"Nyt läski salille!" = uuden kuntosalin mainos paikallisläpyskän kannessa.
Menisinkö? En. En uskalla kun sali 365 vaikuttaa vihaiselta.
Kommentit (17)
Olisin naurahtanut ja mennyt treenaamaan. Kaikests te läskit suututtekin.
Mutta mikä idea mainoksessa on? Ei kai sinne kukaan läski mene tuollaisen luettuaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisin naurahtanut ja mennyt treenaamaan. Kaikests te läskit suututtekin.
En ole läski. En vain halua tukea paikkaa jossa on noin vastenmielinen ilmapiiri.
Hah. Menisin hyvillä mielin, koska tietäisin että tuolla salilla ei läskejä marttyyrejä olisi! Läskit salilla vie treenaamisen fiiliksen ihan täysin. Haiseekin ihan paskalta.
Olen läski lyllertäjä ja juuri tuollainen motivoisi minua enemmän kuin päänsilittely. Bull Mentula viereen huutamaan miten ällöttävä ihrakasa olen ja varmasti treenaisin.
Ja nyt pulkannaru-anorektikot salille!!
Seuraava hyvä mainoslause?
Vierailija kirjoitti:
Menisinkö? En. En uskalla kun sali 365 vaikuttaa vihaiselta.
Mä en ainakaan menisi,omituista markkinointia.Vaikkapa pelkkä "Nyt salille!" olisi toimivampi kuin potentiaalisten asiakkaiden kutsuminen läskeiksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen läski lyllertäjä ja juuri tuollainen motivoisi minua enemmän kuin päänsilittely. Bull Mentula viereen huutamaan miten ällöttävä ihrakasa olen ja varmasti treenaisin.
Sama! Tähän läskiin tommonen huumori toimisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama! Tähän läskiin tommonen huumori toimisi.
Ehkä kuntosalin mainostajatkin arvelevat,että tuollainen "rakastava kuri"-tyyli on sopiva tapa markkinoida heidän yritystään.Kuinkahan moneen mahtaa vedota?
Läskit ei kestä kuulla totuutta. Ne vetää marttyyrin viitan heti ylle, ja alkaa puhumaan kilpirauhasista, isoista luista ja kiireisestä elämästä.
mua ei salille saa mitkään mainokset. Tylsempää touhua en tiedäkään.
Jos olisin ajatellut salille menoa, niin valitsisin tuon mainoksen takia toisen salin. Enkä ole edes läski.
Kyllähän toi läski -sanan käyttö vähän negatiivisia fiiliksiä herättää. Mielestäni paljon parempi on vaikkapa oman vakkarisalini alkuvuoden mainos, jossa kehotetaan että "Kerää ittes!" Kuvassa oli muistaakseni vielä salin omistaja sotkeutuneena jumppakuminauhaan :D
Tulee mieleen Karvisessa ollut laihdutusruoka, jonka nimi oli "Hei läski, syö tätä!".
juu