Miehiä ei kiinnosta naisten jutut
Hyvin harva nainen on niin kiinnostava että miestä kiinnostaa kuunnella naisen juttuja. Miesten päällimäinen tarkoitus on päästä aina, siis aina naisten pöksyihin. Siksi sanonta "all women have is their bodies" ei ole mitenkään tuulesta temmattu koska niinhän se on. Naisilla on vain reikä valtakorttina.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden kerran yks jamppa kommentoi mun stooria ni hämmennyin siitä niin kovasti, että se pääsi työntämään käden mun alkkareihin.
Ristus sentään, sinä olet helppo tapaus...
Pääsi pirulainen yllättämään. En mee samaan lankaan toiste :/
Vierailija kirjoitti:
Mun jutuistani miehet eivät ole olleet kiinnostuneita. Ei töissä eikä kotona. Töissä se ei enää niin haittaa - silloin haittasi, kun miesten olisi pitänyt neuvoa työasioissa, kun olin nuori. Nyt olen vanha jäärä ja teen päätökset pitkälti omin päin.
Kotona se vähän haittaa. Mies ei jaksa kuunnella työsattumuksia eikä muitakaan juttuja paria lausetta pidempään. Kadehdin perheitä, joissa keskustellaan.
Kokeile, tuota yhden naisen sätelevää konstia. Sano alussa, saat sitten pillua kun kuuntelet ensin. Sitten lopussa toteutat uhkauksen.
Varmasti mies kuuntelee niin kuin koirakin pääkallellaan, ihan niinkuin kuulisi ja ymmärtäisi.
Jos aloitat , keskustellaanpa nyt. Niin parempi puhua vain sille koiralle, mies jo tietää mitä se tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmiten asia on juuri noin. Mies jonka muuten tyhjissä aivoissa tissin ja tussun kuva törmäilee toisiinsa, ei voikaan kiinnostua mistään älykkäämmistä jutuista.
Ei näin.
No eikö ap juuri noin sanonut?
Vierailija kirjoitti:
Hyvin harva nainen on niin kiinnostava että miestä kiinnostaa kuunnella naisen juttuja. Miesten päällimäinen tarkoitus on päästä aina, siis aina naisten pöksyihin. Siksi sanonta "all women have is their bodies" ei ole mitenkään tuulesta temmattu koska niinhän se on. Naisilla on vain reikä valtakorttina.
Näinhän se tuntuu menevän. Olen ratkaissut ongelman olemalla mahdollisimman vähän tekemisissä miesten kanssa. Pitäkööt tunkkinsa.
Mut jos nyt ihan tosissaan ollaan, niin eihän ketään juuri kenenkään muiden jutut kiinnosta, omat jutut vaan. Varsinkin baarissa tän huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, no sitten pitää ottaa poliittiset päättäjämiehet pois, kun eivät ajattele kaikkien yhteistä hyvää, vaan omaa pillunsaantiaan.
Sama koskee sitte armeijan johtoa, firmojen johtoa ja niin edelleen.
Pitäiskö miehiltä poistaa äänioikeus, kun eivät pysty muuta kuin pillua miettimään?
Vieläkö ihmetellään, ettei saakaan lapsensa yksinhuoltajuutta, kun ei sitä lasta osaa ajatella yhtään, vaan pillun saamista.
Alennat miesten kykyä ajatella ja olla täysivaltaisia ihmisiä.
Onhan niitä semmosiakin, jotka ovat saaneet aamulla töihinlähtiessä, niin jaksavat hyvinkin puoleenpäivään asti ajatella muitten asioita. Jos ruokatunnilla joku Monika L hoitaa välillä, niin jaksaa hyvinkin iltaan ajatella muuta mailmaa. .
Ei minuakaan kiinnosta naisten jutut. N35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, no sitten pitää ottaa poliittiset päättäjämiehet pois, kun eivät ajattele kaikkien yhteistä hyvää, vaan omaa pillunsaantiaan.
Sama koskee sitte armeijan johtoa, firmojen johtoa ja niin edelleen.
Pitäiskö miehiltä poistaa äänioikeus, kun eivät pysty muuta kuin pillua miettimään?
Vieläkö ihmetellään, ettei saakaan lapsensa yksinhuoltajuutta, kun ei sitä lasta osaa ajatella yhtään, vaan pillun saamista.
Alennat miesten kykyä ajatella ja olla täysivaltaisia ihmisiä.
Onhan niitä semmosiakin, jotka ovat saaneet aamulla töihinlähtiessä, niin jaksavat hyvinkin puoleenpäivään asti ajatella muitten asioita. Jos ruokatunnilla joku Monika L hoitaa välillä, niin jaksaa hyvinkin iltaan ajatella muuta mailmaa. .
Jospa lakataan antamasta. Naiset olis nopeasti tämän maan johtoasemissa.
Ei se mitään. Ei naisiakaan kiinnosta miesten jutut. Kannattaa vain opetella teeskentelemään olevansa kiinnostunut, jotta fuckbuddy/-seurustelu-/avioliittosuhde säilyy vastakkaiseen sukupuoleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän mun miestä aina viikon puutteessa ennen kun kerron sille meidän perhettä koskevat tärkeät asiat. Ressukka yrittää sillon aina niin kovasti olla mielin kielin, että kuuntelee tosi tarkkaan ja kirjaa asioita kiltisti kalenteriin. Jos se viel muistaa imuroida, ni johan lohkee.
Sillä on vaan huono omatunto, koska se on ollut naapurin Sirpalla kylässä.
Täytyyhän naapuria käydä lohduttamassa, kun on raukka Sirpa kylmissään ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän mun miestä aina viikon puutteessa ennen kun kerron sille meidän perhettä koskevat tärkeät asiat. Ressukka yrittää sillon aina niin kovasti olla mielin kielin, että kuuntelee tosi tarkkaan ja kirjaa asioita kiltisti kalenteriin. Jos se viel muistaa imuroida, ni johan lohkee.
Sillä on vaan huono omatunto, koska se on ollut naapurin Sirpalla kylässä.
No ei kyl oo. Sirpa kokeili sitä kerran, mut lähetti lappu kaulassa takas kotio. Koska se on hyvä työmies niin saa sitten aina välillä kotona.
Tätä olen itsekin miettinyt. Ollaan olevinaan niin rationaalisia ja järkiajattelijoita, ja samaan aikaan pidetään naisia tunneajattelijoina. Kyllä se on mies jonka hormonitoiminta on pahimmillaan este työnteolle. Miehistä löytyy raiskaajapoliisia, pedofiilipappia, hyväksikäyttäjälääkäriä ja niin edelleen.