Nami! Uuden makuisia suklaita tulossa! :-P
Pitääkin heti ostaa kaikkia makuja kun kauppaan tulee. Njams!!!
Kommentit (31)
Olen syönyt jo levyn jokaista. :D Parhaaksi nousi vadelma-laku-valkosuklaa, hyvänä kakkosena jääkahvi-mudcake (aika äklömakeaa kyllä, ei voi paljoa syödä), oikein mussutettava oli myös tuo lime. Suolakaramelli oli ikävä kyllä mitäänsanomaton.
On jo kaupoissa. Kahta noista olen maistanut, eikä ollut erityisen hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan s-marketissa? Onko ne 200g kokoisia?
130-grammaisia. K-Supermarketista itse ostin.
Olen maistanut kahta noista ja olivat ihan normisuklaan makuisia, eivät ihmeellisiä enkä toiste osta. Kilohinta kovempi kuin normisuklaalevyissä. Toki maut kuulostavat hyviltä ja siksi itsekin höynähdin ostamaan.
Kyllä noita mieluummin syö kuin perussinistä, imo. Tummat suklaat sitten erikseen, nuo ovat sellaisia "karkkisuklaita".
En ymmärrä, miten nuo maut liittyvät noihin kaupunkeihin.
Brasilia ja minttu ovat aika random yhdistelmä, minttu olisi parempi esimerkiksi Pohjois-Afrikkaan, siellä sitä käytetään ainakin kastikkeissa. Brasiliasuklaassa voisi olla vaikka chiliä.
Ja Kööpenhamina, valkosuklaa, vadelma ja lakritsi? Miksi? Tuo Brittimakukin on siinä ja siinä.
Ainut sopiva on New York-maku.
Tätä olisi voinut lähteä mausteet ja maut edellä suunnittelemaan, nyt tuntuu että on valittu muutama trendikäs kaupunki ja sitten joku on vähän fiilistellyt, mitä hänelle itselleen tulee mieleen kyseisistä kaupungeista. Että kyllä freesi minttu sopii kuumaan ja tuliseen latinomaahan.
Pakkaukset näyttää lupaavilta! Onko perinteinen Fazerin Sininen sarja kuitenkin silti parempi?
Olen maistanut Kööpenhamina-valkosuklaamakua, ihan perussuklaa. Ei pahaa, suklaa harvoin on pahaa, muttei tuo erityisen hyvääkään ollut ja levy seisoo edelleen kaapissa, pelkän maistiaispalan otin. Kilohinta oli aika kova.
Miinusta siitä, että suklaalevyn palat ovat pitkiä koko sivun mittaisia, kun tavallisissa suklaalevyissä on pieniä neliöitä. Tuollaista suklaalevyä on vaikeampi pilkkoa ja jakaa ja jos ottaa kokonaisen sivun mittaisen suklaapalan, se on aika iso ja ehtii sulaa sormiin jos ei kerralla tunge suuta täyteen.
Nuo oli ihan ok, omaan makuun vähän turhan ällömakeaa hipovia. Ei mitään mullistamaa. Valkosuklaa+vadelma+lakritsi (Köpis?) oli paras. Ne "palkinto"videot taas... eh.
Uutuutena vien pari viemisiksi, mutta itselleni en tule enää ostamaan uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Öks, jos on taas tätä palmuöljykuonaa, saa jäädä ostamatta. Onko?
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkin heti ostaa kaikkia makuja kun kauppaan tulee. Njams!!!
Oletko aikuinen??
Fazer lisää palmuöljyä laskiaspulliinkin, joten saa jäädä kauppaan. Samoin esim. Muumikekseihin, joka on mielestäni törkeää, kun ovat selkeästi lapsille suunnattu tuote. Tälläinen "perheyritys" ja laadukkaat tuotteet... vrt. laadukkaat euroopplaiset suklaat. Vastenmielinen Fazer rahankiilto silmissään, laadusta ja perinteistä viis.
Vierailija kirjoitti:
Öks, jos on taas tätä palmuöljykuonaa, saa jäädä ostamatta. Onko?
Mulla on tässä valkosuklaa ja kahvisuklaa, kummassakaan ei ole palmuöljyä. Heitin jo roskiin kaksi muuta käärettä, mutta tieto löytynee Fazerin sivulta.
K-kaupassa ja R-kioskilla noita on jo. Maistoin jääkahvi-mutakakkua, oli ihan hyvää, mutta ei mikään superihmeellinen. Palat vähän tyhmän muotoisia.
Vierailija kirjoitti:
Olen syönyt jo levyn jokaista. :D Parhaaksi nousi vadelma-laku-valkosuklaa, hyvänä kakkosena jääkahvi-mudcake (aika äklömakeaa kyllä, ei voi paljoa syödä), oikein mussutettava oli myös tuo lime. Suolakaramelli oli ikävä kyllä mitäänsanomaton.
Eihän tuossa mitään limeä ollut.
noita on jo myynnissä paikallisessa k-kaupassa. ainakin oli jo viime viikolla kun kävin.