Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten muissa pankeissa kadonneen kortin kohdalla?

Vierailija
02.02.2016 |

Ilmoitin korttini kadonneeksi pankilleni, joka on siis Aktia, kun en tyhmyyttäni muistanut ylimääräistä taskua takissani johon sen olin laittanut. Puoli tuntia ilmoitukseni jälkeen siis löysin sen. Tein ilmoituksen koska kortissani on lähimaksu ominaisuus eli joka voi ilman pinniä ostella sillä tavaraa alle 25 e. Mutta siis kuitenkin en voinut enää perua kortin sulkua. Ja joudun odottamaan seuraavaa 10 päivää. Noh, siinä vähän mietin miten pöljää oli panikoida niin nopeasti. Toisaalta minulle oli tietenkin lähetetty tästä ilmoitus nettipankkiin ja viestissä sanottiin että jos joku käyttäisi korttia, joko minä tai sen löytäjä, niin kassa veisi kortin ja minulta veloitettaisiin 120 poisottopalkkio. 120 euroa on aivan järkyttävä summa. Luulisi että jos kortti on suljettu niin se on suljettu. joku voi käyttää sitä vaikka voiveitsenä jos haluaa, mutta se että minä joudun vielä potentiaalisesti maksamaan kokeilee sitä. Niin minä tässä mietin että onko tälläistä myös muissa pankeissa. Aktiassa tämä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla niin, kun ilmoitat kortin kadonneeksi niin vastuu siirtyy pankille. Ehkä ymmärsit väärin, ei pitäisi olla niin että sun pitää siitä maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi