Onko teidän perheessä influenssa jo vieraillut?
Oletteko ottaneet rokotteen? Itsellä rokote, lapsilla ei..ja olisi pitänyt ehkä heidät rokotuttaa :/ Sen verran kamala tauti tuo..tai olisiko se sitten suojannut. Itsellä työn puolesta
Kommentit (10)
Mulla työn puolesta rokote. En tunne ketään joka olisi influenssan sairastanut. Olen sh tk:n vuodeosastolla ja sielläkään tänä vuonna ei vielä ole influenssaa ollut. Sen sijaan todella pahoja keuhkokuumeita. Aikaisempina vuosina joitain vanhuksia on tullut yt:n laskuna ja kuumeiluna osastolle ja influenssa -testi on ollut positiivinen, mutta ei vät he todellakaan ole mitään huonovointisia ja tosi kipeitä olleet.
Ei ole ainakaan vielä. Kukaan ei tainnut meidän perheessä ottaa edes rokotetta, vaikka miehen sepelvaltimotaudin takia se olisi ehkä ollut suotavaa. Nyt mulla on ihan vain flunssa päällä. Kauhea olo nielussa ja yskittää, kun suun avaan.
Meillä koko perhe on rokotettu mutta lapsella on nyt lievä influenssa päällä, joka aiheuttaa vain päänsärkyä ja lihaskipua. Mitään muita oireita ei ole ainakaan vielä tullut ja sairastelua lapsella on takana viisi päivää.
Meillä ilmeisesti oli influenssa yhdeksällä kymmenestä.. ainakin puhelimessa arveli näin oireiden perusteella, ku soitin päivystyksen puhelinneuvontaan. Ei edes harkittu rokotuksia..
Koko perhe on rokotettu, ei ole tullut influenssaa.
Ei olla koskaan otettu rokotusta eikä myöskään sairastettu influenssaa.
Meillä lapsi sairastaa influenssaa ja hänen luokallaan on muitakin sairastuneita. Lähipiirissä tiedän ainakin 8 sairastunutta.
Joo mä sairastin meiltä.. Kuumetta oli puoltoista viikkoo ja korkeimmillaan 40 astetta. Ruoka ei kestänyt sisällä niin jouduin käymään sairaalassa tiputuksessa pari päivää.
Ei ole tänäkään vuonna, mulla ollut vissiin kerran joskus lapsena ja miehellä ja lapsella ei koskaan. Ei olla otettu influenssarokotteita, koska tällä hetkellä ei koeta niitä tarpeellisiksi. Toki otettaisiin jos olisi tarve esim. työn tai terveyden takia.
Joo, tyttärellä ja miehellä. Mä sain tavisflunssan ja keuhkokuumeen. :/