Nyt sai toi mammakerho jäädä...
Olen 40+ ja kuulunut nettiyhteisöön, jossa ihmisten iät on 40-60v. On ollut ihan kivoja juttuja ja tapaamisiakin, mutta nyt loppu mun osalta. Olen yksinhuoltaja ja välillä tulee rutistua rahanpuutteesta, kelläpä sitä niin hirveesti on. En saa asumistukea, siitä mun isosta palkasta on ollut meuhkaamista. Sairaanhoitajan palkka, joo, tosi is, kun olen vielä yksityisellä yksivuorotyössä. Sattuu vaan asettumaan just rajalle ettei tukea tule.
Ja mun jatkuvat matkustelut. Joo, viime vuonna kävin kerrran Tukholmassa ja muutaman kerran vanhempieni luona. Tänä vuonna kerran Tallinnassa ja kerran Tukholmassa ja edelleen vanhempieni (80v) luona olen yrittänyt kerran kuussa päästä auttamaan siivouksissa yms. Meneehän niihin rahaa, junalla ja bussilla matkustelu on kallista. Mutta hei, ne on mun vanhemmat!
Nyt sitten yhteisöön on liittynyt suunnilleen ikäiseni nainen. Yksinhuoltaja hänkin. Matkustlee jatkuvasti, risteilee ja just olivat Roomassa, aikaisemmin keväällä Lontoossa . Just tämä immeinen ihmetteli tulojani, että miten en muka saa asumistukea. Ja sitten ne muutkin alkoivat ihmetellä, miten hyvä palkka mulla sitten mahtaakaan ola. Ja tämä sama reissu-iita alkoi laskea mun matkusteluja ja eikun muut naiset perässä.
Joo, tiedän, että nettiyhteisöjä ei kannaa otta vakavsti. Mutta näiden kanssa olin jotenkin jo tuttu, olin muutaman ihmisen nähnytkin ja nyt ne vauhkoo ja vatkaa mun huonoa taloudenpitoa ja suuria tuloja ja paljoa reissaamista.
Kommentit (6)
= Jätä ne siat, ansaitset parempaa. Käy vaan täällä av:llä, me ei olla ollenkaan noin ilkeitä.
vitutusta. Harmittaa vaan sikäli, kun on oikeesti nähnyt näitä ihmisiä, jutellut ja luullut, että ollaan edes jollain tasolla ystäviä, niin sitten se koko jengi onkin yhtäkkiä kimpussa...
Mitä jos meitä onkin vaan yksi, tai kaksi, koska en ole näitä kaikkia juttuja yksin kirjoittanut. Siitä olen ainakin varma, että vähintään siis kaksi. Toinen on tuo vierailija ja toinen on ap. :)
Mutta täällä ei ole pelkoa, että kuvittelee ystävystyvänsä kenenkään kanssa, täällä on täysin vaan yksi ääliö muiden kaltaistensa joukossa!
Vai mikäs oli se kysymys?
Okei, taputan olalle, kyllä se siitä.