Kaksi miestä yrittää lämmitellä minua koko ajan vaikka...
Olen osoittanut heille etten ole kiinnostunut.
Ottavat yhteyttä moneen kertaan ja viestit ovat tyyliä "No eikö sua kiinnosta, ootko nyt ihan varma, miks sua ei kiinnosta, kyl sua kiinnostaa kuitenkin". Aaaaargh. Alkaa jo ällöttää. Tunnen itseni jotenkin likaiseksi. Monet raiskatut naiset tuntevat raiskauksen jälkeen itsensä likaiseksi ja minusta tuntuu nyt siltä että minä olen likainen kun nuo kaksi miestä tyrkyttävät itseään.
Miksi jotkut ihmiset eivät ymmärrä etteivät voi "ostaa" toisen kiinnostusta? Ei se pommittaminen ja itsensä tyrkyttäminen ainakaan lisää toisen kiinnostusta.
Kommentit (10)
Miehillä nyt vaan on niin iso ego. Eihän se nyt herranjumala ole mahdollista ettei joku ole heistä kiinnostunut. Tämä on varsinkin setämiesten ominaispiirre.
Mun ihastus vaan lopetti vastaamasta, siitä voi vetää johtopäätökset.
Jätä ne siat, pillua ne vaan kerjää.
Uskokaa tai älkää niin kyllä mulla vaan on likainen olo. Miehet eivät siis ole ollenkaan minun tyyppiä, en tunne heihin seksuaalista vetoa. Minua inhottaa jo ajatuskin että harrastaisin seksiä heidän kanssaan. Tarvitsen jonkun minun tyyppiä olevan joka pelastaa minut näiltä... :D iuh.
Ap
Minulle tulisi aivan ihana olo jos joku omaa makuani oleva osoittaisi kiinnostusta. Mutta niin ei ole vielä tapahtunut. Näistä kahdesta tulee vain inhotus-olo. Miksi minusta ei koskaan kiinnostu ne miehet joista itse pitäisin :/
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja ikää oli?
29. Kuulostaan varmaan teiniltä mutta olen vain oma itseni. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen osoittanut heille etten ole kiinnostunut.
Ottavat yhteyttä moneen kertaan ja viestit ovat tyyliä "No eikö sua kiinnosta, ootko nyt ihan varma, miks sua ei kiinnosta, kyl sua kiinnostaa kuitenkin". Aaaaargh. Alkaa jo ällöttää. Tunnen itseni jotenkin likaiseksi. Monet raiskatut naiset tuntevat raiskauksen jälkeen itsensä likaiseksi ja minusta tuntuu nyt siltä että minä olen likainen kun nuo kaksi miestä tyrkyttävät itseään.Miksi jotkut ihmiset eivät ymmärrä etteivät voi "ostaa" toisen kiinnostusta? Ei se pommittaminen ja itsensä tyrkyttäminen ainakaan lisää toisen kiinnostusta.
Kannattaa sitten olla tarkkana kenelle sanoo ei, koska muslimimiehelle niin ei saa tehdä.
Aha