Keskeytetty yhdyntä, kokemuksia?
Mielenkiinnosta, tahtoisin kuulla kokemuksia keskeytetystä yhdynnästä. Oletko tullut raskaaksi, vaikka mies olisi vetänyt ajoissa ulos? Mikähän riski siihen on? Kauanko olette harrastaneet keskeytettyä yhdyntää ilman raskaaksi tulemista? Ym keskustelua keskeytetystä yhdynnästä, koitetaan pitää keskustelu asiallisena =)
Itsellä rupesi mietittymään teho, kun keskusteltiin ystävän kanssa joka kiven kovaan väittää että kyllä se toimii, hänelläkin toiminut vuosia... Siinä sitten itse muistelin tyhmiä ja uhkarohkeita teinivuosiani. Ehkäisyä ei aina käytetty, muuta kuin keskeytettyä yhdyntää, välillä jopa puoli vuotta mentiin ilman pillereitä. Enkä tullut raskaaksi, luojan kiitos. Nykyään en taitaisi uskaltaa kyllä keskeyttämistä käyttää "ehkäisynä".
Kommentit (120)
Ehdittiin käyttää onnistuneesti ehkäisymenetelmänä vuoden tai kahden verran. Sitten kun yritettiin lasta niin ekasta kierrosta tulin raskaaksi. En kuitenkaan suosittele, jos vahinko olisi katastrofi. Meille ei ollut ja siksi meillä tätä käytettiin.
Varmoilla päivillä ja keskeytetyllä mentiin pitkään kunnes kerran varmat päivät pettivät . Eihän tämä tokikaan meitä haitannut, vauva syntyi sitten 9kk päästä . Ja muutenkin on tärpännyt heti 4 lapsen kohdalla kun ei haluttu enää varoa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi mieleen vetää kalua ulos pillusta kun on laukeamassa. Parasta seksissä on laueta kalu tyveä myöten pillussa ja laueta syvälle pillun perille. Itsellä ainakin niin syvällä geneissä ja liskoaivoissa, että hetkeä ennen laukeamista on ihan pakko päästä syvään päätyyn asti laukeamaan. Mikään muu laukeaminen, suikkaritkaan eivät ole siellä päinkään. Koko ikä ollut ihan sama "pakko", sielu ei lepää ennen kuin on saanut kalun upotettua kokonaan pillun sisään ja lauettua sinne. Niin paljon on siittäjän geenejä ja sitä varten kookas varustus. Tiedä sitten liittyykö jotenkin siihen "pakkoon", mutta näin se vaan on aina ollut, eikä ikä näytä tuovan siihen muutosta. Jos saisin valita, niin voisin siittää ties kuinka monta naista.
Kiva töissä lukea tällaista ja kostua. Juuri noin ihanaa se on minullekin naisena kun mies laukeaa syvälle pilluun. Yksi parhaista hetkistä mitä voi olla. Ja ennen kuin joku kommentoi että ethän itse saa siitä mitään ja miksi mies vain panee ja saa nautintoa, niin enköhän ole ennen tuota hetkeä saanut jo paljonkin nautintoa ja useamman orkun. Tuo on sitten se kirsikka kakun päälle.
Aivan juuri näin. oma mieheni käy melkein kovakouriseksi ja jotenkin se eläimellinen himo tuntuu vapautuvan juuri siinä lopussa., Se murina, ne otteet ja se tunne että olen siinä otettavana vain lisäävät kiihkoa ja usein laukean uudestaan siinä siihen 'täydellisen antautumisen' olotiklaan kun tuntuu että nyt tätä naista viedään vailla mitään mahiksia keskeyttää yhtään mitään. Minua se kiihottaa, vaikka ei sitö varsinaista sperman roiskumista sisälle tunnekaan, se on ne otteet, kalun paisuminen, murinat ja kiihtyvä vahva pano-ote tms mi saa silmät pyörimään päässä. omalla vielä ne tahattomasti purkautuvat murinat... uh.
Älkää tulko tänne minulle mitään pätemään tiedän elämästä paljon enemmän kuin te ja tiedän keskeytetyn yhdynnän olevan hyvä ehkäisykeino.
-kahdeksan lapsen isä
Vierailija kirjoitti:
Älkää tulko tänne minulle mitään pätemään tiedän elämästä paljon enemmän kuin te ja tiedän keskeytetyn yhdynnän olevan hyvä ehkäisykeino.
-kahdeksan lapsen isä
Ei me olla pätemässä vaan joillakin naisilla on niin tarkka kierto ja ovulaation aika että jopa varmatkin päivät toimii melko hyvin . Ja taas toisaalta osalla miehiä ei tule siementä touhutipoissa ennen laukeamista ja näin ehtivät vetäytymällä purkautua naisen vatsalle . Mutta kumpikaan menetelmä ei ole täysin luotettava ja tätä ei voi kukaan etukäteen tietää omalla kohdalla .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi mieleen vetää kalua ulos pillusta kun on laukeamassa. Parasta seksissä on laueta kalu tyveä myöten pillussa ja laueta syvälle pillun perille. Itsellä ainakin niin syvällä geneissä ja liskoaivoissa, että hetkeä ennen laukeamista on ihan pakko päästä syvään päätyyn asti laukeamaan. Mikään muu laukeaminen, suikkaritkaan eivät ole siellä päinkään. Koko ikä ollut ihan sama "pakko", sielu ei lepää ennen kuin on saanut kalun upotettua kokonaan pillun sisään ja lauettua sinne. Niin paljon on siittäjän geenejä ja sitä varten kookas varustus. Tiedä sitten liittyykö jotenkin siihen "pakkoon", mutta näin se vaan on aina ollut, eikä ikä näytä tuovan siihen muutosta. Jos saisin valita, niin voisin siittää ties kuinka monta naista.
Kiva töissä lukea tällaista ja kostua. Juuri noin ihanaa se on minullekin naisena kun mies laukeaa syvälle pilluun. Yksi parhaista hetkistä mitä voi olla. Ja ennen kuin joku kommentoi että ethän itse saa siitä mitään ja miksi mies vain panee ja saa nautintoa, niin enköhän ole ennen tuota hetkeä saanut jo paljonkin nautintoa ja useamman orkun. Tuo on sitten se kirsikka kakun päälle.
Aivan juuri näin. oma mieheni käy melkein kovakouriseksi ja jotenkin se eläimellinen himo tuntuu vapautuvan juuri siinä lopussa., Se murina, ne otteet ja se tunne että olen siinä otettavana vain lisäävät kiihkoa ja usein laukean uudestaan siinä siihen 'täydellisen antautumisen' olotiklaan kun tuntuu että nyt tätä naista viedään vailla mitään mahiksia keskeyttää yhtään mitään. Minua se kiihottaa, vaikka ei sitö varsinaista sperman roiskumista sisälle tunnekaan, se on ne otteet, kalun paisuminen, murinat ja kiihtyvä vahva pano-ote tms mi saa silmät pyörimään päässä. omalla vielä ne tahattomasti purkautuvat murinat... uh.
Rakastuin aikoinaan englantilaiseen vaihtarityttöön, josta sitten monien kommervenkkien jälkeen tuli elämänkumppani. Hänellä on ollut tapana nuoresta saakka kiusoitella meikä hulluuden partaalle, antaa sitten kaikki valta seksissä ja sen jälkeen vielä ynähtää sumuisella äänellä 'cum baby cum'. Kuulostaa niin pokevideolta tuosta luettuna, mutta ihan oikeasti se oli tajuttoman seksikästä ja se tapa miten hän katsoi, saattoi näykätä kaulaa tai korvaa alta, kaikki tuo sai hulluuden partaalle, enkä pystynyt hallitsemaan itseäni. En nuorena, en nyt. Keskeytetty olisi vienyt niin paljon tuosta kokemuksesta pois. Olisin silti suostunut siihen ja suostuisin, jos hän pyytäisi. Hän puristaa joka kerta vaan minut tiukemmin vartaloonsa kiinni.
Voiko spermaa tulla ennen laukeamistakin? jos ei ole lauennut jo aiemmin samana päivänä?
Voi tulla jos pidättelee orgasmin reunalla useamman kerran. Meillä on harrastettu varmoja päiviä enemmän tai vähemmän viimeiset 13 vuotta. Kerran vaimo ratsasti kiimoissaan lapsen. En päässyt pois alta. Samalla sekunnilla tiesin, että nyt napsahti. Olen aina tiennyt vaimon kierron, nuorempana turvaväli oli noin 10päivää, nyt ehkä 14 päivää ihan varmuuden vuoksi kun lapsia on jo riittävästi. Kumia käytetään ovulaatioaikana, yleensä. Joskus en laita, koska joskus on tunne, että vaimo laukeaa ennen minua.
Keskeytetty yhdyntä on huono tapa jos haluaa raskauden välttää, kannattaa mieluummin opetella tuntemaan oma kiertonsa mittaamalla lämpöään joka aamu samaan aikaan ja seuraamalla mielialaa, kehon tuntemuksia ja vuotoja. Näin itse tiedän että kierron päivät 1-5 ja 18-28 ovat minulla hedelmättömiä, 6.-17. käytetään kondomia varmuuden vuoksi (siittiöt elävät Max 5vrk ja ovulaatio kestää 12-72h). 2,5v tällä menetelmällä, en ole tullut raskaaksi. Ja seurasin lämpöä vain aluksi että opin kierron, nyt jo 2v mennyt sillä tiedolla enkä ole enää mitannut.
Monesti on keskeytynyt, kun kumppanin puoliso on ollut tulossa paikalle.
Toimiiko keskeytetty yhdyntä edelleen monille pitkään?? Mulla ei nyt mitään ehkäisyä käytössä mutta haluan miestä paljaalla mutta samalla hermostuttaa se jos tuleekin paksuksi vaikka ehtisi vetää ulos ajoissa. Usein miettii pitäiskö kuitenkin hakea katumuspilleri varmuuden vuoksi
Me rouvan kanssa tuota harrastettiin hyvällä menestyksellä jokusen vuoden. Sit vaan menkat jäi ja saimmekin tytön tyllerön. Nyt on ehkäsy kunnossa.
Aivan idioottitason venäläistä rulettia.
Kun halusimme lapsia, hankimme lapsia. Kun emme halunneet niin ehkäisimme.
En tajua tuollaista sattuman kanssa vatulointia ollenkaan.
Pari kuukautta kokeiltu. Tähän asti toiminut ihan ok. Tulevaisuudesta ei tiedä.
Keskeytetty yhdyntä on yksi parhaimpia tapoja tulla raskaaksi!
Meillä ollut 3 v käytössä, ei raskauksia.
Meillä useampi vuosi käytössä. Mies vetää riittävän ajoissa pois. N27, M32.
Vierailija kirjoitti:
Aivan idioottitason venäläistä rulettia.
Kun halusimme lapsia, hankimme lapsia. Kun emme halunneet niin ehkäisimme.
En tajua tuollaista sattuman kanssa vatulointia ollenkaan.
Keskeytetty yhdyntä vähentää raskaaksi tulemisen mahdolisuutta, mutta ei se aikuisten oikeesti ehkäisy ole vaan venäläinen ruletti pidemmän päälle.
Taitaa olla miehestä kiinni. Toisilla tulee touhutipan sekaan siitiöitä ja toisilla ei.
Mietin että miehillä jolla tulee helposti ja runsaasti touhutippoja, tulisi helpommin myös siittiöitä touhutipan sekaan.
Kyllä kondomi on paljon kivempi vaihtoehto. Just ne lopputyönnöthän miehen saadessa orgasmin tuntuvat parhailta ja saavat usein myös minutkin laukeamaan.