Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saako lapsenne kayda habbohotellissa?olenko liian niuho kun en paasta 10v tyttoani sinne ollenkaan? koulussa saavat kuulemma siella olla.

Vierailija
15.02.2006 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en näe mitään syytä miksi ei saisi käydä. Miksi et itse anna tyttösi käydä?

Vierailija
2/11 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tästä ollu joskus oikein mediassakin juttua, just habbohotellista ja aikuisista jotka siellä käy " lapsena" ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miksi sinne pitäisi mennä?

Vierailija
4/11 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikös tästä ollu joskus oikein mediassakin juttua, just habbohotellista ja aikuisista jotka siellä käy " lapsena" ap

Vierailija
5/11 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on jo sentään oppinu lukemaan, niin ei tuu enää huijatuksi siellä...;)

Vierailija
6/11 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jokainen lapsi on vuorollaan innostunut Habbohotellista, nimenomaan 9-10 vuotiaana, ja on juuri tuon ikäisille TARKOITETTU sivusta, jossa on kiva sisustaa omia huoneita, jutella koulukavereiden kanssa jne. Isompana tämän lasten juttu ei enää kiinnosta, joten olet tosiaan nipo, kun kiellät lapselta viattoman viihdykkeen, kun et edes tiedä mikä se on. Meillä se on myös yhteydenpitokanava parhaisiin kavereihin, sopivat tapaavansa Habossa tiettyyn aikaan jne. Ylläpito on tarkkaa ja asiallista.

Maksullisiin juttuihin siellä olen antanut rahaa kerran tai pari, ja sen kokeiltuaan ei enää kiinnosta, vaan pyörivät siellä muuten vaan. Niitä taateleita (vai mitä ne nyt olivat:)) saa Ärrältä, mutta kerta riittää. On siis peruskäytöltään kiva ja ilmainen n. 10 vuotiaille tarkoitettu " peli" , jossa jokaisella oma hahmo, omat huoneet huonekaluineen jne.

Vierailija
7/11 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin äitinsä huomasi.

Vierailija
8/11 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myös kerrasta oppiminen. Kerran näiden vuosien aikana yksi lapsi joutui huijatuksi, ts. joku halusi vaihtaa hänen kanssaan jonkun tavaran, mutta saatuaan sen, ei vaihtanutkaan omaansa. Jopa TÄHÄN ylläpito puuttui, kun lapsi valitti asiasta:). Mutta teki hyvää huomata ihan viattomalla tavalla, että netissä joku voi huijata, jos ei häntä tunne. Kaikki tosin juttelevat vain kavereidensa kanssa nykyään.

Eikä mihinkään ole pakko osallistua eikä vastata, eikä siitä ole mitään haittaa. Lasten viihdyke.

Vierailija
9/11 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin lapsella täytyy olla käteistä, ei niitä rahoja kukaan vie. Ne maksulliset jututhan ostetaan OIKEALTA R-kioskilta. Vai antoiko äiti lapselleen tuollaisia määriä käteistä? Ihan oma moka...tosin habbo on ehkä parempi asia tuhlata kymmeniä euroja kuin sama määrä karkkia..

Vierailija
10/11 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 vuotiasta se ei kiinnosta. Ja usein olen itse kanssa siinä seuraamassa mitäs siellä tapahtuukaan ja en kyllä ole mitään epäilyttävää havainnut.

Vierailija
11/11 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkorahaa, synttärilahjarahoja ym.

Tietysti tosiaan ihan se ja sama tuhlaako lapsi rahansa karkkiin vai Habbo-hotelliin, mutta kyllä minä ainakin toivoisin oman lapseni käyttävän vähäiset rahansa johonkin järkevämpään.

Vierailija:

Meillä ainakin lapsella täytyy olla käteistä, ei niitä rahoja kukaan vie. Ne maksulliset jututhan ostetaan OIKEALTA R-kioskilta. Vai antoiko äiti lapselleen tuollaisia määriä käteistä? Ihan oma moka...tosin habbo on ehkä parempi asia tuhlata kymmeniä euroja kuin sama määrä karkkia..