Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex hyvää pataa miehen vanhempien ja sukulaisten kanssa

stressaantunut
01.02.2016 |

Rasittava tapaus. Ex haukkuu ja hieroo suolaa haavoihin ja jopa kääntää veistä haavassa. Hehkuttaa kuinka hänellä on vanhempi mies(10vuoden ikäero) ja lapsi tulossa vuoden parisuhteessa(löysi miehen 6kk avioeron jälkeen). Siis kirjaimellisesti, saan sähköpostissa heidän yhteiskuviaan. Exäni estää minut facebookissa ja vuoroin sallii, käy näin katsomassa minun profiiliani. Estin hänet parin kerran jälkeen ja laitoin yksityisyysasetukset tiukalle. Lisäksi hän vaatii etten saisi keskustella hänen enonsa ja serkkujensa kanssa jotka itse laittavat minulle viestejä mutta hän kuitenkin juttelee perheeni ja sukulaisteni kanssa. Kaiken aikaa hän kuitenkin väittää että on päässyt minusta yli eikä välitä minusta yhtään. Pahoittelen avautumista mutta anonyymi kirjoittelu helpotti. Onko muita kohtalotovereita?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö olet siis tuo otsikossa mainittu mies?

Vierailija
2/8 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä minä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeksi

Vierailija
4/8 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä?!

Vierailija
5/8 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksälläsi on selkeästi käsittelemättömiä tunteita sinua ja eroanne kohtaan, eihän tuollaisessa yhteiskuvien lähettelyssä, uuden perheonnen hehkutusyrityksissä ym. muuten ole mitään älyä. Sinuna jättäisin koko ihmisen omaan rauhaansa (älä siis reagoi mitenkään hänen vaatimuksiinsa ja viestittelyihinsä) ja keskittyisin omaan elämääni. Löydät paremman ihmissuhteen, kunhan vain pystyt päästäään irti tuosta ihmisestä ja niistä tunteista, joita hän sinussa nyt herättää.

Vierailija
6/8 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot hänelle, että samat säännöt koskevat molempia. Joko ex-puolison sukulaisiin pidetään yhteyttä puolin ja toisin, tai ei pidetä ollenkaan yhteyttä.

Vierailija
7/8 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä:

Filosofisessa mielessä rakkauden vastakohta on välinpitämättömyys ei viha. Olen kyllä tehnyt kantani selväksi ja hän on jokaisella estolistalla mille olen hänet voinut laittaa. Olen jopa joutunut laittamaan muutamia yhteisiä kavereita jäähylle niin virtuaalisessa kuin oikeassakin elämässä koska on udellut sitä kautta mun asioita.  En ollut kuullut hänestä mitään joulun jälkeen mutta viimeksi eilen tuli taas jotain itkua vanhasta myspace tilistäni jossa oli meidän yhteisiä kuvia. No poistin kuvat mutta sitä ennen oli itkua kaksinaamaisesta paskiaisesta joka on sairas. Kohteliaamminkin voisi pyytää poistamaan kuvia jotka on otettu jotain viisi vuotta sitten. Hänen mielestään hän on onnellisempi kuin koskaan ja täysin ohittanut minut.

Olen kyllä tehnyt tämän yhteydenpitosäännön selväksi.

Vierailija
8/8 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten edellä. Ilmoita hänelle että lopettaa yhteydenpidon. Ei taida exäsi tietää mitä oikeasti haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi