Antti Holma Mutsi somessa... Hävettää, lapset sanoo että
se olen just niiku minä ja ulvovat naurusta, hittolainen. En kyllä niin paha koe olevani, ehkä.
Kommentit (5)
Heh kirjoitti:
Mun äiti on ihan just samanlainen. Se pelkää että sen tiedot vakoillaan. Ei uskalla laittaa mitään Facebookiin tms. Siis ketä kiinnostaa vakoilla jotain mummoja tai varastaa niiden identiteetti.
Vaarien?
Hauskahan se klippi on.
Ei omaa kosketuspintaa, kun itse osaan jotain.. ;) tai ainakin teinit nauro, että onneksi sä et oo noin käsi...
Oma äiti ei tiedä edes noin paljon, vaikka FB käyttääkin päivittäin. Sillä menee jatkuvasti privaviestit ja seinät ristiin.
Meilläkin teinit (14 ja 16) nauraa räkättävät tuolle ja väittävät, että olen ihan samanlainen. Heh.
Minkäköhän ikäistä äitiä Antti Holma tossa ajattelee esittävänsä... Ehkä jotain 6-kymppistä...? Mietin vaan kun useinhan sanotaan et vanhemmat ei osais käyttää mitään somekanavia ja tietokoneita ja kuitenkin esim. itse olen nyt 46v ja olen käyttänyt tietokonetta erilaisiin viestittelyihin jo vuodesta 1989. Toki nykyään se on kännykkä jolla useimmiten sometan. Kyllä mulla ja mun miehellä on vielä täydellinen osaamisylivalta someen nähden meidän perheessä. Vaikka lapsista vanhimmat on jo 16v ja 18v.
Mutta tää Holman video oli silti toki oikein hauska. Tykkään muutenkin Holmasta.
Mun äiti on ihan just samanlainen. Se pelkää että sen tiedot vakoillaan. Ei uskalla laittaa mitään Facebookiin tms. Siis ketä kiinnostaa vakoilla jotain mummoja tai varastaa niiden identiteetti.