Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poskiontelotulehdus

Vierailija
02.02.2016 |

Mulla on mielestäni melko usein poskiontelotulehdus (n. 5kertaa vuodessa) ja siihen antibioottikuuri. Nyt vatsa oireilee vaikka syön maitohappobakteereita. Onko kukaan päässyt jollakin keinolla eroon jatkuvista tulehduksista?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän polta tupakkaa?

Vierailija
2/9 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En polta, enkä ole koskaan polttanutkaan. Muutenkin koitan elää mahdollisimman terveellisesti. Hikiliikuntaa 3-5 kertaa vkossa ja monipuolinen ruoka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole lääkärissä tullut puheeksi leikkaushoito?

Vierailija
4/9 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pahimpana vuonna 11 antibioottia. Punkteeraus auttaa välittömästi. Mene hyvälle nenä-korva-lääkärille, niin ei tunnu missään. Sitten sarvikuono ja kortisonisuihke käyttöön. Itselläni ko helvetin lopetti leikkaus, mulla ei ollut oikeastaan lainkaan ilmastointiaukkoja poskionteloissa. On kyllä vmäinen riesa ja nousi lopulta otsaan. Hoida kunnolla, niin vältyt pahemmalta.

Vierailija
5/9 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites purukaluston kunto?

Vierailija
6/9 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäri kutsuu joka vuosi ja katsoo että kaikki on hyvin, viimeksi marraskuussa -15.

Onko mahdollista päästä vaivasta lopullisesti eroon yhdellä punkteerauskerralla?

Vierailija
7/9 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin. Mieliuusti viikon välein, kunnes ei tule enää märkää. Toisilla riittää 4-5 kertaa, toiset vaativat 10. Tietysti sen voi jättää siihen yhteen, mutta vaiva saattaa kyllä jatkua.

Vierailija
8/9 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kokeillut sitä nenäkannua? Joku kysyi noista hampaista, munkin naapurin poskiontelo-oireilun syyksi löydettiin tulehtunut hampaan juuri.

Vierailija
9/9 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jatkuvasti turvotusta poskionteloissa ja usein tulee tulehdus ilman flunssaa. Ainoa mikä auttaa on akupunktio, jossa neulat laitetaan nenänvierustaan.

Viimeksi eilen kävin ja nyt aamulla sylkäisin keltaisen limaklöntin suusta ja nenähuuhtelukannulla tuli keltaista mönjää. nyt tuntuu poskipäät "kevyeltä".

Muuten on tullut vain väritöntä limaa, joten pelkällä suolahuuhtelulla ei saa turvotusta laskemaan hyvin ja tulehdusta tai polyyppeja pienemmäksi tai pois, vaan akupunktio+nenähuuhtelukannu on paras ja toimivin yhdistelmä. :)

Itsellä yltää suurin osa ylähampaista poskionteloihin, joten ne on usein kivan vihlovat, kun on turvotusta onteloissa. Hampaat on ok.