Maajussille morsian 2016
Kommentit (1600)
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua, miksi tässä ohjelmassa ei näe enempää niitä maajusseja, jotka eivät muuten tapaa naisia. Näillä nuorilla on somessa satoja kavereita yms., joista luulisi puolison tarvittaessa löytävän. Paavoltakin löytyy biletyskuvia, joissa henkilö vaikuttaa ihan erilaiselta kuin esittelyvideolla. Kaipaan aidompia "jusseja". Naiset oli valikoitu hyvin, vaikka en ymmärrä, miten jo(t)ku(t) haluaa miehen työvoimaksi tilalle.
Noo itse oletan yleensäkkin maajussien tai maatilaemäntien ettivän sitä toista työjuhtaa tilalleen. Ei ole minulle mitenkään uutta. Nykyään kun esim maatilojen pito on niin iso homma, että olisi varmasti itte kullekkin hienoa saada helpotusta työhön ja mikä mukavempaa kun jakaa työ rakkaan kanssa? Yleensä nämä haluaa vielä lapsiakin, kenties jopa tilan jatkajan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua, miksi tässä ohjelmassa ei näe enempää niitä maajusseja, jotka eivät muuten tapaa naisia. Näillä nuorilla on somessa satoja kavereita yms., joista luulisi puolison tarvittaessa löytävän. Paavoltakin löytyy biletyskuvia, joissa henkilö vaikuttaa ihan erilaiselta kuin esittelyvideolla. Kaipaan aidompia "jusseja". Naiset oli valikoitu hyvin, vaikka en ymmärrä, miten jo(t)ku(t) haluaa miehen työvoimaksi tilalle.
No mitäpä veikkaat, että kehtaako sellaiset maajussit lähteä ohjelmaan? Mielestäni tuo uskonnollinen mies on ihan oikeassa paikassa, koska uskonnollisen on hankalaa löytää uskonnollista seuraa.
Moni varmaankin mukana sen tuoman julkisuuden takia, joka lisää heidän kiinnostustaan parisuhdemarkkinoilla paljon myös ohjelman ulkopuolella. Olen ollut baarissa yhden entisen maajussin kanssa ja ihan täysi naistenmieshän hän on. Ohjelma oli tuoreeltaan ilmestynyt, joten tuli kyllä naisia pöytään ja sain siinä sivussa vähän itsekin sämpylää.
IhanaPaavo kirjoitti:
Kyllä, olen ihana
T. Paavo
Et ole.
T. PaavoHater
PaavoHater kirjoitti:
IhanaPaavo kirjoitti:
Kyllä, olen ihana
T. Paavo
Et ole.
T. PaavoHater
Ette ole kumpikaan ihania.
T. IhanaPaavon ja PaavoHaterin hater
Sen Julian naamahan oli kuin petolinnun perse, ei ne pylly- ja tissitoppaukset paljon auttaneet.
Vierailija kirjoitti:
Teron valinnat vähän yllättivät. Spekuloin jokunen viikko sitten että mitenkähän Paavolla ja Terolla valinnat onnistuu, valitsevatko oikeasti hyviä ja maalle sopivia emäntiä vai katseenkestäviä pissiksiä. Silloin pelkäsin että Paavo ottaa liikaa ulkonäön perusteella naisensa. Nyt taisi käydä toisinpäin. Paavo pudotti kauniit mutta ei maalle sopivat morsiamensa, siis lähinnä Julian. Tero taas yllätti minut täysin pudottamalla molemmat uskovaiset, Milkan ja Inkan. Milka putosi varmaan suuren ikäeron takia, mutta Inkan pudottamista ihmettelen. Outoa että kemiat eivät natsanneet kun molemmilla usko on lähellä sydäntä. Ja Teron valitsemat kolme naista vaikuttavat taas "ihan normaaleilta", eivät siis tunnu miltään hartailta uskovaisilta. Liekö Tero meni sitten ulkonäön mukaan ja poimi ne kauneimmat kirsikat mukaansa? Harmittaa, minusta Inka olisi sopinut Terolle.
Pakko kyllä tähän väliin kommentoida, että ei minusta Inka olisi ollut Terolle se sopiVIN. Ei pelkästään se, että Inkakin on uskossa olisi riittänyt jutun onnistumiseen, toki mukavan oloinen tyttö ja rauhallinen niin kuin Tero, mutta jos toisen kiinnostuksena ovat "karaoke ja sali" ja toisen "villasukat ja askartelu", niin kyllä se nyt luonteesta jo kertoo jotain :D
Minusta Tero valitsi normaalin oloisia mukavia naisia, ehkäpä kaikki eivät ihan "hirmu-uskovaisia", mutta eiköhän maajussi asian ole pohtinut päässään ja tiedosta.
Ps. Ja jokaisella on oma makunsa ulkonäön suhteen, se on kanssa iso osa ensivaikutelmaa ja täten myös ihastumisen tunteen syntymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauran Jani oli minusta pelottava....
Niin oli :O Mistä se tuonne oli löydetty. Creepyyyyyyy....
Samainen tyyppi oli Kiss Bang Lovessa 2 viikkoa sitten. Ei päässyt jatkoon:D
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Lauran Antti on tosi söpö <3 Ei kyllä mitään vikaa ulkonäössä, ärsyttää kun täällä mollataan rumillakin sanoilla. Jos jonkun pärstä ei miellytä, sen voi jättää joko sanomatta, tai sanoa vaan ettei ole hyvän näköinen mielestäni ja jättää ne muut ilkeät kommentit toisten ulkonäöstä pois.
Voisin ottaa Antin, jos muuten kaikki natsais yhteen, mutta sillä on 2 lasta ja itse en pidä lapsista, joten tökkäis tuohon. Muuten vaikuttaa tosi symppikseltä tyypiltä, tykkään!
Mustan Antti vaikuttaa symppikseltä ja toivoisin, että voitais :)
Ai onko sillä kaksi lasta? Oonko missannut jotain :on Tunnetko Antin vai mistä tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Lauran Antti on tosi söpö <3 Ei kyllä mitään vikaa ulkonäössä, ärsyttää kun täällä mollataan rumillakin sanoilla. Jos jonkun pärstä ei miellytä, sen voi jättää joko sanomatta, tai sanoa vaan ettei ole hyvän näköinen mielestäni ja jättää ne muut ilkeät kommentit toisten ulkonäöstä pois.
Voisin ottaa Antin, jos muuten kaikki natsais yhteen, mutta sillä on 2 lasta ja itse en pidä lapsista, joten tökkäis tuohon. Muuten vaikuttaa tosi symppikseltä tyypiltä, tykkään!
Ai onko sillä kaksi lasta? Oonko missannut jotain :on Tunnetko Antin vai mistä tiedät?
Minulta myös mennyt ohi tuo tieto lapsista, saatipa kahdesta. Mistä siis tiedät niiden olemassaolosta?
Toki olen seurannut enemmän maajussi-miehiä ja vain sivusilmällä Lauraa ja sen ehdokkaita. Olli tai Antti omat suosikit Lauralle.
Seurakunnissa on 10 naista yhtä miestä kohti. Kyllä Terolle olisi ilman ohjelmaakin löytynyt uskovainen vaimo ihan oman kylän helluntaiseurakunnasta. Kummastuttaa, että kun usko on noin tärkeä asia, että miksi ottaisi ei uskovan naisen.
Mikä tuossa Paavossa viehättää? Ainoa positiivinen puoli on minusta pituus. Samanlaisia miehiä löytyy ilman ensimmäistäkään seksikokemusta vaikka millä mitalla.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa Paavossa viehättää? Ainoa positiivinen puoli on minusta pituus. Samanlaisia miehiä löytyy ilman ensimmäistäkään seksikokemusta vaikka millä mitalla.
Ei viehätä ulkonäöllisesti ainakaan minua, mutta eihän tuo nyt mikään pahakaan ole. Lisäksi avoimuus noin nuorella miehellä on jotain, mitä monella muulla ei ole. Ja sellainen rehti suomalainen urheilullinen mies. Kiltti, luulisin.
Mietin kun vei ne tytöt pyöräilemaan että olikohan se testi, että jos joku ei jaksaisikaan pyöräillä kovin kauaa.. Noin urheilullinen mies ei rapakuntoista varmaan ottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tieto löytyy maikkarin sivuilta, jossa on esitelty farmiviikoille päässeet.
http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/maajussille-morsian/ehdokkaat-2016/ar…
Mua suretti Teron valinnat :( Toki itse varmasti parhaiten tietää ja kuunteli sydäntään, mutta näin ulkopuolisena olisin "valinnut Terona toisin" :)
Antilla omien sanojensa mukaan "kaksi pientä lasta". Mitä sitten tarkoittanee pieni lapsi? Itse miellän n. 1-3 vuotiaiksi? Hmm.. mitähän siinäkin on sitten käynyt, kun ero on tullut lasten ollessa noin pieniä ja uutta vaan etsimässä.. voi voi :(
Tero on ihan paras <3 jos oisin viis vuotta nuorempi ja vapaa......
Paavon Elli on ihana. Onko kenelläkään taustatietoja, että missä kyseinen nainen asustaa? Josko löytyisi tuolla päin liikkuessa Tinderistä.
Vierailija kirjoitti:
Paavon Elli on ihana. Onko kenelläkään taustatietoja, että missä kyseinen nainen asustaa? Josko löytyisi tuolla päin liikkuessa Tinderistä.
Muistelisin että Sodankylästä on.
Itse olisin halunnut nähdä virpin tuossa sarjassa. Ymmärtääkseni kyseessä oli joku maastoratsastus paikka. Työskenteleepä sitten hevostenkanssa tai maatilalla se on aika sitovaa hommaa, eikä sitä noin vain kumppania aina löydä, varsinkaan jos pörrää siellä samalla paikalla melkein kokoajan. Nostan kyllä hattua sellaisille, jotka uskaltavat osallistua moisiin asioihin matkaan. Minusta ei noihin kyllä ole.