Nouseeko teillä miehet samaan aikaan kuin te?
Meillä ei ja se ärsyttää! Varsinkin kun ennen mies aina nousi yhdessä mun kanssa eikä pahastunut jos herätin sen. Meillä oli yhteisiä aamiaishetkiä mutta ei ole enää, mulle ne vaan oli hirveän tärkeitä. Kohtalotovereita?
Kommentit (22)
Herää 6:30. Nousen itse 8 aikoihin 2v kanssa.
Nuku itsekin pitempään tai syö vasta sitten kun mies herää.
Herää aina aikasemmin ja laittaa lapset valmiiksi.
Arkisin herää noin 5 min aikaisemmin, käy ensimmäisenä pesuilla. Viikonloppuna herää yleensä tunnin pari ennen minua.
Toi mies pettää
Mies herää kuudelta, mä seiskalta. Viikonloppuisin herätään vaihtelevasti. Ei ole tullut mieleenkään herättää miestä sen takia, että haluan hänen nousevan samaan aikaan mun kanssa.
No voi jestas, anna toisen nukkua jos nukuttaa. Minkä ihmeen takia täytyy nousta samaan aikaan?
Mun mies, josta olen tekemässä eroa, käy yötöissä eikä tule koskaan mun kanssa nukkumaan tai nouse samaan aikaan. Useimmiten ei vielä ole iltaisin tai öisin kotona, koska on töissä 17-730->jopa ysin asti aamulla. Vapaapäivinäkään ei tule mun kanssa nukkumaan tai herää samaan aikaan, koska haluaa pitää tämän yörytmiinsä. Sanomattakin selvää, ettei paljon mitään tehty, kun hän nukkuu klo 14-16 saakka ja lähtee töihin. Vituttaa ankarasti.
Ei onneksi. Minä nousen ainakin ½ tuntia ennen ja keitän aamukahvit. Kerkeän sen muutaman kupillisen juoda ja herätä kunnolla ennen miehen ylösnousua. Minä tarvin oman yksinäisen aamuhetken, muuten on päivä pilalla.
Meillä mies lähtee ke, to ja la viideltä töihin, itse vasta kahdeksalta. Ma, ti ja pe lähden seitsemältä töihin ja mies jää kotiin nukkumaan kun vapaat. Sunnuntai on ainut aamu kun juodaan aamukahvit yhdessä, itse vapaalla ja mies menee vasta iltaan.
Tätä se on, ei sille minkään voi...
Arkisin on jo töissä samaan aikaan kun minä ja muksu heräillään. Vkl nousee 9 maissa, laittaa kahvin ja minä menen valmiiseen aamupalapöytään.
Minä olen aamu-unisempi tapaus. Eikä yhdessä heräämien ole meillä mikään ihanne tai tavoite.
Mulla nousee ja useasti päivässä.
Meillä mies herää arkisin klo 5 treenaamaan, että ehtii toimistolle klo 9 aikaan. Mä nukun yleensä seiskaan asti. Viikonloppuisin heräillään yleensä 7.30-8.00 aikoihin ilman kelloherätystä.
Yleensä mies nousee mua ennen :--) tykkää mennä ajoissa töihin että pääsee takas joskus ja ehditään enemmän olemaan illalla yhdessä. meillä siis lapset (ja minä) heräilee yleensä 7.30-8 välillä ja mies lähtenyt usein ennen tätä jo töihin!
Vierailija kirjoitti:
Herää 6:30. Nousen itse 8 aikoihin 2v kanssa.
Eikös 2-v pitäisi ainakin klo kahteen pötkötellä sängyn pohjalla? Ja 5-vuotias voisi sitten herätä jo klo viisi aamulla.
Mun mies herää samaan aikaan AINA, ja se on ärsyttävää!! Se haluaa tulla juomaan aamuteensä mun kanssa, vaikka voisi jäädä sänkyyn nukkumaan ja on väsynyt. Mä siis lähden töihin ja mulla on kiire, se kömpii sit takaisin nukkumaan tai torkkumaan aamu tv:n ääreen.
Eihän siinä mitään, mut kun se sit hidastaa mun lähtemistä, kun pitää höpötellä ja jutellla ja tehdä voileipää j a pussailla, aina tulee kiire bussiin, mä lähtisin niin paljon nopeemmin yksikseni. ja oon sanonutkin sille että nukkuis kun kerran saa, mutta ei, mitä mä teen?
No herää aiemmin niin ei tule kiire.
Meillä mies nousee aina ennen mua ja alkaa hoitaan koiria. Jos vapaata alkaa touhuta tiskejä/pyykkejä.
Mulla kestää nouseminen aina kauemmin.
Ei voi mitään kun toinen on nopeempi.
N31
Ei, meillä mies herää aamuisin ennen minua keittämään kahvia, käymään suihkussa yms. Syötyään aamupalan tulee herättämään minut ja tuo kahvit.
Joskus nousee, joskus ei. Ei todellakaan ole iso asia meidän elämässä.