Kauhujen koulumatka Espoossa: 8-vuotias tyttö yritettiin saada väkisin pakettiautoon
VAROKAA PERVOJA ESPOOSSA!!
Poliisille tänään tehdyn ilmoituksen mukaan kahdeksanvuotias koulutyttö on viime viikon torstaina yritetty saada väkisin pakettiautoon Olarissa.
Tytön kertoman mukaan hän oli matkalla Sammalkallion kouluun, kun aamukahdeksan jälkeen sininen pakettiauto pysähtyi hänen eteensä ja autoa kuljettanut mies käski tyttöä nousemaan autoon.
Tyttö oli päässyt juosten karkuun tien yli, jossa oli ollut vanhempia koululaisia.
Poliisille ei ole tapahtuma-aikaa ennen eikä sen jälkeen tullut vastaavantyyppisiä ilmoituksia mistään päin Espoota.
Poliisi pyytää mahdollisia silminnäkijöitä tai asiasta jotain tietäviä ottamaan yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen vihjeet.espoo@poliisi.fi tai puh. 0295413 031.
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/361046-kauhujen-koulumatka-esp…
Kommentit (34)
Kyllä noilla pikkukoululaisilla pitäisi olla jokin seurantalaite aina mukana, ja isä tai äiti seuraisi sitten, että he pääsevät kouluun normaalisti.
ULKOMAALAINEN?KERTOKAA NYT ONKO MAMU!!!!!????ONKO MUSTA MIES???!!!!
Nää on niin näitä pikkukoululaisten punainen pekettiauto ja iso paha setä että saadaan vähän huomioo. Näitä juttuja kiersi varmaan viikoittain kun olin 90-luvulla ala-asteella. Taitaa vaan mielikuvitus laukata...
Miksi ihmeessä tästä on vasta tänään ilmoitettu poliisille, kun juttu on tapahtunut jo torstaina? Todella edesvastuutonta toimintaa olla informoimatta poliisia pikkulasten ahdistelijasta heti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä tästä on vasta tänään ilmoitettu poliisille, kun juttu on tapahtunut jo torstaina? Todella edesvastuutonta toimintaa olla informoimatta poliisia pikkulasten ahdistelijasta heti.
Pitäähän tekijälle antaa etumatkaa ... esimerkiksi poistua maasta
Voi pientä. Mutta noin juuri pitää toimia. Hakeutua muiden ihmisten luo. Hitto soikoon noita pervoja, jotka ahdistelee koululaisia. Meillä päin oli muutama vuosi sitten jopa pariskunta, jotka yritti houkutella alakoululaisia autoonsa. Ja ihan supisuomalaisia pervoja olivat. Tuntui vain pahalta yrittää kertoa omalle lapselle että mitä pitää tehdä ja samalla olla pelottelematta häntä liikaa, ettei pelkää koulumatkojaan.
Mä jo luulin että tuollainen pedopaku namusetäily olisi jäänyt 90-luvulle. 90-luvulla aina kaikilla pedareilla oli pakettiauto.
Ajattelin itse ostaa sellaisen ruostuneen kasarihiacen ja kirjoittaa siihen kylkeen spraymaalilla, että "Ilmaista Karkkia!"
Se repeäminen, kun poliisi pysäyttää joka kerta.
http://www.vauva.fi/keskustelu/2489235/koulutytto_yritetty_kaapata_auto…
Tässä aikaisemmassa ketjuss samoja ihmettelyn aiheita.
Tuntuu moni pitävän tarinaa keksittynä, mut minusta tuo [ torstaiaamu - tänään ip ] on niin pitkä väli, että se saa ajattelemaan että EI olis keksitty juttu.
Hyi helvetti :(
Varmaan tyttö ei ole kertonut tapahtuneesta heti ja siksi vasta nyt julkisuus? Näin oletin. Enkä jaksa tarkistaa lukemaani, sori.
Ysärillä kultaisella tosiaan pedofiilit oli namusetiä, jotka pakujen kyydistä tarjosivat karamelliä kyytiin houkutellen. Muodit kiertää.
Vierailija kirjoitti:
Iltalääkkeet voit varmaan ottaa jo? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäähän tekijälle antaa etumatkaa ... esimerkiksi poistua maasta
Miksi oletat, että ahdistellun tytön vanhemmat haluaisivat antaa tekijälle etumatkaa? Miksi sitten ilmoittivat poliisille ollenkaan, jos eivät halua tekijää saatavan kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi? Eihän sekään ollut mamu vaan ihan tavallinen kantasuomalainen mies, joka kaappasi pari vuotta sitten tytön koulumatkalla. Tyttö teljettiin autotalliin mutta hän pystyi soittamaan kännykällä apua. Mies ei ilmeisesti ollut tutkinut tytön taskuja ja reppua, kun ei ollut huomannut puhelinta. Silloin kaupat tyhjennettiin helppokäyttöisistä puhelimista, kun kaikki vanhemmat ostivat lapselleen kännykän vastaisen varalta.
Setämies ny halus pikkuisen karkkia syöttää...
Vierailija kirjoitti:
No itse asiassa on. Yllättikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no minä asun olarissa ja musta KULLI ei kiinnosta eli nyt olen hyvin peloissani.onneksi minulla on kaikenlaiset välineet mukana AINA kun olen ulkona,koska pumputus ei kiinnosta.voisin oksennella loppuillan jos toi on totta,että ullatussetä on asialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä pitää saada satavarmat todisteet. Jos vaan 90%:n, niin on suomalainen pölliturpa ja lisäksi rajansulkijapersuli.
T. Helinä Keiju
Vähän liioittelua tuo "väkisin yritti saada autoon", jos on vain käskenyt. Mä aloin jo kauhuissani ajattelemaan että on yritetty raahata autoon tms fyysistä.
Mutta kamalia tapauksia nämä on. Onneksi kävi hyvin.
Onneksi tyttö osasi toimia oikein!