Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poistetut aloitukset

Vierailija
01.02.2016 |

Silloin tällöin noteeraan valituksia siitä että aloituksia on poistettu ja ihmetellään miksi.
Minä en todellakaan ole perillä näistä asioista miltään kantilta katsottuna, mutta voisin arvailla että yksi syy voisi olla lakipykälät. Luulen että jopa lait määräävät mitä netissä saa kirjoitella ja mitä ei. Ja luulen että se on sivun omistaja joka sitten on lain edessä vastuussa. JOS näin on, niin silloinhan on enemmän kuin ymmärrettävää että sivuja poistetaan - ehkä joissain tapauksissa vähän niin kuin "varmuuden vuoksikin".
Mutta kuten mainitsin, en tiedä, arvailen vaan...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksia poistetaan paljon ainakin sen takia että "maahanmuuttokriitikot" viljelevät epäasiallista tuubaa. He luulevat että ovat asiallisia mutta eivät taida tuntea sanaa. Sitten ne viestit poistetaan epäasiallisuutensa takia ja sittn ne neropatit itkestelee että ei oo reiluu.

Vierailija
2/4 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Ai oikein laki. Politiikka taitaa olla oikein varsinaisella kieltolistalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh... täältä poistetaan jopa juttuja, joissa on lähinnä linkki uutiseen. Mikä siinä on laitonta?

Vierailija
4/4 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun luulosi on aivan väärä.

Mode on vaan niin laiska, että ei viitsi poistaa yksittäistä viestiä, vaan huitaisee pois koko ketjun. Kyllä harmittaa , kun on 48 asiallista viestiä, mutta koko ketju on kadonnut ennen kuin on ehtinyt nähdä, mikä oli se oman viestin jälkeen kirjoitettu 49 . viesti, jonka vuoksi koko ketju lähti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi