Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskeytetty yhdyntä, kokemuksia?

Vierailija
02.02.2016 |

Mielenkiinnosta, tahtoisin kuulla kokemuksia keskeytetystä yhdynnästä. Oletko tullut raskaaksi, vaikka mies olisi vetänyt ajoissa ulos? Mikähän riski siihen on? Kauanko olette harrastaneet keskeytettyä yhdyntää ilman raskaaksi tulemista? Ym keskustelua keskeytetystä yhdynnästä, koitetaan pitää keskustelu asiallisena =)

Itsellä rupesi mietittymään teho, kun keskusteltiin ystävän kanssa joka kiven kovaan väittää että kyllä se toimii, hänelläkin toiminut vuosia... Siinä sitten itse muistelin tyhmiä ja uhkarohkeita teinivuosiani. Ehkäisyä ei aina käytetty, muuta kuin keskeytettyä yhdyntää, välillä jopa puoli vuotta mentiin ilman pillereitä. Enkä tullut raskaaksi, luojan kiitos. Nykyään en taitaisi uskaltaa kyllä keskeyttämistä käyttää "ehkäisynä".

Kommentit (120)

Vierailija
1/120 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän keskeytetty yhdyntä täytti just vuoden. Kaksi kuukautti sitä iloa kesti

Vierailija
2/120 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toiminut aina. Kun uudessa suhteessa ei kokeiltu keskeytettyä enää vaan vedeltiin kuukausi ilman mitään, niin raskaana ollaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/120 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on toiminut aina. Kun uudessa suhteessa ei kokeiltu keskeytettyä enää vaan vedeltiin kuukausi ilman mitään, niin raskaana ollaan. 

Aiempi oli tuhkamuna

Vierailija
4/120 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Paljon kivempaa painella loppuun saakka.

Vierailija
5/120 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kerran työpaikan jatkoilla vessassa sihteerin kanssa, oli kyllä hyvät kyydit. Heitin pakaroille lastit. Ja heti perään kankkusessa kotona vaimon kanssa, silloin laskin naamalle.

Vierailija
6/120 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverit on aina käyttäneet vaan keskeytettyä ehkäisynä. Niillä on kolme lasta ja yksi taivaslapsi.

Vierailija
7/120 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avopuolison kanssa neljäs vuosi menossa, ja ainoa ehkäisymalli joka on käytössä ollut. Ei vahinkoja. Käytäntöä on satoja kertoja "testattu" hyvin toimivaksi.

Vierailija
8/120 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihme haluaa keskeyttää yhdynnän kesken kaiken?

Vierailija
9/120 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin että saan alapeukkuja =D Vaikka en ole väittänyt, että keskeytetty toimisi (tai olisi toimimatta), halusin vaan kuulla kokemuksia kun rupesi mietityttämään asia ystäväni kanssa puhuttuani. -Ap

Vierailija
10/120 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avopuolison kanssa neljäs vuosi menossa, ja ainoa ehkäisymalli joka on käytössä ollut. Ei vahinkoja. Käytäntöä on satoja kertoja "testattu" hyvin toimivaksi.

Tai toinen ei vain pysty lisääntymään

Vierailija
11/120 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eksällä joka tätä mun kanssani käytti, on nykyisin ihan suunniteltu lapsi ja itsellä nyt yksi tulossa.. 

Vierailija
12/120 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii. Pari vuotta keskeytettyä takana lasten teon jälkeen. Ehkä tämä riippuu keskeyttäjästä.

Vierailija
13/120 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käytetty nyt kolme ja puoli vuotta, väliin mahtuu yksi raskaus, mutta se saatiin aikaan ihan sisälle reilusti laskemalla ;) Meillä siis tuntuu toimivan ehkäisykeinona. Kysymykseen miksi näin tehdään, niin siksi, että hormonaalinen ehkäisy ei sovi minulle, kortsusta ei tykätä ja piuhoja ei haluta laittaa poikki, kun halutaan vielä harkita toisen lapsen tekoa.

Vierailija
14/120 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitäkin pidetään potentiaalisena vaihtoehtona, ihan itseni kohdalla. Stressaan asiaa vasta sitten kun on aika viedä hommat loppuun asti, eikä kyse tietty hedelmällisyydestäni ollutkaan.

Vierailija
15/120 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan lapsen jälkeen vaimo ei ottanut enää pillereitä.  Elikä 10 vuotta on menty keskeytetyllä.  Välillä käytän kondomia, mut se on kyllä niin surkeeta.  Parin viikon päästä vasektomiaan.

Lapsia tulee jos ovulaation aikaan ruikkuu sisään, muuten ei.  Rytmimenetelmää en uskaltais, mut luulen että on suht toimiva.  Olen kyllä kiertovalveutunut, joten ehkä tää keskeytetty on kuitenkin keskeytetty + rytmimenetelmä.

Vierailija
16/120 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytettiin yhdessä välissä muutama kuukausi, en tullut raskaaksi.

Vierailija
17/120 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan mies virtsaa tarpeeksi usein yhdyntöjen välillä, ettei seuraavassa yhdynnässä virtsaputkeen jääneet siittiöt tule touhutipan mukana sisääsi.

Vierailija
18/120 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä että on aika varma ehkäisykeino (muttei kuitenkaan 100%), kun näitä lukee.

Vierailija
19/120 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toiminut.. 2vuotta keskeytettyä yhdyntää eikä lapsia ole ja myöskään ei ole vahinkojakaan käynyt.

Vierailija
20/120 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hormonaalisen ehkäisyn lisänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi