Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työterveyshoidosta tietävät?

Vierailija
01.02.2016 |

Tiedän, että työnantaja ei saa työterveydestä suoraan minua koskevia tietoja, vaan yleisluonteisen raportin työntekijöidensä terveysongelmista yms. Ongelma on, että olen työpaikan ainut nainen. Voinko luottaa siihene että työnantajalle ei anneta sellaisia tietoja joista hän voi päätellä juuri minun vaivani? Jos esimerkiksi hän näkee raportissa että työntekijöillä on ollut gynekologikäyntejä xx kertaa tai jos esim. työterveyskyselyn tuloksissa hän näkee jakauman naiset/miehet, niin onhan ilmiselvää että kyse on minusta.

Kertokaa millainen raportti työnantajalle menee?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Mitä jos työnantaja saakin esim. tiedon että tehty gynekologin käynnillä sukupuolitestit?

Vierailija
2/5 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis maksaako työnantaja sun gynekäyntisikin? Ei nimittäin ole kovinkaan tavallista, että nuo saisi työterveyshuollon kautta. Minä saan, mutta työnantajani tarjoaakin melko kattavan työterveyshuollon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen meidän yrityksen työterveyshuollon laskut, ja niissä ainakin lukee melko kattavasti mitä on tehty ja kenellekin. 

En nyt tiedä tuleeko ihan noin yksityiskohtaista tietoa laskuihin asti, mutta pitäähän työnantajankin tietää mistä he maksavat. 

Mun mielestä sieltä ei kyllä juurikaan mitään raportteja tule? 

Vierailija
4/5 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilä ainakin on köntässä erikoislääkärikäynnit, labrat omassaan, fyioterapua kolmannessa yms.. Hinnat per työntekijä on sit yksikkökohtaisesti ( konserni), mutta ei siellä näy yksilöidysti.

Vierailija
5/5 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee kaikki toimenpiteet kyllä mitä on tehty ja ketkä ovat käyneet. Se ei näy kuka on käynyt missäkin tai mitä on diagnosoitu. Raporttia saa lukea hyvin harvat ja erikseen tähän valtuutetut, enkä usko että näitä henkilöitä kiinnostaa hittojakaan jos joltain on otettu vaikkapa papa-koe. Gynekologin käynnit työterveyden piirissä on kyllä huikea etu! Harva tarjoaa tuollaista. Mutta juu kyllä - jos olet ainoa nainen ja menet gynelle työterveyden kautta niin kyllä sen joku näkee ja tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä