli lähden ulos, kyllä se joskus viiden tunnin päästä soittelee, jahka heräilee. Ensin leivon aamiaissämpylöitä, taikina on kohoamassa.
ap
15h? Minun mies on välillä nukkunut +24h putkeen. Ja kyllä vituttaa. 15h on ihan perus tuolle.
Vierailija kirjoitti:
15h? Minun mies on välillä nukkunut +24h putkeen. Ja kyllä vituttaa. 15h on ihan perus tuolle.
Mun kullanmurulla on kans ennätys tähän mennessä 31h yhtä soittoa(!). I feel your pain, sister. Ens kerralla soitan sulle, ni annetaan niitten nukkua ja mennään tekemään jotain hauskaa :D
ap
Avokki nukkuu päivät ja valvoo yöt. Ollaan tällä hetkellä molemmat työttömiä, mutta itse yritän pitää päivärytmistä kiinni. Ärsyttää. Ymmärtäisin, että joskus valvoisi pikkutunneille ja nukkuisi pitempään, mutta tätä se on jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kullanmurulla on kans ennätys tähän mennessä 31h yhtä soittoa(!). I feel your pain, sister. Ens kerralla soitan sulle, ni annetaan niitten nukkua ja mennään tekemään jotain hauskaa :D
ap
Ootko varma ettei käytä poretta ja vetele laskuja noiden pitkien unien (31 h) kanssa? Mä nukun itse aivan tolkuttomasti, menen 23 nukkuun ja helposti vedän 10-14 tuntia unta. Mulla on masennus, ylipaino, raskas työ... Anna miehes nukkua, jos kumminkin hoitaa koulunsa.
Minulla oli vuosia sitten vaimo joka nukkui myös aina kun mahdollista, kotitöihin eikä lapsen hoitamiseenkaan riittänyt kiinnostus. Erosin. Elämäni paras päätös.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Deal! :)
Nro 10
Mulla oli eksä tuollainen. Tuli töistä ja nukkui koko illan. Sen takia jäikin pikkuhiljaa eksäksi.
Oli ilmeisesti jotain terveyteen liittyvää, en tiedä selviskö syy ikinä. Itsellä väsymystä aiheuttaa kilpparin vajis.
Kuulostaa tutulta. Jos ei ole saanut yöllä unta / herännyt kesken kaiken tms, nukkuu niin myöhään kunnes "on nukkunut tarpeeksi". Vaikka jäisi opinnot siltä päivältä väliin kokonaan.
Tänään nukkui klo 11 asti, koska heräsi yhdeksältä eikä saanut unta heti unta uudestaan. Kun kysyin, miksi ei noussut silloin 9 pintaan, "ei ollut nukkunut riittävästi". Järjetöntä jatkaa unia väkisin aamulla, kun ei kerta saa unta...
Hermot menee täälläkin säännöllisesti, kun vuorokausirytmi aika eri. Ja kämpässä hiljaa hiipiminen iltapäiväaikaan liian tuttua..
Mulla myös eksä tuollainen :D ei kyllä ees yrittänyt korjata unirytmiä, valvoi aamuyöhön asti ja nukkui iltapäivään. Ja työtön. Välillä ei edes herätyskelloon herännyt eikä munkaan yritykseen herättää.
onneks ei tarvi enää katella sellasta.
Surullista luettavaa.
Minulla on ms-taudin aiheuttama fatiikki. Todella kurjaa kun väsyttää koko ajan. Lääkityksellä olen saanut vähän elämää takaisin, mutta ei tähän mitään kunnollista parannuskeinoa ole olemassa 😞
Olisko sillä kuitenkin joku sairaus tai jotain, mikä vaikuttaa noin? Ei terve ihminen nuku kokoajan!
Itse oon kärsinyt masennuksesta 15 vuotta ja aina ollut huono nukkuja ja sen lisäksi unentarve kuitenkin ollut runsas. Vaikka otan iltalääkkeet ysiltä ja meen 22-23 välillä nukkumaan, nukun silti 12h putkeen. Teen osa-aikasta työtä kotoa, joten tää onnistuu. Lääkkeetkin on vaihdettu sellaisiksi, jotka ei enää heräämisen jälkeen väsytä.
Pieni verenkuva ja kilppariarvot olis ainakin hyvä ottaa. Ootko huomannut, että miehen hengitys välillä katkeaa nukkuessa tai kuorsaako paljon? Sillon kyseessä voi olla uniapnea, joka väsyttää niin, että ihminen saattaa nukahdella pitkin päivää. Uniapnea selviää unitutkimuksella, joka tehdään kotona.
Oletteko työttömiä?