Miehiä ei kiinnosta naisten jutut
Hyvin harva nainen on niin kiinnostava että miestä kiinnostaa kuunnella naisen juttuja. Miesten päällimäinen tarkoitus on päästä aina, siis aina naisten pöksyihin. Siksi sanonta "all women have is their bodies" ei ole mitenkään tuulesta temmattu koska niinhän se on. Naisilla on vain reikä valtakorttina.
Kommentit (32)
Mä pidän mun miestä aina viikon puutteessa ennen kun kerron sille meidän perhettä koskevat tärkeät asiat. Ressukka yrittää sillon aina niin kovasti olla mielin kielin, että kuuntelee tosi tarkkaan ja kirjaa asioita kiltisti kalenteriin. Jos se viel muistaa imuroida, ni johan lohkee.
Nooo... itse en pidä itseäni hyvännäköisenä, että kaikki mun romanttiset suhteet ja kohtaamiset johtuis siitä. Uskonkin, että johtuu ennemmin nokkelasta ja sutjakasta huumorintajusta. Nykyinen miesystävä sanoo, että meillä vaan on samat kiinnostuksen kohteet ja arvot. Silloin on aika helppo jutella vaikka päivät läpeensä asioista.
No minun mieheni saa maailman parasta seksiä, ehkä sen takia jaksaa kuunnella poliittisia jorinoitani ainakin jonkun verran ja ottaa myös kantaa.
Useimmiten asia on juuri noin. Mies jonka muuten tyhjissä aivoissa tissin ja tussun kuva törmäilee toisiinsa, ei voikaan kiinnostua mistään älykkäämmistä jutuista.
Olen 52-vuotias ja ulkoisesti varmaan jo parhaat päiväni nähnyt. Kekustelen päivittäin miesten(kin) kanssa työhöni liittyvistä asioista. Kovasti ovat innostuneita, vaikka en usko, että olisivat pöksyihini tunkemassa, kaikki ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän mun miestä aina viikon puutteessa ennen kun kerron sille meidän perhettä koskevat tärkeät asiat. Ressukka yrittää sillon aina niin kovasti olla mielin kielin, että kuuntelee tosi tarkkaan ja kirjaa asioita kiltisti kalenteriin. Jos se viel muistaa imuroida, ni johan lohkee.
Sillä on vaan huono omatunto, koska se on ollut naapurin Sirpalla kylässä.
Vierailija kirjoitti:
Useimmiten asia on juuri noin. Mies jonka muuten tyhjissä aivoissa tissin ja tussun kuva törmäilee toisiinsa, ei voikaan kiinnostua mistään älykkäämmistä jutuista.
Ei näin.
Oletko alkanut tehdä töitä itsetuntosi eteen, niin kuin olen ehdottanut, ap? Jäisi näiden nolojen avausten tekeminenkin vähemmälle.
Vierailija kirjoitti:
No minun mieheni saa maailman parasta seksiä, ehkä sen takia jaksaa kuunnella poliittisia jorinoitani ainakin jonkun verran ja ottaa myös kantaa.
Vaan juuri näin.
Kun naiselta saa hyvää seksiä, niin nainenkin muuttuu paaaljon kiinnostavammaksi.
Mun jutuistani miehet eivät ole olleet kiinnostuneita. Ei töissä eikä kotona. Töissä se ei enää niin haittaa - silloin haittasi, kun miesten olisi pitänyt neuvoa työasioissa, kun olin nuori. Nyt olen vanha jäärä ja teen päätökset pitkälti omin päin.
Kotona se vähän haittaa. Mies ei jaksa kuunnella työsattumuksia eikä muitakaan juttuja paria lausetta pidempään. Kadehdin perheitä, joissa keskustellaan.
Oletko aloittaja koskaan jutellut naisen kanssa?
Äitiäsi ei nyt lasketa.
Ap:n mainitsemia miehiä on kyllä olemassa. Ja mikäs siinä. Mutta minulla on kyllä miehiä ihan ystävinä, jotka eivät vonkaa seksiä, eivätkä kaikki ole edes homoja.
Vierailija kirjoitti:
Oletko aloittaja koskaan jutellut naisen kanssa?
Äitiäsi ei nyt lasketa.
On mutta ei koskaan seurustellut. Tämä tuli esille toisessa ketjussa.
Kyllä kiinnostaa naiseni jutut ja ,jos saan pesää jaksan keskustella vaikka koko yön siihen päälle.
Jaa, no sitten pitää ottaa poliittiset päättäjämiehet pois, kun eivät ajattele kaikkien yhteistä hyvää, vaan omaa pillunsaantiaan.
Sama koskee sitte armeijan johtoa, firmojen johtoa ja niin edelleen.
Pitäiskö miehiltä poistaa äänioikeus, kun eivät pysty muuta kuin pillua miettimään?
Vieläkö ihmetellään, ettei saakaan lapsensa yksinhuoltajuutta, kun ei sitä lasta osaa ajatella yhtään, vaan pillun saamista.
Alennat miesten kykyä ajatella ja olla täysivaltaisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Yhden kerran yks jamppa kommentoi mun stooria ni hämmennyin siitä niin kovasti, että se pääsi työntämään käden mun alkkareihin.
Ristus sentään, sinä olet helppo tapaus...
Yhden kerran yks jamppa kommentoi mun stooria ni hämmennyin siitä niin kovasti, että se pääsi työntämään käden mun alkkareihin.