Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhojentanssimekon pidentäminen

Vierailija
02.02.2016 |

Haluaisin ostaa itselleni käytetyn sifonkisen vanhojentanssimekon (vähän niinkuin tämä: http://www.mecco.fi/product/1013/vanhojentanssipuku-vt10050 ), mutta edellinen käyttäjä on ollut 163 cm ja minä olen 180 niin voiko sifonkista mekkoa pidentää?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin ehkä olisi jos teet alushameen jonka helmaan samanlaista koristelua kuin yläosassa on ja itse mekko jää "liian lyhyeksi" jolloin tuo alushameen helman kuviointi jää näkymään. Kyllähän sitä teoriassa saa pidennettyä, mutta millaisen jäljen saa on oma lukunsa, se on kyllä varmaa että vaikka se ompelija olisi joku jeesus tai buddha, niin kirosanat raikaa. Sifonki on yksi ompelijoiden helveteistä.

Vierailija
2/4 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutokset tulevat olemaan niin hankalia ja suuria että esim juuri tuolta mecco.fi saat samaan hintaan jo uuden. Sifonki kun ei ole ihan "äiti ompelee toisinaan" kangasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan sifonki ei ole mikään helpoin materiaali ommella, mutta suurimmaksi hankaluudeksi muodostuisi silti oikean värisävyn löytäminen.

Vierailija
4/4 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siihen jonkun lisähörsyn voisi ommella, mutta itse kyllä teettäisin työn ompelijalla, tai sitten pitäisin tuon puvun kevyempiin juhliin tarkoitettuna ja hankkisin wanhoihin jonkin muun. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi