Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian 2016

Vierailija
02.02.2016 |

Keskustelua?

Kommentit (1600)

Vierailija
401/1600 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratti niin se kun Paavo niin ylpeänä ja ihaillen esitteli myllylän palkintoja!

Niin... doupingilla saavutettuja kaikki! Ei sitten sitä maininnut tytöille...

Vierailija
402/1600 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ihanaa ja levollista kun Tero ja kumppaninsa puhuvat uskosta. Hienoa että mtv on sallinut ruutuaikaa siihen. Ehkä joku epäröivä nuori saa vahvistuksen uskolleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/1600 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Timo-parkaa. Ensin yksi ehdokas ei ottanut kutsukukkaa vastaan ja nyt yksi lähtee kotiin kun on kuulemma tavannut jonkun toisen. Miksi piti olla mukana noin pitkään??

Vierailija
404/1600 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan se on. En malta maanantaihin.

Vierailija
405/1600 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi nyt ollut sen yhden viikon. Sen jälkeenhän ei olisi ollut pakko nähdä Timoa enää ikinä. Jotenkin kuulostaa keksityltä tuo uusi kumppani. Minimalisti säikähtänyt Timon tavaroita? Voisi kyllä käyttää harkintaa jo ennen kuin kirjoittaa kirjeen.

Vierailija
406/1600 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos TImonkin valinta on jo selvä? Sen takia morsmaikut eivät jaksa haaskata enempää aikaansa, vaan liukenevat tekosyyn keksittyään.

Vierailija
407/1600 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein pahinta jos Timon valinta on lähtijä

Vierailija
408/1600 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa, miten Timon naiset puhuvat Timon tilasta ja tavaroista. Jo esittelyvideosta näkyi, että Timon tilalla on nurkat rempallaan ja keskeneräisiä projekteja riittää. Timo on melkein viisikymppinen, joten tuskin tapojaan tai tyyliään on aikeissa muuttaa.

Vierailija
409/1600 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni jätti kerran poikaystävänsä. Sitten poika osallistui Maajussille morsian -ohjelmaan ja löysi sieltä itselleen puolison 💕

Tarinat voi päättyä onnellisesti :)

Vierailija
410/1600 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yksi Timon ehdokas menee ehkä opiskelemaan joten "jättäytyi" pois.....

Vierailija
411/1600 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli sen tv:ssä pyörivän mainoksen perusteella sellainen kutina, että se tummahiuksinen nainen Timon ehdokkaista on se joka lähtee.

Vierailija
412/1600 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltit kunnon miehet ei kiinnosta naisi.

Tässäkin maajussi ketjussa vain 28 sivua

Ja jännämiesten Exiä rannalla ketjussa on 208 sivua.

Vierailija
413/1600 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltit kunnon miehet ei kiinnosta naisi.

Tässäkin maajussi ketjussa vain 28 sivua

Ja jännämiesten Exiä rannalla ketjussa on 208 sivua.

Näin se vaan näyttää menevän.... irstailu se vaan on, joka ihmisiä kiinnostaa, ei normaali elämä. 

Toivottavasti Jussit löytävät hyvät puolisot.

Vierailija
414/1600 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli sen tv:ssä pyörivän mainoksen perusteella sellainen kutina, että se tummahiuksinen nainen Timon ehdokkaista on se joka lähtee.

Eikös niitä ollu kaksi tummaa, Marika ja Sariko oli toinen?  

Vierailija
415/1600 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se Paavo vaikuttaa vähän törpöltä itse, mutta kai se on liian nuori tohon hommaan!

Vierailija
416/1600 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja yksi Timon ehdokas menee ehkä opiskelemaan joten "jättäytyi" pois.....

Timo oli rehellinen, kun sanoi, ettei kaukosuhde häntä tuolla iällä kiinnosta. Tottakai se ehdokas sitten jätettiin rannalle. Se oli Timo, joka valinnan teki. Eija oli selvästi kiinnostunut Timosta ja sanoikin, että häntä ei kaukosuhde haittais.

Vierailija
417/1600 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallad kirjoitti:

No se Paavo vaikuttaa vähän törpöltä itse, mutta kai se on liian nuori tohon hommaan!

Paavo on erittäin fiksu nuori mies. Vastuullinen, lapsirakas, urheilullinen... kaikkea mitä kunnon mieheltä voi vaatia. Ujo, sitähän Paavo on. Sekin on ihan hyvä piirre miehessä. Ei ole liian päällekäyvä. :-)469

Vierailija
418/1600 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös niitä ollu kaksi tummaa, Marika ja Sariko oli toinen?  

Niinpä olikin, sori. Tarkoitin siis sitä, joka ainoana istui Timon auton kyydissä Haikon ryhmätreffeillä.

Vierailija
419/1600 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmaan tarvisi tekstityksen. Paavo puhuu niin nopeasti ettei tällainen vanhempi mummu pysy mukana. Kaikki maajussit ovat todella symppiksiä. Toivottavasti rakkaus löytää heidät jokaisen.

Vierailija
420/1600 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vaivasi eilisen jakson suunnitelmallisuus ja selkeä tuotannon päsmäröinti. Luonnotonta meininkiä. Ihan alkaen niistä sponssatuista petivaatteista. Ja lisäksi käsikirjoitetut tapahtumat eli joka jussi käski vieraiden asettua taloksi kun hän lähtee vielä hetkeksi töihin. Ja sitten myöhemmin kaikki lähti autolla kylille.

Aiempina vuosina tapahtumat on ainakin näyttäneet todellisemmilta ja joka tilalla tapahtumat on edenneet jotenkin aidommin. Plääh.

Sponssatuilla lakanoilla, tyynyillä ja peitoilla on nyt ainakin varmistettu hygieenisyys. Olen ihan varma, että tämä johtuu aikaisempien kausien naisten palautteesta. Aika kamalan näköistä on joillakin maajusseilla ollut, kun vuodevaatteista puhutaan. Tämänvuotisilla jusseilla tuskin olisi ollut sitä riskiä.