Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko panostat teinisi kesätyöpaikan saamiseen?

Vierailija
01.02.2016 |

Tyttö nyt 16v eikä viime kesänä saanut mitään töitä vaikka kaikkiin mahdollisiin paikkoihin laitettiin hakemus. Enää ei päde se että menee itse kauppaan kysymään töitä, on kokeillut sitäkin, mutta siellä käsketään tehdä se nettihakemus. Suhteilla pääsisi jos olis niitä suhteita..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki pojan kanssa hakemuksen. Katsoivat netistä yhdessä paikat joihin poika haki, miltei 90 paikkaa. Toivottavasti saa töitä, on nyt täysi-ikäinen, viime kesänä tyssäsi työn saanti ikään.

Vierailija
2/7 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen hakemukset 19- ja 20- vuotiaille lapsilleni. Huolehdin, että molemmat hakevat heille sopiviin töihin, mahdollisimman moneen paikkaan, koko kesäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutin hakemaan. Annoin vinkkejä työhaastatteluun (teinin kysyessä), kuskasin työhaastatteluun. Siinäpä se.

Vierailija
4/7 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainostan surutta lastani ihan joka paikassa. Olen hankkinut tytölle kesätyöpaikan ihan yksinkertaisesti selvittämällä, että kunnassani kesätyöt (noin 40 paikkaa) oli edellisenä kolmena vuotena menneet samojen perheiden lapsille (arpomalla...) tai samoille nuorille. Kysyin kunnanjohtajalta, miltä näyttäisi lehtijuttu aiheesta ja kas, tyttöni sai kuukauden kesätyöpestin.

Kaikki kunnan päätökset on julkista tietoa!

Vierailija
5/7 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen hakemukset 19- ja 20- vuotiaille lapsilleni. Huolehdin, että molemmat hakevat heille sopiviin töihin, mahdollisimman moneen paikkaan, koko kesäksi.

Huono provo :D

Vierailija
6/7 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään, koska teini osaa hankkia kesätyöpaikkansa itse. On ollut jo useamman vuoden aktiivisesti mukana monessa erilaisessa toiminnassa ja vapaaehtoisena eri paikoissa, joten on solminut itse hyvät suhteet eri paikkoihin. Kesätöiden saanti ei siis ole ongelma.

Vierailija
7/7 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se minuun liittyy? Kyllä jos ihminen pystyy tekemään jotain työtä, pystyy myös itse sitä hakemaan.

Missä helvetin pumpulilla täytetyssä tynnyrissä te jotkut kasvatatte kersojanne, paapotte jopa aikuisia ihmisiä? Niinkö teidän omat vanhempannekin teki?