Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KAIKKI LAPSET NUKKUVAT SAMAAN AIKAAN!

Vierailija
02.02.2016 |

Mitä mä teen? Mitä mä teen? Täällä on hiljaista, voin istua alas! Apua, tätä ei ole tapahtunut koskaan!

Meillä on neljä lasta: 3v, 2-vuotiaat kaksoset ja 1v. Yleensä 1v nukkuu kahdet unet, eli eri aikaan kuin kaksoset ja 3v ei nuku enää ollenkaan.

NYT NE NUKKUVAT KAIKKI!

Itkettää. Mä en ole kuullut tällaista hiljaisuutta keskellä päivää yli kolmeen vuoteen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö edes silloin, kun esikoinen oli ainokainen, ja nukkui? Ota kirja, istu sohvalle ja lue :- )

Vierailija
2/10 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti hiljaisuudesta, älä tee mitään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD tää oli hauska.

En harmi vaan tiiä ite tota tunnetta koska nää ei nuku koskaan päivällä samaan aikaan

Vierailija
4/10 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä teen? Mitä mä teen? Täällä on hiljaista, voin istua alas! Apua, tätä ei ole tapahtunut koskaan!

Meillä on neljä lasta: 3v, 2-vuotiaat kaksoset ja 1v. Yleensä 1v nukkuu kahdet unet, eli eri aikaan kuin kaksoset ja 3v ei nuku enää ollenkaan.

NYT NE NUKKUVAT KAIKKI!

Itkettää. Mä en ole kuullut tällaista hiljaisuutta keskellä päivää yli kolmeen vuoteen.

Nauti. Nyt voit henkäistä.

Vierailija
5/10 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö edes silloin, kun esikoinen oli ainokainen, ja nukkui? Ota kirja, istu sohvalle ja lue :- )

Unohdin jo sen ajan :) Kyllä silloin oli hiljaista.

Huh. Kävin äsken katsomassa, että kaikki hengittävät. Ihan outoa. Meillä kuuluu kellon tikitys. En tiennyt, että kellosta kuuluu ääni!

ap

Vierailija
6/10 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho! Onpas teillä monta pientä. Siinä on silmät ja korvat kovilla. Ihanaa, että välillä on rauha maassa.

Vierailija
7/10 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan keitä kahvia. Se hetki kun saat kahvin kuppiin, niin ensimmäinen huutaa äitiä..

Vierailija
8/10 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko viides jo tulossa? ;)

Vierailija
9/10 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vibra kehiin

Vierailija
10/10 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko viides jo tulossa? ;)

Huh ei. Kahdesta yllätyksestä viisastuneena me emme enää pysty hankkimaan biologisia lapsia. Kaikki lapset ovat erittäin toivottuja, mutta kolme nuorimmaista ovat yllätyksiä. Aloin odottaa kaksosia kaksi kuukautta esikoisen syntymän jälkeen, kuukautiset eivät edes ehtineet alkaa ja kuvittelin, ettei raskaaksi tuleminen ollut edes mahdollista. Kaksosten syntymän jälkeen oltiin viisaampia ja käytettiin kondomia. Eipä sekään auttanut, eikä vieläkään käsitetä, miten ja missä tulin raskaaksi. Epäiltiin, että yhden kerran jäi kondomi laittamatta, kun saatiin mummolassa mennä tunniksi rauhassa saunaan. Esikoinen oli päälle vuoden ja kaksoset 3kk tuolloin.

Osataan ottaa huumorilla tämä elämäntilanne, mutta mies meni laittamaan piuhat poikki, kun saatiin tietää neljännen tulosta. Ollaan kuitenkin jo 36-vuotiaita nyt.

Päätin, etten nyt tee yhtään mitään. Voisin tehdä jotain hyödyllistä, mutta EN TEE. Makaan sohvalla, syön joululta jääneitä suklaita ja surffailen netissä. 

ap