Milloin tavata miehen lapset?
Olemme tapailleet nyt miehen kanssa puoli vuotta ja yhdessä asuneet n.4kk ja olemme tuttuja myös ennestään. Miehen exän kanssa en tule toimeen tai pikemminki hän ei minun kanssani eikä siis anna mieheni tuoda lapsia meille enkä minä saa missään nimessä nähdä heitä. Tuntuu kurjalta, kun en tunne miestäni isänä vaikka hän on. Mikä teistä olisi sopiva aika tavata lapsia? Olenko itsekäs kun ajattelen näin?
Kommentit (26)
Mää tapasin mun miehen lapsen kun oltii oltu yhdes n. 8 kk. Lapsi on meillä viikonloppusin tai joka toinen viikonloppu ja lomilla pitempään. Ja mun mies eronnut naisestaan aikoja sitten kun alettiin olemaan yhdes. :) Mut en sit tiedä tosta sun tilanteest... Ei kai sil vaan mitään voi jos tuo ex nainen ei anna lapsiaan isälleen. :/ Ja tee vaan lapsi, voi olla että ei välttämättä edes tärppää heti. Mulla kävi näin! Et joutusin monta kuukautta odottaa, et tulisin raskaaks. :/ nyt oon raskaana onneks. <3
Onnea :) Jep,niin meinasin kumminkin kesän loppuun on aikaa ja siitä vielä saattaa mennä puoli vuotta raskauteen ja siitä taas 9kk. Eli kahden vuoden päästä. Jospa ne lapsiasiat olisi siihen mennessä selvinneet.
Oletko mieheltä kysynyt mielipidettä tähän omaan vauvasuunnitelmaasi? Mies saattaa vaikka palata exän luo milloin tahansa. Ottaa vielä vauvasi ja lähtee vaan ! Laita se kapseli takaisin nyt.
Kyllä olen tietenkin kysynyt asiaa häneltä. Yhteinen suunnitelma tämä on. Kapselin poistatan kesän lopussa kuten sanoin, en vielä.
Vierailija kirjoitti:
Psykologin mukaan eron jälkeen vähintään puoli vuotta, ennen kun lapsille puhutaan uudesta kumppanista. Ja vuosi, ennen kuin uusi esitellään lapsille.
Siis silloin kun lapsen vanhemmat eronneet ja toinen osapuoli hyppää suoraan uuteen suhteeseen.
Mä tein vahingossa just näin. Kerroin lapsille miesystävästä noin 7-8kk eron jälkeen ja ensimmäisen kerran tapasivat miehen 1v3kk erosta. Nyt erosta 2 vuotta, mies käy välillä meillä kylässä, mutta vain kerran ollut yötä. Näin on hyvä, hitaasti täytyy edetä, lasten etu mielessä. He eivät kaipaa elämäänsä isäpuolta, joten sellaista ei tarjota eikä pakoteta.
Ap, ei kannata väsätä muksuja noin tuoreeseen suhteeseen. Hohhoijaa. Tollasen tyhmyyden takia maa on täynnä yh-äitejä...